George's

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 apr 2007, 16:08

Bericht door Deca Dance »

Die doet het nu toch wa rustiger aan zeker of heb ik da verkeerd voor?Heb dajust nog ncd ontvangen, Dj World2-Dj George's. Als ik da hoor vind ik het echt jammer dak nie eerder ben geboren, jawadde!Nuja, zn compilaties dat em mixte vo La Bush zijn toch ook stuk voor stuk juweeltjes vind ik.
Move your feet to the beat on Deca Dance!
Eve
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 aug 2008, 22:09
Locatie: Gent

Bericht door Eve »

ads schreef:george's = R E S P E C T 8)
Amaai nog nie!!!
God is a DJ!!!
George's is God!!
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Bericht door moonscaper »

Veel respect voor Georges, hij en Phi Phi kan je best vergelijken, beiden hebben veel respect afgedwongen en zijn een legende in ons land.
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Re: George's

Bericht door Josse »

Idd, en plus zijn deze beide heren, tesamen met Marko & de betreurde Peter Novak, dé vaandeldragers van de progressive house/trance in ons landje.
Binnenkort (op 10 november) organiseert George's in zijn Pulse trouwens terug de 'Extreme on monday'-soirée, waar deze zalige stijl zeer waarschijnlijk weer hoogtij zal vieren, & dit andermaal onder leiding van Phi-Phi & Marko :D
Eve
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 aug 2008, 22:09
Locatie: Gent

Re: George's

Bericht door Eve »

Josse schreef:Idd, en plus zijn deze beide heren, tesamen met Marko & de betreurde Peter Novak, dé vaandeldragers van de progressive house/trance in ons landje.
Binnenkort (op 10 november) organiseert George's in zijn Pulse trouwens terug de 'Extreme on monday'-soirée, waar deze zalige stijl zeer waarschijnlijk weer hoogtij zal vieren, & dit andermaal onder leiding van Phi-Phi & Marko :D
En ik zal er voor de 3de keer bij zijn. Zotte feestjes telkens!!!
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Re: George's

Bericht door moonscaper »

Josse schreef:Idd, en plus zijn deze beide heren, tesamen met Marko & de betreurde Peter Novak, dé vaandeldragers van de progressive house/trance in ons landje.
Binnenkort (op 10 november) organiseert George's in zijn Pulse trouwens terug de 'Extreme on monday'-soirée, waar deze zalige stijl zeer waarschijnlijk weer hoogtij zal vieren, & dit andermaal onder leiding van Phi-Phi & Marko :D
Hieraan wil ik dan toch nog Quincy en Ben milo toevoegen die met hun Rebuilding Mondays (en Quincy met zijn Extreme party's) tevens jarenlang ons voorzien hebben van de betere progressive house/trance feestjes!

10 november wil ik zeker niet missen, maar eerst uitkijken naar de Extreme avonden in Kings nu maandag :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten