Frank 'Zolex' Struyf

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

www.myspace.com/zolexx


staan paar nieuwe tracks op van struyf acidonyoface is een vet nummerke..
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 jul 2007, 14:01

Bericht door rerre »

Hebde nog materiaal liggen van zolex?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Zolex.... al zo lang in het vak.
Zo veel te meer ik hem (her)beluister, zoveel te meer ik hem waardeer.
Ook zijn eigen producties waren/zijn er elke keer plat op !
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

hij is 1 van de beste dj's die dit land rijk is !
hij leeft voor muziek, staat met zijn beide voetjes op de grond en ipv van voor het grote(re) geld te kiezen blijft ie lekker zijn ding doen, ook al kost dit hem soms een boeking of in het ergste geval een residency :thumright: Hij past zich nogthans overal aan, alleen geeft hij zijn eigen interpretatie aan alke stijl die em speelt
dit is volgens mij toch wel een stukje vrijheid waar een dj recht op heeft

hij producet, runt zijn eigen label , heeft een live-act (Dirry Jackers), kortom alles wat hij aanraakt marcheert (hetzij voor een beperktere doelgroep)

vrijdag op ons nieuwe concept @ The Zoo heeft hij mij nog maar es voor de zoveelste keer uit mijn schoenen geblazen tijdens een 4 uur durende set

ik zou er veel voor over hebben om eens een dagje (of 2-3 :P ) tussen zijn platenbakken te mogen snuffelen :-o

in 1 woord "Repect !"


tot zover deze lofbetuiging
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

hier valt nu is niks aan toe te voegen.
kan u alleen maar gelijk geven :D
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

yep, agree completely.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

zo een beetje gelijk Deg, maar dan in de clubscene ipv Techno scene
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

inderdaad was een vette set die avond.
Laatst gewijzigd door illusionfreak op 31 mei 2008, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

ik vind het een beetje jammer dat hij zowat altijd (of dit nu zijn keuze was of niet) in dat zelfde clubwereldje is blijven hangen genre Carat, Illusion, Outline,..., terwijl zijn muzikale kwaliteiten toch veel verder reiken dan de muziek die vaak in die keten werd gedraaid.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

varth schreef:ik vind het een beetje jammer dat hij zowat altijd (of dit nu zijn keuze was of niet) in dat zelfde clubwereldje is blijven hangen genre Carat, Illusion, Outline,..., terwijl zijn muzikale kwaliteiten toch veel verder reiken dan de muziek die vaak in die keten werd gedraaid.
Als ik dat mixje van in The Zoo hoor, zou ie gerust terecht kunnen op een aantal party's hier: heeft wel wat van de hedendaagse Berlijnse electro-techno!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

varth schreef:ik vind het een beetje jammer dat hij zowat altijd (of dit nu zijn keuze was of niet) in dat zelfde clubwereldje is blijven hangen genre Carat, Illusion, Outline,..., terwijl zijn muzikale kwaliteiten toch veel verder reiken dan de muziek die vaak in die keten werd gedraaid.
denk dat hij net liever in dat underground sfeertje vertoeft
hij had veel meer fun op mijn feestje waar em zijn ding mocht doen dan op de zoveelste retro of megaparty waar ze hem boeken en waar hij zich moet aanpassen

heb zijn toekomstige releases die op zijn nieuw label gaan uitkomen gehoord en hoop dat em via die weg terug internationaal gaat doorbreken ...in Duitsland bv zou zijne stijl veel meer gewaardeerd worden
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Ik denk dat Varth net het tegenovergestelde wil duidelijk maken ... namelijk dat hij in plaatsen terechtkan met wat meer streetcredibility (verkeerd woord, maar dat geldt ook voor "underground").
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

lemant schreef:Ik denk dat Varth net het tegenovergestelde wil duidelijk maken ... namelijk dat hij in plaatsen terechtkan met wat meer streetcredibility (verkeerd woord, maar dat geldt ook voor "underground").
idd. Hij heeft denk ik nog nooit in Fuse gedraaid op een zaterdagavond, en op concepten als Sheer en Forbidden Fruit in de Silo zou hij ook niet misstaan. Hij stopt altijd wel platen in zijn set die niemand anders draait, en dat donkere, dreigende stijltje van hem past imo vaak niet in de clubs waar hij resident was. Gewoon omdat het nogal eens haaks stond op wat andere dj's brachten (groovy dingen enz).
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

a3
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 apr 2005, 21:34
Locatie: Lummen

Bericht door a3 »

we hebben Frank eens geboekt voor een niet-retro set, 25 oktober in centrum limburg...

zij die interesse hebben:

http://i71.photobucket.com/albums/i121/ ... PROTO8.jpg
http://i71.photobucket.com/albums/i121/ ... _BACK4.jpg

8)
----~{ Go for it! }~----
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten