Jean

Het forum van legendarische Belgische DJ's
caratboy

Jean

Bericht door caratboy »

jean is 1 van de beste dj's die ter is
Fieneke

Bericht door Fieneke »

zijt daar maar zeker van, de jean zenne sluit in Illusion is ni te missen :!: :!: :!: :!:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

mja ma ik vond dat jean veeeel beter draaide in de carat op maandag in den tijd, nu is die echt groovemans geworden e ... greetz 8)
keskondisco

Re: Yuw

Bericht door keskondisco »

Mroizo schreef:mja ma ik vond dat jean veeeel beter draaide in de carat op maandag in den tijd, nu is die echt groovemans geworden e ... greetz 8)

Bwa, als em begint te draaien in Illu om ik denk 7u ofzo, kan em nog echt de goeie trance/ donkere plaatjes draaien hoor.
Tegen een uur of 10-11u is't wel groovetime maar dan ben ik, ook weg zulle.
Ik wil me hem blijven herinneren als de Carat Jean en niet de Bar.a.Bar Jean!
liquid

Re: Yuw

Bericht door liquid »

keskondisco schreef:
Mroizo schreef:mja ma ik vond dat jean veeeel beter draaide in de carat op maandag in den tijd, nu is die echt groovemans geworden e ... greetz 8)

Bwa, als em begint te draaien in Illu om ik denk 7u ofzo, kan em nog echt de goeie trance/ donkere plaatjes draaien hoor.
Tegen een uur of 10-11u is't wel groovetime maar dan ben ik, ook weg zulle.
Ik wil me hem blijven herinneren als de Carat Jean en niet de Bar.a.Bar Jean!
iedereen zijn mening e. geef mij toch ma groovyjean. die harde tijd da was voor mijne uitgaanstijd en ik heb da nooit echt goed gevonden. groove all the way voor mij. ma soms goeie retro kan er ook nog in. :D
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Waarom noemt em Jean ??? is toch de Jan he..
creamm

Bericht door creamm »

jeanke in de morgen beter bestaat gewoon nie zalig draaid die dan!!! 8) :shock: grzzz creamm
keskondisco

Bericht door keskondisco »

ThaMan schreef:Waarom noemt em Jean ??? is toch de Jan he..
Nee TM, er is een wereld van verschil tss jumpstyle Jan en Jean!!
Kijk maar es op de Illu site voor foto's van de twee heren :wink:
Mroizo

Re: Yuw

Bericht door Mroizo »

keskondisco schreef:
Mroizo schreef:mja ma ik vond dat jean veeeel beter draaide in de carat op maandag in den tijd, nu is die echt groovemans geworden e ... greetz 8)

Bwa, als em begint te draaien in Illu om ik denk 7u ofzo, kan em nog echt de goeie trance/ donkere plaatjes draaien hoor.
Tegen een uur of 10-11u is't wel groovetime maar dan ben ik, ook weg zulle.
Ik wil me hem blijven herinneren als de Carat Jean en niet de Bar.a.Bar Jean!
ik blijf m ook herinneren als de 'carat' jean en niet de 'bar a bar' jean ,da is mich veel te groovy ... ik vind groove persoonlijk meer voor in den auto te draaien hoor greetz 8)
Gio

Re: Yuw

Bericht door Gio »

Mroizo schreef:
keskondisco schreef:
Mroizo schreef:mja ma ik vond dat jean veeeel beter draaide in de carat op maandag in den tijd, nu is die echt groovemans geworden e ... greetz 8)

Bwa, als em begint te draaien in Illu om ik denk 7u ofzo, kan em nog echt de goeie trance/ donkere plaatjes draaien hoor.
Tegen een uur of 10-11u is't wel groovetime maar dan ben ik, ook weg zulle.
Ik wil me hem blijven herinneren als de Carat Jean en niet de Bar.a.Bar Jean!


ik blijf m ook herinneren als de 'carat' jean en niet de 'bar a bar' jean ,da is mich veel te groovy ... ik vind groove persoonlijk meer voor in den auto te draaien hoor greetz 8)
De laatste tijd (zelfs jaren) heb ik 'm niet meer horen draaien, maar in de tijd dat Philip en Wout de Carat hadden verlaten en toen Jean en Stefan hun plaats innamen, vond ik wel dat Jean wat plaatjes bovenhaalde, fijn trance (diepgaand zowel als hard-) en dan daar af en toe eens een fijne classic tussen (Quantum Leap - Symphoney of Love origineel dan, was één van zijn favourites :wink: )
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

die quantum leap is inderdaad een schijf ja,is ook een echte carat plaat :D greetz 8)
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Re: Yuw

Bericht door Dj Devyd »

Mroizo schreef:
keskondisco schreef:
Mroizo schreef:mja ma ik vond dat jean veeeel beter draaide in de carat op maandag in den tijd, nu is die echt groovemans geworden e ... greetz 8)
ik blijf m ook herinneren als de 'carat' jean en niet de 'bar a bar' jean ,da is mich veel te groovy ... ik vind groove persoonlijk meer voor in den auto te draaien hoor greetz 8)
gij weet nie wa ge zegt, ga maar ne keer ne sluit in ill van hem luisteren, pure prog en electro :shock:
of op maandag in de Space, daar speelt em zelfs nog dieper
zelfs in Diamond Club speelt em bijna gene groove, naar eigen zeggen speelt em zelfs nie graag groove :roll:
ga eerst ne keer tegoei naar de personen luisteren vooraleer je komt oordelen :!:
Afbeelding
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Solid Jey, als je quote, quote goed hé maat...zoals jij het doet kom ik eruit of ik vind de Groove Jean beter dan de Illu Jean!
:evil:
Mroizo

Re: Yuw

Bericht door Mroizo »

Solid jey schreef:
Mroizo schreef:
keskondisco schreef: ik blijf m ook herinneren als de 'carat' jean en niet de 'bar a bar' jean ,da is mich veel te groovy ... ik vind groove persoonlijk meer voor in den auto te draaien hoor greetz 8)
gij weet nie wa ge zegt, ga maar ne keer ne sluit in ill van hem luisteren, pure prog en electro :shock:
of op maandag in de Space, daar speelt em zelfs nog dieper
zelfs in Diamond Club speelt em bijna gene groove, naar eigen zeggen speelt em zelfs nie graag groove :roll:
ga eerst ne keer tegoei naar de personen luisteren vooraleer je komt oordelen :!:
jong, ik heb jean VAAK genoeg horen draaien ,hehehe ... ik geef gewoon MIJN mening over hoe ik m nu vind, en zoals ik al gezegd heb,iedereen geeft zen eigen mening over een bepaald onderwerp, PUNT UIT :!: :roll:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ma kom,we zijn hier tenslotte om meningen uit te wisselen en niet ruzie te maken e ... :) greetz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast