Max

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Max

Bericht door wooywood »

Hoi,

Kent er hier iemand een zekere dj Max la menace(vrees dat het verkeerd getypt is)) Ik weet er enkel van dat ie draaide destijds in de Zazou club in Lier,en ook nog een prog had op channel x,donderdags avond.

Groeten
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

juist gespeld,max was denk ik zelfs eigenaar van zazou,organiseerde er vele undergroundfeestjes en goa's
was winnaar van een dj contest in 96 in de cherry moon ook,toen begon het zowat voor hem
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

cloud schreef: was winnaar van een dj contest in 96 in de cherry moon ook,toen begon het zowat voor hem
Yep,

Dacht zelfs dat het de ganse nacht live werd uitgezonden vanuit de cherry moon, via studio brussel,op een vrijdag nacht
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

cloud schreef:juist gespeld,max was denk ik zelfs eigenaar van zazou,organiseerde er vele undergroundfeestjes en goa's
was winnaar van een dj contest in 96 in de cherry moon ook,toen begon het zowat voor hem
ah dat wist ik ni dat dieje een dj contest in cherry had gewonnen,
is idd den baas van zazou, allé was...
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2008, 21:51

Bericht door DJefke »

Hij was helemaal niet de winnaar, hij was de organisator. Die zat al veel langer in het wereldje en kende zo ongeveer iedereen.

De DJ-contest heeft hij georganiseerd vanuit zijn radio-programme op do-avond op Channel X (het heette "X on the air" geloof ik). Er waren naar het schijnt iets van een 300 inzendingen, waarvan er dan 4 keer 6 DJ's naar de voorrondes mochten.

/EDIT: Oops, sorry voor de kick van zo een oud topic. Ik ben hier via google terecht gekomen :)
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

't is niks manneke :)

ge hebt goed gegoogeld :)

en welkom :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Max was inderdaad al veel langer bezig om in 96 nog met een contest mee te doen. Hij is nu nog actief met Alaska Swimming Gear.
http://www.discogs.com/label/Alaska+Swimming+Gear
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

idd, Max houdt zich sinds de sluiting van Zazou in 2005 vooral bezig met Alaska, doet ook de publishing van Punk'id, Coincidence en El Futuro records, dacht ik + kdenk dat hij ook wat het management doet van Campogrande, een salsahouse/brazilian grooves project
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Op Channel X gezeten... da weet ik niet... Wel in het programma Visions of Trance op Lazer in lente en zomer 1993.

Elke donderdagavond presenteerde hij samen met The Fly dus het programma via de 105.1 en de 87.7 FM. met allerlei nieuwtjes en gossips uit de clubscene, en ook nieuwe plaatjes natuurlijk.
Leuk was om te horen, dat ze getipt waren, dat de 87.7 uit de lucht gingen halen, dus gingen ze de zender al uitzetten, voordat het BIPT eraankwam.... echt, dat waren de momenten op radio gebied !

Was ook ten tijde van de opening van New Prestige in Antwerpen, daar hebben ze ook nog een maand gedraaid denk. (Die club was inderdaad weer vrij snel gesloten !)

17 Juni 1993 hebben ze toen ook de gelijknamige tent The Visions Club geopend in Lier, wat dus later Club Zazou is geworden.
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

djginod schreef:17 Juni 1993 hebben ze toen ook de gelijknamige tent The Visions Club geopend in Lier, wat dus later Club Zazou is geworden.
club zazou zelf bestond al van half jaren '80 (vooral new wave en later ook acidhouse enzo)… Visions Club was, dacht ik, een concept van Max in Zazou. en dan eind jaren 90 ergens heeft Max zazou overgenomen van Pascal.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ja, oke, niet geopend dan, maar wel begonnen!

Commercial The Visions Club:

http://www.xs4all.nl/~jvriens/Visions%20Club.mp3


Lazer Hot Hits presents Visions of Trance:

http://www.xs4all.nl/~jvriens/Visions%20of%20Trance.mp3
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Gisteren nog aan de lijn gehad, toffe kerel, niet meer actief als dj maar wel nog actief in de scene.

Als ik mij niet vergist is hij ook nog even resident geweest in La Rocca, heel lang geleden ...
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

quincy schreef:Gisteren nog aan de lijn gehad, toffe kerel, niet meer actief als dj maar wel nog actief in de scene.

Als ik mij niet vergist is hij ook nog even resident geweest in La Rocca, heel lang geleden ...
Ja, maar dat is geen succes geweest dacht ik.... En Max en Delirium zijn dacht ik ook niet echt vriendjes... maar dat is maar wat ik ervan gehoord heb !
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2008, 21:06
Locatie: Beerzel

Bericht door Bertvh »

Sorry om mij even te mengen in de discussie...

Ik kwam vroeger veel in de zazou. Vooral in de tijd van Pascal. Best place ever!

Ik vroeg me gewoon af jullie meer gegevens hebben van Pascal? Leeft die nog? Hebben jullie zijn e-mail adres? Adres? Telefoon? Website? Whatever...


Tnx!
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

^^
ik dacht dat die nu met Campo Grande ofzo bezig was, een projectje waar max ook promo enzo voor doet. maar'k ben ni 100% zeker eigenlijk ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten