I Love Techno 2006

Het forum van I Love Techno
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

ads schreef:Redelijk nog wa klassiekers erdoor gedraaid (o.a. French Kiss, Public Energy (Three 'O Three), en nog wa waarvan de naam mij nu nie direct te binnen schiet, misschien kan Trab helpen als hij hier nog was???)
Helaas ben ik niet zo'n platenkenner. Ken ze wel van horen maar niet bij naam.

aan welken toog stond gij in de blauwe zaal? Of was er maar een? Ik ging altijd rechts om mijn drinken ;-)

Schoon reviewke by the way!!
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ja jong, dan hebt ge mij gemist. Als ge binnen kwam stond ik aan den linksen toog. Maar kan u wel begrijpen, behalve mijn vrouwke stonden der nie veel kippetjes aan onzen toog. Aan dienen anderen daarentegen :eek: :eek: :eek:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

niemand die mij kan helpen aan de id's van die classics die Laurent Garnier en Carl Craig gedraaid hebben?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

ach de sets zullen speodig online staan neem ik aan ;)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

waar dan lagoas??? Ik neem aan dat ik die van Laurent Garnier en Carl Craig niet zal kunnen aan geraken, want mocht blijkbaar niet gebroadcast worden, of ben ik mis? Moest ik deze set hebben en die van deetron, dan was ik al content gelijk een klein kind met ne snoep :D
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

poehaaaaa schreef:onze objectieve en onpartijdige pers, altijd het zelfde liedje jammer genoeg:

Politie vangt drugs op I Love Techno in Gent

I Love Techno in Gent telde zaterdagnacht zo'n 30.000 bezoekers. De politie arresteerde 83 personen, van wie er vijf uiteindelijk voorgeleid zullen worden voor de onderzoeksrechter voor drugshandel.

Er werden 410 XTC-pillen in beslag genomen en zes flesjes vloeibare XTC. Ook ruim 9 gram cocaïne en 8 gram speed werden aangetroffen, naast 115 gram marihuana, 260 gram hasj en zestien joints.

De federale politie voerde controles uit op de openbare weg. Eén persoon is aangehouden en zal worden voorgeleid voor het bezit van 133 XTC-pillen. Er werd ook een 15-tal pv's opgesteld.

Bron: www.gva.be
Kheb een mail na Het Belang Van Limburg gestuurd, dat ze telkens alleen de negatieve dingen laten zien!

Dit heb ik terug gekregen
Duizendpoot dankt u voor uw mail. Wij besteden er de nodige aandacht aan; u hoort nog van ons
Nu ben ik es benieuwd als er morgen iets in de krant staat!

Grtz 8)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Haha ik stuur ook lezers"mails" naar de gazetten etc ...

idd op 30000 man 83 personen opgepakt valt nog goed mee, waarvan maar 5 drugsdealers

typisch van de media om de dingen te polariseren met hun extreme tegenstellingen
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

ads schreef:waar dan lagoas??? Ik neem aan dat ik die van Laurent Garnier en Carl Craig niet zal kunnen aan geraken, want mocht blijkbaar niet gebroadcast worden, of ben ik mis? Moest ik deze set hebben en die van deetron, dan was ik al content gelijk een klein kind met ne snoep :D
Of veel plaatsen vind ge die al!

Party(be)guide & livesets.com

Grtz 8)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

die van Laurent Garnier en Carl Craig zijn nergens te vinden zeker??? Moest ik deze hebben ben ik al content, die andere interesseren mij niet zo erg. Eventueel die van Deetron of the Dominators zou ik ook nog wel willen. Kan iemand helpen, want op al die sites moet ge u registreren, en da lukt nie om binnen te geraken :cry: :cry: :cry:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ok thanks, lagoas
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Straks eens zoeken op "youtube" ofzo, of er geen filmkes van te vinden zijn... ;-)
c",) Vive la fête c",)
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Phonkalic schreef:Straks eens zoeken op "youtube" ofzo, of er geen filmkes van te vinden zijn... ;-)
Van ILT?

http://sabe.x-plose.be/ILT/ilt.htm

Daar staan er een heel deel tussen!

Grtz 8)
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

héhé, thx crt! PDT_Armataz_01_34
c",) Vive la fête c",)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

dit weekend (denk vrijdag en zaterdag) live stream van ILT van vorige week. Hopelijk zonder intervieuws, maar sets aan 1 stuk door. Iemand die het kan capturen, en daarna sharen??? (zou dit zelf doen, maar mijn kan dit niet)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ikke. merci he lagoas :-D
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast