I Love Techno Algemeen

Het forum van I Love Techno
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

ThaMan schreef: Dave Clarke net begonnen met "Reese-Bassline" op 2 Technics CD-Spelers!!!!
Clarke op Technics? 'k Dacht dat die nog altijd zwaar werd gesponsord door Pioneer, maar blijkbaar niet dan.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Toch was ie met 2 Technics CD Spelers aan het draaien !
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

inderdaad overal waar dave draaid moeten er van deze technics staan
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ThaMan schreef:Hoorde net ook 1uur aanschuiven om binnen te geraken, dan mogen ze van mij hun feestje al in hun hol steken !
valt nog mee, wij hebben genoeg een uur staan aanschuiven in dancings als CherryMoon op special nights, ik heb daar geen problemen mee, dan weet je eens je binnen bent, dat het een mega nachtje zal worden

ot : ILT interesseert me bitterweinig, vooral omdat er te veel wannabe's zijn die er geen verstand van hebben, daarjuist kwam er een maat van mij online op msn... loopt al jaren zot van trance en gaat nu naar ILT :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

lemant schreef:Clarke op Technics? 'k Dacht dat die nog altijd zwaar werd gesponsord door Pioneer, maar blijkbaar niet dan.
Dave wordt niet gesponsord (volgens hem toch niet), maar hij moet inderdaad die Technics cd spelers hebben. Onbegrijpelijk voor mij want die zijn zowat het slechtste wat ik al ben tegengekomen op vlak van dergelijke cd-decks.
Hij vindt het goed omdat het op de SL trekt qua look en feel (zelfde soort platter).
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

tomaz schreef:
lemant schreef:Clarke op Technics? 'k Dacht dat die nog altijd zwaar werd gesponsord door Pioneer, maar blijkbaar niet dan.
Dave wordt niet gesponsord (volgens hem toch niet), maar hij moet inderdaad die Technics cd spelers hebben. Onbegrijpelijk voor mij want die zijn zowat het slechtste wat ik al ben tegengekomen op vlak van dergelijke cd-decks.
Hij vindt het goed omdat het op de SL trekt qua look en feel (zelfde soort platter).
Het zal dan wel een deels sponsering zijn denk, want IEDERE DJ weet toch wel dat deze technics inderdaad de minste van "De drie" zijn ???

Nee, een uur aanschuiven vind ik ook niets..... en dat geeft ook geen garantie voor een "uit je dak" feestje, want in la Rocca bijvoorbeeld met Reveillon parties, vind ik het veels te druk, en dansen.... tsja, euh, als je maar op je eigen vierkante 30cm blijft staan... :?
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

dat is dan ook terug waar... soit, toen wij vroeger naar ILT gingen waren wij er steeds om 19u, nooit lang moeten aanschuiven... nogal een geluk dat niet iedereen er al zo vroeg was :mrgreen: ben de setjes aan het downloaden (uiteraard staat de hele avond zoals verwacht reeds online), vanavond en volgende week als ik tijd heb eens luisteren hoe het daar was... len faki heb ik gisterenavond gehoord op stubru en die was wel in orde :-o
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djginod schreef:en dat geeft ook geen garantie voor een "uit je dak" feestje, want in la Rocca bijvoorbeeld met Reveillon parties, vind ik het veels te druk, en dansen.... tsja, euh, als je maar op je eigen vierkante 30cm blijft staan... :?
Een dik uur aanschuiven en dan opgepropt als sardinnen feest vieren. Naar de wc of drinken gaan halen is bijna onmogelijk dan. De goesting is snel over dan he.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

after, waar staan de setjes online, heb er nog geen gevonden, en zou er toch wel aantal willen beluisteren ;)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

even revieuwke van mij:

toegekomen om 19u, eerst begonnen in de green room met onze toog klaar te maken. Hadden uurtje tijd, dus tijd genoeg om alles klaar te maken. Dan vanaf 20 u tot 5u30 deze morgen gewerkt!
Voor de mensen die mij misschien kunnen gezien hebben, ik stond in de green room aan de bar rechts, als je binnen kwam, ik stond op de hoek om drank aan te vullen voor de mensen die bestelden.

Nu, de muziek in de green room was hard, voor mij (meestal) onbekende nummers, maar wel leuk sfeertje. Paar bekendere platen gehoord (o.a. remis van samin - eater). Bij Rush en Remus uiteraard paar bekendere nummers, met o.a. nummers van Rush zelf.
Ook heb ik in de loop van de avond een remix gehoord van Prodigy - Smack my bitch up (tijdens set van Remus), ook Born Slippy - Underworld, Draxx - Amphetamine heb ik nog gehoord.
Ghost ook nummers van Rush gedraaid, ook Jones en Stephenson - First Rebirth.

Voor de rest, heel mooie belichting in de green room. De andere zalen heb ik niet gezien, geen zin meer om na de werkshift nog af te zakken naar de andere zalen.

Algemene bevindingen: veel (te veel) geflipt volk, veel buitenlanders (Spanjaarden, Fransen en Hollanders), heel druk, heel duur (als ik de prijzen gezien heb), feestje waar ik zelf geen frank (of euro) meer zou aan uitgeven. Enkel nog aanwezig zoals nu om te helpen achter de bar. Zijn met een leuke bende, en is dikke fun, en we amuseren ons op onze manier, maar voor de bar feesten op ILT, nee bedankt!
Volgend jaar wel al zeker van de partij, terug achter de bar!

NB als iemand de setjes van in de green room zou kunnen bezorgen (zonder het gelul van stubru ertussen, dus gewoon setjes in 1 stuk), zou ik wel heel tevreden zijn.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 nov 2007, 09:40
Locatie: tervuren

ILT

Bericht door the_schwartz »

dees jaar echt niet te doen om binnen te raken, veel te veel dranghekken en controleposten gezet, slechtste ooit. ma bon eens daar voorbij dan kon het feestje pas echt beginnen.

direct groene zaal binnen geweest, ge moet er een kiezen he, dave clarcke onlangs nog in de fuse gehoord en verleden jaar was hij supper op ILT. twijfel was er nog om naar ben sims te gaan of adam bayer, maar ja, voor andere keer, trouwens die zalen waren helft van de tijd toch volzet, en op ILT mag het wel eens hard gaan, dus green rueles. was echt geweldig ingericht de green room, beter dan andere jaren. enfin geweldig feestje.

until next year
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

ads schreef: Algemene bevindingen: veel (te veel) geflipt volk, veel buitenlanders (Spanjaarden, Fransen en Hollanders), heel druk, heel duur (als ik de prijzen gezien heb), feestje waar ik zelf geen frank (of euro) meer zou aan uitgeven.


Zonde maar dit klopt eigenlijk wel volledig.

Op zich was het enkel aan de hoofdingang en de toegangen tot de rooms moordend druk. Een volle en dus afgesloten room betekende ook ni echt overvol vond ik. Achteraan was er dan nog wel wa bewegingsruimte.

De switch "tent" in het midden was vrijwel steeds heel leeg.

Nog opvallend: tegen 4u-5u lag, zat, hing,.... de chill out room vol met begaaid volk. Precies slecht gedoseerd :D Doorfeesten zat er voor velen ni meer in denk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ads schreef:after, waar staan de setjes online, heb er nog geen gevonden, en zou er toch wel aantal willen beluisteren ;)
partyguide forum - livesets :)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ben daar geen lid van, zou vooral het setje van ghost willen. staat dat daar?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 nov 2007, 09:40
Locatie: tervuren

Bericht door the_schwartz »

als er iemand weet waar er setjes van de groene zaal staan let me know

greetz
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast