tapes

Het forum van Dance Opera
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

that's the spirit bucky 8)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2007, 17:03
Locatie: Beringen

Bericht door polkiez »

Dance Opera....Oooooh damn!Lang geleden!
In Hasselt was erbij,Dance Opera 1!Niet normaal!Sfeer,'vette platen',
and lots of jumpin'!Altyd na de Dance Opera trips,gingen we door stappen naar de Baccardi's!(eksel)Wa een keet!!Gert-Philip-Glenn...Shit als ik daar aan terug denk!Heb nog cassetjes van toen...man-man dat waren de tyden!Ben nu 30,maar die sfeer en die mentaliteit komt NOOIT meer terug!Sex(bend-over bitch!)-Drugs(free cocaine over here!) and House!
Who is Elvis?!
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

polkiez schreef:Dance Opera....Oooooh damn!Lang geleden!
In Hasselt was erbij,Dance Opera 1!Niet normaal!Sfeer,'vette platen',
and lots of jumpin'!Altyd na de Dance Opera trips,gingen we door stappen naar de Baccardi's!(eksel)Wa een keet!!Gert-Philip-Glenn...Shit als ik daar aan terug denk!Heb nog cassetjes van toen...man-man dat waren de tyden!Ben nu 30,maar die sfeer en die mentaliteit komt NOOIT meer terug!Sex(bend-over bitch!)-Drugs(free cocaine over here!) and House!
Who is Elvis?!
ja zeker er was daar dikke feest en gaaaaaaaaaaaaannnnn :D
dance opera was ook dikke feeeeeeesssssssssttttt :mrgreen:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Op die eerste drie edities in Hasselt hing er telkens wel een vette sfeer. Ik heb die cds ook nog: amai wat een donkere tracks! En ja, daarna ook door naar de Baccardi's, hehe.
Ik herinner me ook nog de wachtrijen omdat iedereen zijn paspoort aan de ingang moest laten copiëren, wat ik als jonge gast maar niks vond. Op een bepaalde keer mochten er ook geen voetbalshirts binnen, en wie er een droeg, moest dat uitdoen (werd in een grote kartonnen doos gesmeten) of buiten blijven.
Maar binnen was er alleszins genoeg te beleven... Ik moest er pas nog aan denken toen ik zag dat Marusha hier twee megaparties deed voor de release van een nieuwe cd. 'k Heb haar klassiekertje daar toen wel een paar keer gehoord!
Die megaparties waren in alle geval relatief nieuw bij ons indertijd, en dat heeft toch een serieuze impact gehad, op de dance scene en op velen die er het licht zagen, hihi!
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jan 2007, 12:23
Locatie: Aalst

Bericht door brainbug »

Dance Opera was de max! Was eigenlijk mijn eerste echte ervaring met het discotheekleven, al was het dan in de Keizershallen in Aalst. Ander fesstje daar was Strictly Trance, ook super.

En in de Oktoberhallen in Wieze stond de Nacht van de Discotheken op het programma, waar toen nog de betere dancings vertegenwoordigd waren. Dat is nu ook een jaartje of 2 geleden stilletjes doodgebloed.
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Dance Opera Hasselt

Bericht door Timpie »

Volgens mij waren enkel de eerste parties in Hasselt echt legendarisch.

Na het Bozai fenomeen kwam Dance Opera. Mega parties in de grenslandhallen met 6000 man waren toen enorm.

Ik herinder mij nog dat bij de tweede of derde iedereen die binnen kwam zijn identiteitskaart gekopieerd werd. Mega files waren het vooralleer je binnen was.

Maar in die tijd waren de fuiven legendarisch. Nadien is in een aantal steden het concept verder uitgemolken maar uiteraard nooit zo indrukwekkend als the real!
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Dance Opera Hasselt

Bericht door Dr. Poppers »

Timpie schreef:Ik herinder mij nog dat bij de tweede of derde iedereen die binnen kwam zijn identiteitskaart gekopieerd werd. Mega files waren het vooralleer je binnen was.
Dat staat hier wat boven ook al, mijn beste! ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Bericht door Timpie »

Oeps nie gezien! Elke keer was dat een ramp maar vooral de eerste keer dat men het deed was echt nie normaal hé. Het duurde ongelooflijk lang eer je binnen was.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten