Zzino

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Heb hem ooit nog geboekt voor een trance set in Extreme, toen toch één van mijn favoriete djs, was in alle stijlen thuis, techno, acid, trance, progressive, ...
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Bericht door beatz »

kerel kan idd steengoed spelen (ale vroeger toch)
nu is het al ff geleden dat ik hem nog bezig gezien heb
wat ik mij wel herinner zijn de bijwijlen schitterende namen van zijn tracks
mazoutje, pokkemulle ofzoiet :D kpeis dat die daar in de studio serieus wa aflachen
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Bericht door sventibold »

ik weet waar em zit :mrgreen:

Blijkbaar is hij aangenomen als dispatcher bij mij op het werk...
Ik kwam hem vandaag tegen na een weekje verlof en ik direct.." ma ik ken u toch" :D

Tis idd nen family man geworden...kindje, vrouwtje...maar volgt de scene nog wel vanop afstand en maakt idd nog platen...hij wist me te zeggen dat hij een nieuwe relase gaat uitbrengen op een of ander Gents label....

twas nen leuke babbel, tis ne joviale kerel... :P
Laatst gewijzigd door sventibold op 24 jun 2008, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Zal toch ook wat aanpassen zijn voor hem :)
Zzino is toch altijd zijn eigen baas geweest met winkel(s) BCM, organisator, promo voor andere events, label, ...
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Altijd heel vriendelijke en joviale man geweest. Nooit geen pretentie ofzo! Als ge daartegen nen YDR zie :roll:

Steengoede dj
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

djaxxie schreef:Altijd heel vriendelijke en joviale man geweest. Nooit geen pretentie ofzo! Als ge daartegen nen YDR zie :roll:

Steengoede dj
tja soms kom je bedrogen uit....... geloof me maar :(
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

ik heb er mijn eigen gedacht over de zzino.
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Bericht door dewitte »

Hoor hem graag draaien zowel retro als hedendaags ..
Kan ook iets af boenken zur 8)

Kon de sfeer in montini er goed inbrengen, voor en na zijn set ook altijd tusse het publiek te vinden voor een babbel te slaan, héél sympatieke kerel. Al hoor ik van mensen die met hem hebben samengewerkt soms heel andere zaken. Wat niks af doet aan zijn carierre als dj want heeft toch ook al overal gezeten én naam gemaakt.

Hoop hem nog is te horen..
Montini '
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

mmm, ik vond YDR altijd best geestig in zijne platenwinkel - dieje zei als ge door ging altijd 'en braaf zijn in het weekend hé' - gevolgd door ne vette knipoog. da's lache man
en dikwijls wou dien zelf ook altijd es horen wa ik koos en over die platen babelen - 'oh tiens wa is da? ah ja, den dieje - ik draai eigenlijk dieje track, maar deze kant is inderdaad precies ook wel goed. mmmm, mss moet ik die plaat maar es terug meepakken'
of het nu ook effectief gebeurde, da weet ik niet. Maar da was wel iemand die het voor de muziek deed en doet volgens mij. En als DJ, Producer en platenwinkelbaas is dat eigenlijk zelfs een must meen ik.

als DJ heb ik geen van beiden vaak gehoord

begin jaren 90 toen ik constant 'op pad' was, vond ik ze iets te hard
en zat vaker in la Rocca en Café d'Anvers

Maar ik vond zijn DJ Connection (van YDR) wel best goed tot ongeveer in den helft, paar goei Touché records dings en zo.
Als ik hem dan op een festival hardstyle hoor draaien, dan vind ik dat wel zonde natuurlijk.

En van Reload heb ik ene echt stevige kraker, die mss wel mijne all time top 50 haalt - thee morning after van felix 'da' housecat

waarvoor dus evenveer dikke respect voor hem (Zzino)
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Re: Zzino

Bericht door bonny »

Zegt iemand de volgende combinatie iets: Zzino - belastingen - Spanje ?
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Zzino

Bericht door rizzo> »

Nee. Ik kan daar wel een volzin mee maken maar dat zou speculeren zijn omdat ik de feiten niet ken.

Soit, los van alles vond 'k hem wel joviaal, beide voeten op de grond en niet-dikkenekkerig. 't Kan zijn dat hij onaangename kantjes heeft maar daar kan ik niet over meepraten. Laat 'k dus in het midden.

'k Had vroeger een beestig goed retrosetje dat hij 'ns op Studio Brussel gedraaid heeft in 2001 of 2002. Ben de tape kwijt dus als iemand dat in de archieven zou steken hebben. Feel free to share.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Zzino

Bericht door tomaz »

Is niet alleen speculeren. 't Is ook zever.

Anyway, wie Zzino graag nog eens wil horen

http://www.facebook.com/home.php#/photo ... 853&ref=nf
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Re: Zzino

Bericht door bonny »

Vond het zelf ook al een bizar verhaal, daarmee dat ik het even vroeg en niet als waarheid aanschouwde... (Was me in de Zoo door een bepaalde dj gezegd).

Even duidelijk stellen dat ik (buiten het feit dat ik hem als dj niet echt graag bezig hoor) totaal niets persoonlijks tegen hem heb: goed dat via deze weg deze speculatie de wereld is uitgeholpen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten