Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Kevin Jee

Bericht door Sunreezer »

vind ik persoonlijk de beste afterclub dj, kheb hem wel niet gekend in zijn Balmoral en Axiome periode maar hij komt regelmatig draaien op feestjes in de Factory in Aalst en zijn sets zijn gewoon om te flippen :mrgreen:
Richman

Bericht door Richman »

Ja tis waar ik heb hem onlangs nog gehoord in de Cube (Bernissart) en twas goddelijk, voor mij ook de onbetwiste 1 van de after, tis mijn held ook een beetje. Tis ne vriendelijke gast maar ne hele specialen!

:wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zaligen typ en ook mijn favo after "monster"zoals die met zoveel gevoel speelt,getuige zijn soms ellenlange mixen en zijn backspin...
in balmoral vond ik hem best samen met henk...serieus doorslaan en in axiome was ie helemaal super,met de strobo en da alien masker achter hem en maar tollen!
leuke anekdote;met nieuwaar vorig jaar in oasis toen het gesneeuwd was en vree koud,stond er een tent op de terras en de deur stond opên vlak naast de djbooth,phiphi draaide vlak voor kevin rond 6u met z'n dikke vest en sjaal...kevin kwam toe met zijn licht vestje en gaf het dan nog aan phiphi,stond em daar in zijn onderhemdje!geflipte kerel
respect
Timo

Bericht door Timo »

cloud schreef:geflipte kerel
respect
daar hebde groot gelijk in :D
ma die kerel kan draaien, nie normaal, achteruit inmixen enzo...
ma hij kon ook wel eens een serieus scheef setje placeren zalle, ma die keren konden niet op tegen al zijn andere, bijna technisch perfecte setjes!!!

echt respect voor die kerel!!
Kernel

Bericht door Kernel »

vond zen beste tijd 1996 in illusion.
Del@y

Bericht door Del@y »

voor mij eindperiode balmoral 95-96 en vooral beginperiode axiome 97-99 ... damn :shock:

zoals master kevin jee zelf zou zeggen :

8) 8) 8) words are very unnecesarry 8) 8) 8)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nu is hij weer super bezig,check ccc 2 oct in cherry
Del@y

Bericht door Del@y »

damned, kheb de filmpes gezien op de site van CM, kgeef u gelijk hij is weer op dreef

kwou nog gaan maar ben toen naar bocca geweest --> bad choice !

by the way, iemand geweest op één van de retro's een paar jaar geleden in CM? crazy ik zweer het :shock: ze hebben hem zelfs naar buiten gebracht

nostalgie: @ axiome 99

bron: website kevin jee
Afbeelding[/img]
Del@y

Bericht door Del@y »

iemand reeds meer nieuws over een nieuwe track van kevin ?
zou volgens ander forum uitkomen begin 2005 (info komt van kevin zelf)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

don't miss this;remember the balmoral dj's@oasis lounge,23 oct met kevin jee,phillippe traikos en eric b

oasis is gelegen op dezelfde baan van la bush,axiome,...maar meer naar kortrijk toe,schuin over de plaats waar de eerste atv was
da ga mijn derde feestje zijn en 't is echt van :shock: nie zo heel groot,het wat oudere volk en oa kevin,traikos,phiphi en laurent warin hun al volledig zien geven...super gezellig kot
ik zeker present!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

cloud schreef:don't miss this;remember the balmoral dj's@oasis lounge,23 oct met kevin jee,phillippe traikos en eric b

oasis is gelegen op dezelfde baan van la bush,axiome,...maar meer naar kortrijk toe,schuin over de plaats waar de eerste atv was
da ga mijn derde feestje zijn en 't is echt van :shock: nie zo heel groot,het wat oudere volk en oa kevin,traikos,phiphi en laurent warin hun al volledig zien geven...super gezellig kot
ik zeker present!

Amai, om naar uit te kijken :)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Kevin Jee - flyer

Bericht door ProgressNation »

Krijg ze momenteel niet resized en moet nog effe weg, je kan de flyers wel al bekijken op: http://users.pandora.be/progressnation/ ... y%20Clubs/
:)

Flyer voor de afters in Mackenzie met o.a. Kevin Jee :)

Flyer lijkt opvallend veel op de cover van Dave Gahan's (Depeche Mode) laatste solo-album Paper Monsters :wink: Hoe zou dat komen :D
Richman

Bericht door Richman »

Tja las je kevin een beetje kent weet je dat hij ee DM-verslaafd is!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

en gelijk heeft hij,ik volg ze ook al lang en wat zij brengen...respect
Gio

Bericht door Gio »

Del@y schreef:
bron: website kevin jee

Afbeelding[/img]
En welke website mag dat dan wel zijn? :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast