George's

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

cd

Bericht door ProgressNation »

ja die dj world van frank struyf is ook een bom!

Van Techno George's is er volgens mij maar één cd uitgekomen???
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

die van den frank is fenomenaal :shock:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: cd

Bericht door Matthias »

ProgressNation schreef:ja die dj world van frank struyf is ook een bom!

Van Techno George's is er volgens mij maar één cd uitgekomen???
die dj world v frank struyf vind ik juist megaslecht!! Heel slappe overgange en komt maar traag op gang... :oops: :oops:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

de overgangen zijn idd nie echt top maar allez :shock: die eerste nrs :shock:
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

heeft ier mssch ni zoveel te maken met legendary ma swoit
paar jaar geleden nekeer speciaal voor em afgezakt naar de bananefuif of zoietke in stekene. Em draaiden daar echt een goei retro afgewisseld met tracks van diej periode, maar blijkbaar werden daar geen tapekes verkocht :cry:
Was daar voor de rest maar marginalen boel; vanaf dat daar een goei ouwe (zo geen commerciële) retro plaat werd opgelegd was der ver geen kat meer op den dansvloer buiten ik en menne maat
swoit ja heb mij der toch goei gehad 8)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

illusionfreak ik heb die van struyf hier liggen.

als ge een copieke wilt :D let me know :lol:
Nothing is what is seems to be
puree

Bericht door puree »

back on topic gasten : kpeis da den G. op het einde toch serieuze vragen had bij het beleid van het management en van het gedrag van de buitenwippers. Ne maat van mij was nen toep aant smoren nie zo ver van den dj booth en toen G. naart WC ging en het rook, zei em gewoon dat hij mijne maat aanraadde om dat uit te doen omdat "ik daar geen probleem mee heb, maar andere mensen, waaronder de buitenwippers, wel" ... Al bij al een "professionele" attitude.

Het is ook iemand die met Laurent Top 2 handen op 1 buik is. Hij zal em steeds verdedigen en ge ziet ook da Laurent Top George's overal volgt (Moeskroen, La Bush, Escape Concept, Pulse, ...)
Mansini

Bericht door Mansini »

Ook altijd veel respect gehad voor dj George's. Leverde keer op keer een degelijke set af. Is één van de enige dj's die ik nu nog echt weet te apprecieren. Respect!!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

iemand reportje van vanavond in ZIJN pulse factory
ik vind het wel straf...george's met zijn eigen club :o wie doet hem na?
puree

Bericht door puree »

inderdaad vind ik ook straf. Heb al foto's gezien van de lights en tziet er serieus speciaal uit ! :shock: Kwist dat zorz daar veel aandacht aan besteedt.

Reportje zou mij ook interesseren
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Hij draait niet zoveel meer alleen bij retro-avonden binnenkort denk ik maar het is juist the pulse factory wordt de nieuwe hotspot in het doornikse.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

eigenlijk kun je alleen maar respect hebben voor wa hij verwezenlijkt heeft,al vond ik het een tijdje geen superieure dj(97-02)
hetgeen hij nu doet...chapeau :shock:
varth

Bericht door varth »

cloud schreef:de overgangen zijn idd nie echt top maar allez :shock: die eerste nrs :shock:
volg ik u volledig in, die tracklisting van die cd is imo van hoog niveau, zeker in vergelijking met veel andere compilaties uit die tijd.

OT: Ik heb George's enkel een paar keer op parties horen draaien, en echt geweldig vond ik dat toen niet. Het zat telkens ergens tussen trance, wat clubby tunes en de commerciëlere techno in. Ik vind het wel klasse dat hij nu na al die jaren nog altijd een schare fans heeft en in deze moelijke tijden iets als puls factory op dreef kan krijgen
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Toeval of niet, maar ben de laatste dage al zijn cd's van La Bush aan het beluisteren (de compilaties he). Vind het toch wel een grote naam hoor, djeezes wat een zalige tunes daar allemaal opstaan... :shock:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

daar heb ik er ook enkele van,vooral den eerste vind ik super,zalige plaatjes en vrij goed gemixt,vooral "Desert rain" en "Voodoo rhythm" blijve geweldig.
Groetjes :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast