DJ Delirium

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

_yves_ schreef:Neen, het is de vroegere Misty :D
Ah, ik dacht dat de misty een nieuw kleedje had gekregen. Zijt ge daar al eens binnengeweest nu het veranderd is? Ben wel eens benieuwd eigenlijk.
Club Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 23 dec 2006, 14:51
Locatie: Duffel

Bericht door _yves_ »

Wij zijn daar is binnen gesukkeld toen het nog "Boozz" noemde. En toen draaide het daar echt niet. Er liepen bij wijze van spreken meer garcons rond dan klanten. (en ik denk zelfs dat het de garcons waren van de vroegere Misty ;) )
De muziek was nochtans zeker niet slecht (toch hetgene wat ik er mij van herriner). Laurent Wéry was er op die moment resident geloof ik. Maarja, dat imago van een vrijgezellen dancing zullen ze niet zo makkelijk kwijt raken.


Sinds de naam verandert is in Club London, ben ik er nog niet binnen geweest. Morgen met de retro zal het wel volzitten vermoed ik.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Ah de Misty ..

cool .. ik wist ni dat da verandert was .. nuja, mss is binnespringen ooit, alleen al maar om Stefan ne goeiedag te gaan zeggen ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

_yves_ schreef:dat imago van een vrijgezellen dancing zullen ze niet zo makkelijk kwijt raken.
Ja, dat denk ik ook wel. :P
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

voor da ge in Club London geraakt kunde nog kroegentocht houden op de baan daar :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Oke, wanneer gaan we die straat daar onveilig maken :P 8) :D :twisted: :?:
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Bericht door kenzoo »

bouq schreef:
tomaz schreef:Heeft ook nog bij WIF in de winkel gestaan dacht ik.
klopt volledig ;)
Maar daar stond hij dan wel meestal in "den tweede winkel" iets verderop in't straat.... ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

djginod schreef:Oke, wanneer gaan we die straat daar onveilig maken :P 8) :D :twisted: :?:
als je al die "kroegen" doet, zou het een wonder zijn om nog in CL te geraken......de Copa slaan we wel over :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

StevenR_73 schreef:
djginod schreef:Oke, wanneer gaan we die straat daar onveilig maken :P 8) :D :twisted: :?:
als je al die "kroegen" doet, zou het een wonder zijn om nog in CL te geraken......de Copa slaan we wel over :mrgreen:
Hehe net daar nog gepasseerd, te weten dat de Misty nog in "we like to party" is geweest :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: DJ Delirium

Bericht door djginod »

Iemand nog een update van deze clubs ? Draait stefaan er nog, of ergens anders ?
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2008, 22:48

Re: DJ Delirium

Bericht door blackSol »

djginod schreef:Iemand nog een update van deze clubs ? Draait stefaan er nog, of ergens anders ?
Stef draait momenteel nergens meer, hij mag niet van zijn huidige vriendin...
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: DJ Delirium

Bericht door djginod »

blackSol schreef:
djginod schreef:Iemand nog een update van deze clubs ? Draait stefaan er nog, of ergens anders ?
Stef draait momenteel nergens meer, hij mag niet van zijn huidige vriendin...
Hmmm, zonde. Het moet dan wel een hele leuke vriendin zijn dan !
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: DJ Delirium

Bericht door tomaz »

Een paar weken terug met Stefaan een babbelke gedaan. Hij stond te shoppen bij ons in de Mediamarkt. Hij kwam speciaal van boven Antwerpen naar ST Pieters Leeuw omdat we zo'n degelijke rayon dance hebben :D
't Kriebelt bij hem wel om nog eens te draaien als ik zag hoe hij reageerde op 't feit dat ik bvb regelmatig met Steve Cop classics sets draai en dat bvb Bocca style en rave parties nog steeds succes hebben.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten