dj stefan (ex carat, magic)

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik heb zo gehoord dat m nu in de bouw werkt ... klopt dat ? want kan mij ook vergissen natuurlijk ... greetz 8)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Supergoeie DJ maar nie het goeie karakter mijn gedacht. Veel talent, meer dan sommige anderen die aan den top staan maar gewoon verkloot door zijn begaaide toestanden...

Planet, Shaft en Magic buitengezwierd door die toestanden. In planet zien neergaan achter de discobar ineens alle muziek gedaan iedereen zo aant zien... Huu, "waar is Stefan?" lag hij plat achter de discobar... :D

Een tijdje geleden spelde hij ook op Diamond Night in Barabar, kwam weeral een uur te laat en was zo begaaid dat de portiers hem bijna ng nie binnen wouden laten :D

echt een zonde van het talent...
mi vario es primeiro
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hahaha allez kevin jee blijft tenminste nog rechtstaan en hij komt op tijd en hij draait goe :wink:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik hem ni echt persoonlijk maar kwam hem vroeger vaak tegen als we uitgingen: extreme, la rocca,... Altijd zo weg als een huis. Wel ne vriendelijken type ze. Hij heeft ons eens uit de nood geholpen om 2u s'middags aan la rocca. We hadden platte batterie en hij heeft ons komen depaneren.

Ik heb nog een paar tapekes liggen van hem in carat die totaal anders klinken dan de meeste sets die ik er al van gedownload heb. Echt te zalig :shock:
davo

Bericht door davo »

idd eldevino ge zit er plat op
khad liever gehad da hem in magic nog draaide maar erover is erover...
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

mag m dan echt ni trg komen in de magic want ik vind eerlijk gezegd dat m nog een kans verdient ze :!: hij draait echt supergoed alleen dat m der soms ewa strange bijloopt ... hehe :lol: greetz 8)
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Ik vind stefan persoonlijk ook een dj met veel talent,zijn grootste talent vindt ik zijn soms unieke platenkeuze,ook wel eens wat platte boel ertusse ma als hij aant gaan is dan weet je het wel hoor :shock: :shock:,dan gaat er serieus diep :wink: :arrow: :shock:

@ mr oizo:wat dat terugkome in Magic betreft dat zit er niemeer in denk ik,Filip kan heel verdraagzaam zijn en hij zal u altijd meerdere kansen geven ma als je éénmaal de lijn(wat een woordspeling :wink: )bereikt dan is hij onverbiddelijk en hij heeft ook gelijk,de privé-show wat de Stefan daar dikwijls met zijn madam heeft opgevoerd was ver beneden alle peil.
Groetjes :wink:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

zijn daar mss ook videobeelden van die zen scheefgaan-avonturen? :lol: mja ne mens verdient altijd een kans ma als get iedere keer verpest dan zou ik ook zeggen om t af te bollen ... greetz 8)
davo

Bericht door davo »

ik hem dat is gefilmd maar kwas vergeten dat topke van de camera te halen.... :oops:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

lol :lol: das inderdaad slim gedaan kerel, ge hebt de camera toch ni te schuld gegeven e :wink: greetz 8)
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 09 dec 2004, 19:58

Bericht door witte »

Is dat dezelfde Stefan als die wat soms in de Bar-a-Bar speelt/speelde?
Hijs daar naar het schijnt ook buitengevlogen..
davo

Bericht door davo »

Stefan komt binnenkort terug spelen in Magic!
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

witte schreef:Is dat dezelfde Stefan als die wat soms in de Bar-a-Bar speelt/speelde?
Hijs daar naar het schijnt ook buitengevlogen..
nopes das eene andere. Stefan heeft ook één maal in Barabar gespeeld op Diamond night maar die resident was in Barabar is eene andere Stefan...

grtz
mi vario es primeiro
Mansini

Bericht door Mansini »

Tja, als dj moet ge natuurlijk de kerk in 't midden houden :wink: ... Tenslotte staat ge daar eigenlijk op uw werk hé?! Daarnaast zijt ge ook het uithangbord van de dancing, ... niet dat ge daarom de heilige Janus moet gaan uithangen, maar als ge daar crasht achter uw platendraaiers... :shock: Tja, als bezoeker zou ik toch ook es de wenkbrauwen fronsen hoor...
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Hehe Stefanneke, lache ze die kerel, in carat as m aant draaie was altij mor roepe " éne me neutsjeeeeees" man man, gieren zenne,
Laatst gewijzigd door MIE!! op 27 feb 2007, 02:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten