Philip

Het forum van legendarische Belgische DJ's
caratboy

Philip

Bericht door caratboy »

de grootste dj van ze allemaal zijn we hier nog bijna vergete.
dj philip :!: :!: :!: heeft op alle feesje zowat bijna gedraait
illusion,tamtam,shaft,creamm,larocca,space,barabar......
is volges mij DE dj van belgië 8) zijn mixen zijn wel ni altijd zo zuiver (vroeger toch,nu ist al gebeterd)ma toch zijn muziekkeuze is :shock: :shock: :shock:
denk maar aan de carat periode :twisted:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zeer joviale mens die in den tijd wel met zen 2 voeten op de grond bleef staan. Heb er ooit een aantal voor en achter mogen spelen en was altijd even vriendelijk to bv Gert of Gregg D etc... (da waren jammeklote zene)

Qua dj niet slecht, maar hij draaide ook mee in die mallemolen van safe dj's he, enkel de bommen in zijn set en nooit is vernieuwing, maw kon je je klok er ook op gelijk zetten.

M8 van me organiseerde ooit een party waar hij ook kwam draaien, maar de opkomst was echt slecht. Toen hij daar aankwam gereden heeft em gewoon zelf voorgesteld om dan toch maar enkel de verplaatsingskosten te betalen en is em verder gereden... zou bij vele niet waar geweest zijn.
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Re: DE PHILLE

Bericht door baccardisboy »

caratboy schreef:de grootste dj van ze allemaal zijn we hier nog bijna vergete.
dj philip :!: :!: :!: heeft op alle feesje zowat bijna gedraait
illusion,tamtam,shaft,creamm,larocca,space,barabar......
is volges mij DE dj van belgië 8) zijn mixen zijn wel ni altijd zo zuiver (vroeger toch,nu ist al gebeterd)ma toch zijn muziekkeuze is :shock: :shock: :shock:
denk maar aan de carat periode :twisted:


gij zijt wel een discotheek vergeten he :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
in baccardis heeft dj philip 6jaar goed gedraait ik ken hem heel goed :wink: :wink:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Ik ken de Phille ook een beetje en da is idd ne kei goeie mens super lief en super grappig :lol:
maar thaman heeft hier wel een beetje gelijk,qua draaien dan he maar dat neemt zeker ni weg dat ik door de Phille super tijden beleefd heb, zowel in illusion als in carat!


@Thaman vd Gert :lol: zou hem naar dezen topic komen loeren? :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Who Knows Mie... 8)
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ik vond nogthans dat hij in Illusion met de sluits altijd vrij origineel uit de hoek kwam met zijn muziekeuze..
de platen die hij speelden werden achteraf wel bijna allemaal hits, maar hij speelde ze weken voor de officiele release
zijn mixen zijn idd nooit strak geweest maar zijn platenkeuze makte veel goed
ook in Carat vond ik hem de beste sfeermaker, respect :!:
hebben honderden c7tten van Philipke, enkel nu sinds em naar La Rocca is vertrokken vind ik er niks meer aan
nu heeft hij voor mij persoonlijk beetje afgedaan
Afbeelding
lowrider

Bericht door lowrider »

Dj Devyd schreef:ik vond nogthans dat hij in Illusion met de sluits altijd vrij origineel uit de hoek kwam met zijn muziekeuze..
de platen die hij speelden werden achteraf wel bijna allemaal hits, maar hij speelde ze weken voor de officiele release
zijn mixen zijn idd nooit strak geweest maar zijn platenkeuze makte veel goed
ook in Carat vond ik hem de beste sfeermaker, respect :!:
hebben honderden c7tten van Philipke, enkel nu sinds em naar La Rocca is vertrokken vind ik er niks meer aan
nu heeft hij voor mij persoonlijk beetje afgedaan
Hij heeft in de shaft ook een periode gekend dat hij lekker duister progressief ging. Ge herkende toen geen drie bekende platen in zijn sets. Spijtig is mede door toedoen van de baas de boeg nu weer omgegooid en is philip ook gedwongen commerciëler te gaan. Maar das precies den trend van tegenwoordig.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik vond hem net zalig zo duister progressief. Dat was zo rond 01 dat hij die periode had. Illusion zat altijd goed vol met sluitings in die periode. Da werd wel gesmaakt bij de meeste, dacht ik.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

ow yeah!!
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

[quote="ThaMan"]Qua dj niet slecht, maar hij draaide ook mee in die mallemolen van safe dj's he, enkel de bommen in zijn set en nooit is vernieuwing, maw kon je je klok er ook op gelijk zetten.

Soms bleef hij wel zijn favorietjes tot vervelens toe draaien en hij ging soms nogal vrij commercieel(meestal voordat ze commercieel werden eigenlijk) ma ik denk toch dat Philip altijd met vele "specialekes" en vernieuwing in zijn sets kwam,die doet zoals Jean tenminste nog moeite voor zijn platenkeuze.
In tegenstelling van vele residents wat jaren met de zelfde platen draaien en dan af en toe er eens ene Mylo of Armand tusse steken.
Hoe dan ook,Philip heeft zijn periodes van muziekkeuze,soms iets meer proggy,andere kere iets meer after,ma hij blijft nog dikwijls verrassend uit de hoek kome.Als ze hem zijn ding late doen blijf ik erbij dat hij nog altijd super is!
Groetjes :wink:
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

toch wel fijne tijde beleefd met de phille
vooral in 98 vond ik hem geweldig in carat,toen kon hij echt stevig doorgaan :shock: c7ttekes ruile tege materiaal daar wist hem ook alles van :) eigelijk wel slim bekeke van em 8) zen sluitingen in illusion ware ook bom :!: de retro nights in bacardis op vrijdag ware ook :shock: :shock: als hij goesting had om er een feestje van te make,dan slaagde hij daar altijd wel in.kreeg altijd het volk ook mee.spijtig genoeg had hij soms wel wat snipperdagen :roll: dan speelde hij eneens allemaal andere plate enzo,andere stijl.mja dat neme we er bij
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

niet de enige die dit heeft ook he
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

philip heeft altijd voor feestjes gezorgd...
in den tam-tam, de baccardi's, sluiting illusion en sluiting carat (mijn 2 favorieten) ma op zaterdagmorgen in de outline was ook een leuke tijd en dat heel eventjes dat hij weg was in de carat voor la noche (the level) op zondagavond (weinig volk ma bom-feestje) en zeker niet te vergeten de laatste maanden in carat de maandag (bleu-monday) samen met de jean.... geweldig en dan vergeten we nog die korte periode toen hij samen met jan in shaft (waar het ook al altijd feest was) vertrokken is naar level-to-level (de cobra, tegen over bobbejaanland)...
kortweg: dj philip de beste sfeer-dj van belgie
alleen spijtig dat er op al die jaren zo veel mensen misbruik van zijn goedheid hebben gemaakt...
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Doet dat nu heel goed in de Rocca hoor ik.
Afbeelding
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

ik heb nu zo een 92 tapes gekregen van dj philip @ carat @ illusion en veel sluitingen :wink: zeer goeie tapes tussen amai :D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten