best dj's

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

ads schreef:phonkalic, ist nie steve cop da ge bedoeld die nog in scene gedraaid heeft? En scene was trouwens in Wortegem Petegem (Ex Barbas), wel op de baan van Kruishoutem naar Oudenaarde???? Ben der nog geweest, maar those damn brains he :?
:-D Ik zou het u niet met zekerheid durven zeggen... Tis waar da's in Wortegem Petegem (khad mij vergist) op de baan nr Kruishoutem ;-)
c",) Vive la fête c",)
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

ads schreef:phonkalic, ist nie steve cop da ge bedoeld die nog in scene gedraaid heeft? En scene was trouwens in Wortegem Petegem (Ex Barbas), wel op de baan van Kruishoutem naar Oudenaarde???? Ben der nog geweest, maar those damn brains he :?
Hoi ads, ik heb dat eens opgezocht en ze hebben daar allebei gedraaid in Café d'Anvers zowel Steve Cop als Kenneth Cop. Maar je had gelijk, het was inderdaad Steve Cop die 1st in Café d'Anvers gedraaid heeft en vervolgens Fuse, Cirao en tenslotte The Scene...

Ben bezig aan een paar bio's van de residents die al @ Café d'Anvers gedraaid hebben (allee ben het aant overtypen van het cd-hoesje van 10 years C'dA :D ). Zal ze zeer binnenkort in het topic van C'dA posten... ;)

Grtz
c",) Vive la fête c",)
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2005, 21:11
Locatie: het verre verre oosten

Bericht door korre »

kent er iemand Safe P? was resident in de Katsu vroeger maar heeft ook enkele malen gedraaid in Cafe d'Avers en LaRocca als ik me nie vergis. Zou begod nie weten waar hij nu draait maar ik vond dat die kerel puike platen oplegde. pure club-house dat ge nie vlug ergens anders kon horen. OK, af en toe een bekender plaatje erin natuurlijk maar over het algemeen vree onbekend. dat ik nooit een k7e van hem gekocht heb PDT_040
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

1 Kevin Jee
2 Olivier Pieters
3 Eric B
4 Marko
5 Phi Phi
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

1) Kevin Jee
2) Phi Phi
3) Yves Deruyter
4) Erik B
5) Franky Jones, Glenn, Philip, STefan,.... :D
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

korre schreef:kent er iemand Safe P? was resident in de Katsu vroeger maar heeft ook enkele malen gedraaid in Cafe d'Avers en LaRocca als ik me nie vergis. Zou begod nie weten waar hij nu draait maar ik vond dat die kerel puike platen oplegde. pure club-house dat ge nie vlug ergens anders kon horen. OK, af en toe een bekender plaatje erin natuurlijk maar over het algemeen vree onbekend. dat ik nooit een k7e van hem gekocht heb PDT_040
heb er nog 1tapeke van in katsu, maar was dat gen r&b dj ook???


1. Deg
2. Steve Cop
3. Trish
4. Tomaz
5. Raul

maar als ik aan vroeger denk;

1. Steve Cop
2. Koenie
3. Zolex
4. Marko
5. Yves DR
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 jul 2007, 14:01

Bericht door rerre »

StevenR_73 schreef:
korre schreef:kent er iemand Safe P? was resident in de Katsu vroeger maar heeft ook enkele malen gedraaid in Cafe d'Avers en LaRocca als ik me nie vergis. Zou begod nie weten waar hij nu draait maar ik vond dat die kerel puike platen oplegde. pure club-house dat ge nie vlug ergens anders kon horen. OK, af en toe een bekender plaatje erin natuurlijk maar over het algemeen vree onbekend. dat ik nooit een k7e van hem gekocht heb PDT_040
heb er nog 1tapeke van in katsu, maar was dat gen r&b dj ook???


1. Deg
2. Steve Cop
3. Trish
4. Tomaz
5. Raul

maar als ik aan vroeger denk;

1. Steve Cop
2. Koenie
3. Zolex
4. Marko
5. Yves DR
Mm, Safe P, nooit van gehoord :alien: Ik heb nog 4 tapes van Katsu, waaronder eentje van Pierre!
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Je hebt ook Noise P, dat was iig een R&B dj.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

1. Phi-Phi
2. Peter Novak (rip)
3. St Dic (rip)
4. Cosmo
5. Fred Nasen
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Bericht door dewitte »

1. Franky Jones
2. Pierre
3. Zzino
4. Stanny Franssen aka G-force
5. Frank Struyf
Montini '
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

tomaz schreef:Je hebt ook Noise P, dat was iig een R&B dj.
en die r&b dj die soms in la rocca draait, das toch safe p?
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

StevenR_73 schreef:
tomaz schreef:Je hebt ook Noise P, dat was iig een R&B dj.
en die r&b dj die soms in la rocca draait, das toch safe p?
Mijn frank is gevallen :D Uiteraard ken ik Safe P

Of hij in LR R&B draait weet ik niet, maar hij was vroeger een hiphopper dus zo raar zal 't niet zijn.
Hij was de dj van de Funk You in Antwerpen en heeft met Franky Jones Rhyme Beat gedaan.

http://www.discogs.com/artist/DJ+Safe-P
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

tomaz schreef:
StevenR_73 schreef:
tomaz schreef:Je hebt ook Noise P, dat was iig een R&B dj.
en die r&b dj die soms in la rocca draait, das toch safe p?
Mijn frank is gevallen :D Uiteraard ken ik Safe P

Of hij in LR R&B draait weet ik niet, maar hij was vroeger een hiphopper dus zo raar zal 't niet zijn.
Hij was de dj van de Funk You in Antwerpen en heeft met Franky Jones Rhyme Beat gedaan.

http://www.discogs.com/artist/DJ+Safe-P
Safe P was inderdaad een dj die in de Katsu draaide. ben er ooit één keer geweest en weet nog goed toen hij overnam. het kot stond direct op stelten. Iedereen werd daar gewoon gek. Persoonlijk vond ik de overgang iets te fel. ma soit.

Noise P is een r&b dj die vroeger actief was in het Leuvense. Weet niet wat hij tegenwoordig doet.
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

mijn top 5 dj's van belgie voor het moment nu.

1 deg
2 frank zolex
3 massimo girardi
4 pierre
5 tomaz
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Zven1 schreef:Noise P is een r&b dj die vroeger actief was in het Leuvense. Weet niet wat hij tegenwoordig doet.
Pedro aka Noise P speelde af en toe ook in Carré. Heeft ook efkes een R&B shopke willen doen in Mechelen (boven music galleries).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten