tapes

Het forum van Dance Opera
Kernel

tapes

Bericht door Kernel »

zijn er eigenlijk ooit tapes opgenomen op de eerste dance opera trip parties ,heb er zelf nooit ene kunnen bemachtigen maar wil er wel van.
Mike Vee

Bericht door Mike Vee »

Tapes weet ik niet, toch nooit gezien dat er verkocht werden..
Zijn wel mixcd's met sets op, heb zelf deel 5, dacht dat die lopgenomen was tijdens een party in Zuid Afrika.
Dance Opera Live Party Mix id de naam van de reeks.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Wat ik wel weet is dat er cd's van zijn uitgebracht :) , zo heb ik er ook eentje van in mijn bezit, staan lekkere tracks op, 2 maal naar zo'n feestje geweest, nen keer in Gent en leuven geloof ik
Kernel

Bericht door Kernel »

cd's die tijd opgenomen life lijkt me wel straf ,ik heb het dan over de dance opera parties in axion in geel.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Kernel schreef:cd's die tijd opgenomen life lijkt me wel straf ,ik heb het dan over de dance opera parties in axion in geel.
Haha, den Axion in Geel , 1996 was dat zeker

Precies ne sauna daar, bomvol volk etc
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Kernel

Bericht door Kernel »

poehaaaaa schreef:
Kernel schreef:cd's die tijd opgenomen life lijkt me wel straf ,ik heb het dan over de dance opera parties in axion in geel.
Haha, den Axion in Geel , 1996 was dat zeker

Precies ne sauna daar, bomvol volk etc
ja idd maar wel goeie muziek :-)
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

als ik lightjockey moest zijn dan zou ik zeker en vast tapes opnemen want die zijn veel meer waard als die stomme cd's ... greetz 8)
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Oeh, dance opera tripkes in Geel. Ben ik ook dikwijls naar geweest, wel goei feestjes daar!! Dj's van toen: Frank (Zolex), Glenn, Marco Bailey, Jan (illusion), System D,... 8)
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

dat kan ik wel geloven dat die goed waren ... t was wel iets ofwa in mene tijd ma ik was nog wa te jong om op stap te gaan en ik mocht dus niet van men parents :( greetz 8)
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 aug 2005, 22:05

Bericht door Gert »

Ik heb een filmopname van Dance Opera Trip 2 in Hasselt, voor mij persoonlijk de beste, heb er 8 van de 10 gedraaid en toen was er een 10.000. man.
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Daar ben ik ook nog geweest. Was een van mijn eerste mega parties. Tjesus, die hele grenslandhal vol met mensen. Dat zie je nu niet meer snel gebeuren. Was wel indrukwekkend.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Gert schreef:Ik heb een filmopname van Dance Opera Trip 2 in Hasselt, voor mij persoonlijk de beste, heb er 8 van de 10 gedraaid en toen was er een 10.000. man.
posten die handel :D
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Hehe, toen ik 14 of 15 was heb ik eens kaarten gewonnen op vt4 voor dance opera in de brabanthallen. Ik en ne maat van mij daar naar toe... ogen da we getrokken hebben. We hadden zo'n lachgas ballon gekocht om eens te testen :shock: :lol: Zou wel eens graag van die avond iets terughoren :wink:
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 sep 2005, 16:55

Bericht door de_mathie »

nog nooit van gehoord... maja kwas toen 9 jaar ofzo. ma blijkbaar wel dik feestje geweest

greetz
ALWAYS REMEMBER THE MUSIC!!!!
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2005, 15:22

Bericht door bucky »

ben de'r nog naarote geweest in de Keizershallen in Aalst en daarna naar de Kings :bounce:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast