best dj's

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zet daar naast forzza gerust krizz maar bij,wat die gast doet achter zijn wheels of steel :shock:
wwwquinze15be

Bericht door wwwquinze15be »

fred nasen
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ivm LINS @ Funkadelic :ik vind net andersom haar techniek iets minder maar wel leuke plaatjes..
ook respect voor haar daar ze nog geen jaar draait :shock:
Laatst gewijzigd door Dj Devyd op 28 aug 2006, 20:58, 5 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Op een jaar tijd is het zeker niet slecht wat ze doet,heb haar maar enkele keren bezig gezien en ik vond dat ze vooral veel hitjes draaide en de onbekende plaatjes ware niet echt goed ma sindsdien is ze misschien nog veel verbeterd.
Groetjes
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

iets 'den beste' vinden, of het nu een cocktail of een dj is, tis en blijft subjectief:

nationaal:

Laurent Warin
Marko
Kevin Jee
Philip
Jean
George's
Deg

internationaal

jeff mills
phi phi
sasha
mark spoon
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

- Guy-Ohm (heeft mij serieus verbaasd op tomorrowland, had er nog nooit van gehoord ma dien kerel kan r get van)
- Chris (shaft -> probeert vanalles uit, en resulteert soms in crazy things 8) )
- 100% Isis
- ...

Kom ni op meer namen op dees moment
varth

Bericht door varth »

Lagoas schreef:qua techniek ken ik maar 1 persoon die zotte toestanden kan doen
en dat is Kr!Z
Idd, technisch is Kr!z heel sterk, en hij gaat ook volledig voor zijn stijl zonder van hype naar hype te switchen. Consequente dj. Voor de rest heb ik Kemiko Surimi al heel vette dingen weten brengen, zowel minimal (als Roebin de Freitas) als donkere techno. E-phonk en Tiresz uit de streek van Dendermonde zijn ook de moeite. E-phonk is een krak in het eclectisme met vooral house, funk, ect. Die mag niet voor niks opwarmen voor mens als Bob Sinclar. Tiresz brengt techno met tonnen gevoel en emotie. Veel van die jonge gasten kunnen de anciens los naar huis spelen, maar krijgen vaak nooit de kans. Ah ja, in het experimentele, hardtechno, core gebeuren vind ik K-os ook heel sterk.
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 aug 2006, 16:13

Bericht door mixycat »

Overal zie ik dieje Jean terug komen. Ik hoop dat dieje gast verbeterd is tegen vroeger, toen ik vroeger cassettes kocht in de carat van philip of zo dan waren de laatste drie platen op die cassette altijd van dieje jean en kon ik de cassette wegsmijten ! Zo'n prulleman !
Ik hoop voor hem dat hij verbeterd is !

precies al lang niet meer onder de mensen gekomen?
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

mixycat schreef:Overal zie ik dieje Jean terug komen. Ik hoop dat dieje gast verbeterd is tegen vroeger, toen ik vroeger cassettes kocht in de carat van philip of zo dan waren de laatste drie platen op die cassette altijd van dieje jean en kon ik de cassette wegsmijten ! Zo'n prulleman !
Ik hoop voor hem dat hij verbeterd is !
gewoon negeren zeker? :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Iedereen heeft zijn mening dus ... :)
keskondisco

Bericht door keskondisco »

mixycat schreef:Overal zie ik dieje Jean terug komen. Ik hoop dat dieje gast verbeterd is tegen vroeger, toen ik vroeger cassettes kocht in de carat van philip of zo dan waren de laatste drie platen op die cassette altijd van dieje jean en kon ik de cassette wegsmijten ! Zo'n prulleman !
Ik hoop voor hem dat hij verbeterd is !
Zeker van dat het niet omgekeerd was?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Die live cassetjes, om de moment zelf prachtig maar achteraf soms veel minder omdat de schoonheidsfoutjes bovenkomen ....
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

keskondisco schreef:
mixycat schreef:Overal zie ik dieje Jean terug komen. Ik hoop dat dieje gast verbeterd is tegen vroeger, toen ik vroeger cassettes kocht in de carat van philip of zo dan waren de laatste drie platen op die cassette altijd van dieje jean en kon ik de cassette wegsmijten ! Zo'n prulleman !
Ik hoop voor hem dat hij verbeterd is !
Zeker van dat het niet omgekeerd was?
LOL, dus gij smijt een tape weg omdat er 3 slechte platen op het einde staan... wel vreemd dat op elke tape dan juist de laatste 3 platen van jean waren... man man man, ik dacht dak alles al gehoord had :shock:
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

djaxxie schreef:
keskondisco schreef:
mixycat schreef:Overal zie ik dieje Jean terug komen. Ik hoop dat dieje gast verbeterd is tegen vroeger, toen ik vroeger cassettes kocht in de carat van philip of zo dan waren de laatste drie platen op die cassette altijd van dieje jean en kon ik de cassette wegsmijten ! Zo'n prulleman !
Ik hoop voor hem dat hij verbeterd is !
Zeker van dat het niet omgekeerd was?
LOL, dus gij smijt een tape weg omdat er 3 slechte platen op het einde staan... wel vreemd dat op elke tape dan juist de laatste 3 platen van jean waren... man man man, ik dacht dak alles al gehoord had :shock:
idd triestig ! :shock:
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 aug 2006, 16:13

Bericht door mixycat »

Ik heb die Jean nog weten spelen in een boerenkot in Oevel.
Slecht maar ja hij zal wel verbeterd zijn zeker :p
Maar de kwaliteit van Dj's is fel achteruit gegaan.
De gevestigde namen blijven bestaan. Goei Dj's worden onder gewaardeerd en verdrongen door nietsnutten zoals DJ Peter Luts enzoverder. Waar eindigt dit nog ? DJ Luc Appermont in Illusion ?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten