The Fly

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

The Fly

Bericht door Sunreezer »

wie weet er wat meer over the fly? weet dat hij in de beginjaren van Extreme er resident was maar verder niets :wink:
caratmans

Bericht door caratmans »

Dacht da hij bonzai-records uit de grond heeft gestampt...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja inderdaad,richtte bonzai op en was regelmatige gast in cherry moon en extreme,speelde in begin uiteraard hard en later wa meer de trance stuff...nooit echt helemaal mijn ding geweest,niet als dj en niet als producer
waar is hij nu mee bezig?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik vond zijn platen keuze altijd slecht... en qua mixen bakte em er ook nie echt veel van.. toch niet technisch
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

ThaMan schreef:Ik vond zijn platen keuze altijd slecht... en qua mixen bakte em er ook nie echt veel van.. toch niet technisch

mmm heb hem eens beziggehoord op 1 van de verjaardagsfeestjes van bonzai in extreme (ik denk 5 of 6 j bonzai ) maar ik vond hem toen toch goed!!

en de cd dj connection 5 : is toch gene slechte cd !!

en dan ook op beachrock eens gehoord..... een plaat die ik mij kan herinneren: LSG the netherworld

dusja die 2 keren vielen toch mee
TraxxMan

Bericht door TraxxMan »

elkewelke schreef:
ThaMan schreef:Ik vond zijn platen keuze altijd slecht... en qua mixen bakte em er ook nie echt veel van.. toch niet technisch

mmm heb hem eens beziggehoord op 1 van de verjaardagsfeestjes van bonzai in extreme (ik denk 5 of 6 j bonzai ) maar ik vond hem toen toch goed!!

en de cd dj connection 5 : is toch gene slechte cd !!

en dan ook op beachrock eens gehoord..... een plaat die ik mij kan herinneren: LSG the netherworld

dusja die 2 keren vielen toch mee
idd kheb da setje ook van 6j Bonzai @ Extreme en da is wel lekker ze vriend :twisted: :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Dat hele Bonzai-gedoe was ook niet mijn ding hoor! Fly vond ik al evenmin schitterend!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zo denk ik er ook over ivm de Fly
Maar kvond de early Bonzai schijven toch wel best te pruimen tot dat ze er ook een soort van money makin buisness van gingen maken met hun "bonzai chennel one" etc...

Waar is den tijd van "Aqua Contact - La Sirena, Bountyhunter etc..." dat waren schijven puur gemaakt voor den Underground.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja de pure bonzai platen van oa reynders en santini vond ik toch wel goe ze(cherry 94-95)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Demilitarized Zone :shock:

X-Change :shock:

Joyrider-The Deadline :shock:

Hit the Bang :shock:

Poetica :shock:

La Sirena :shock:

Amai Bonzai gene vette :roll: In dien tijd stonden we er allemaal op te springen :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

god ja poetica!!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ja machtigen tune... "Traxcalibur - Poetica" en niet te vergeten "Looney Tune - Beatbox", "Scanner - Back To Hell" en "Joyrider - Army Of Darkness" etc...

Ps: check men mixke in de livesets sectie ! zitten ook 5 stevige knapen in van uit die tijd !... comments welcome
Kernel

Bericht door Kernel »

Thaman ben je die kerel van turnhout ? ook lang geleden dat ik je nog ergens ben tegengekomen dan :-)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Wat een schijven !!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Kernel... ja ik ben van Turnhout, hoe ken je mij :?:
en ivm met uitgaan etc, doe ik nie meer want zegt me eigenlijk niks meer want kan nergens men draai nog vinden.

Laatste gig dat ik geweest ben was "House Torhout"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast