dj stefan (ex carat, magic)

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

eldivino schreef:
witte schreef:Is dat dezelfde Stefan als die wat soms in de Bar-a-Bar speelt/speelde?
Hijs daar naar het schijnt ook buitengevlogen..
nopes das eene andere. Stefan heeft ook één maal in Barabar gespeeld op Diamond night maar die resident was in Barabar is eene andere Stefan...

grtz
idd en zelfs op die ene keer heeft hij zich laten kennen door daar superscheef aan te komen :P
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Stefanneke die kan der wa van! nah! :D
Ibiza Fuckin' Island!
de choco

Bericht door de choco »

zojuist nog een tape van carat van stefan beluisterd 8/4/1 zondagmiddag , super super zou het zonde vinden moest die nergens meer een echte kans krijgen ondanks zijn stoten ...
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Ja dat vind ik er ook van eigenlijk,Stefan heeft echt met momenten een unieke platenkeuze en als die nie te commercieel gaat en zijn eigen wat in de hand kan houde :shock: hoort hij echt bij de top van de club dj's.
Groetjes :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Deze zaterdag (16) komt hij spele in de magic he,zen is curieus,wa hem allemaal ga opsmijte! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ja ben ook van zin om eens te gaan zien met kamerade,heb hem dikwijls in Magic enorme vette sets wete draaien,zo goed dat hij soms zelf precies wa draaide :wink: !
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

draaide hem een beetje rond zijnen as?! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ofwel was dat weer zo een nieuwe dans-move ofwel was dat zijn persoonlijke imitatie van ene Technics pick-up!! :shocked:
Groetjes :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

ieder diertje zijn pleziertje he! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

was volgens mij DE dj in carat.ik vond zijn muziek keuze altijd zalig.spijtig dat hij eigelijk pas echt resident geworde is op het laatste.was di periode dat de phille het afbolde in carat en dacht dat het over was met carat.maar toen kwam stefan en di nam het roer daar in hande.is inderdaad wel spijtig dat hij niet van de vloeibare af kon blijven.maar is ergens ook wel wat te begrijpe.rond die periode was de vloeibare ook een ongelooflijke hype.en ja in zo een wazig kot als carat,een begaaid sfeertje,begaaid volkske,....van het één komt het ander heee :roll: :wink:
Gio

Bericht door Gio »

Mmmm, kan die mening niet echt delen... Ik ga niet zeggen dat hij een slechte dj is, maar toch... Vind dat in Carat heel wat betere Dj's de revue hebben gepasseerd.

In de tijd toen Stefan 's avonds begon te draaien in Carat, vond ik dat hij de neiging had om Phillip wat na te apen, qua muziek, qua platenkeuze... Heb zelfs tapes gehoord waardat identieke mixen opstaan :roll:

Dan had ik liever Jean, die in diezelfde periode ook met Stefan 's avonds begon te draaien, meer progressive, donker, zwaar en af en toe eens een vette classic ertussen...
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

dat is idd wel waar.had soms wel de neiging om de phille wa na te bootse.maar ja ik vond hem echt zalig de stefan.hij draaide echt de muziek die ik zelf zou draaie moest ik ooit dj geworden zijn.de phille vond ik ook top,maar spijtig dat hij soms echt dage had dat hij nx dan brol draaide met daar enkele bommetjes tussen.da had ge ni echt bij de stefan vond ik.ik heb veel dj's hore draaien in carat (van tofke,kloeck :arrow: tot stefan en jean).ik moet zeggen in de begin jare van carat werd er ook wel een heel andere soort van muziek gedraait,dan op het einde toe.ik heb stefan ergens in 98 eens gehoord in carat (toen was hij denk ik nog geen resident) en toen vond ik hem pakke minder.maarja ieder zijn mening natuurlijk eh gio :wink:
Gio

Bericht door Gio »

Inderdaad... En ja, het feit dat er 7-8 jaar geleden de muziek niet meer was wat geweest was zoals in de beginperiode zal er ook veel mee te maken hebben gehad.

Anno '94-'95 ben ik spijtig genoeg nooit in Carat geweest, maar de muziek zou me meer aangestaan hebben dan pakweg 5 jaar later...
de choco

Bericht door de choco »

wie iemand hoe het zit met stefan trouwens draait ie nog veel?
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

de choco schreef:wie iemand hoe het zit met stefan trouwens draait ie nog veel?
Neeje zoveel draait hij ni meer, af en toe is op een magic feestje, over 't laatst is hij e paar keer gaan spelen in de space op vrijdag....

Ik vind da eigenlijk héél jammer want diene kan e pak draaien zelle! :shock: en wat een platenkeuze, aye caramba! :o
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten