dance opera @ schuttershof Brugge ???

Het forum van Dance Opera
Plaats reactie
Brambo

dance opera @ schuttershof Brugge ???

Bericht door Brambo »

Thoh die naam doet hier opeens herinneringen bovenkomen! Dat was mijn eerste deftige elektornische muziek fuif dat ik ooit gedaan heb :D :D :D

Ik was toen + - 17 zeker? Ik weet dat het in het schuttershof was en dat er een zaal hardcore was ook (heel den avond in dien hardcore zaal staan jumpen :lol: :oops: )

'k weet niet heeft er iemand toevallig de line up van die fuiven??? of flyers?? Kzou wel eens willen weten wat ik toen gezien heb :D 'k geloof dat het de laatste dance opera fuiven waren... meer weet ik niet 'k denk dat + - 1997 / 1998 was zeker?

Iemand?? would be nice :D
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

De laatste Dance Opera fuiven in 1997 ? denk dat die vroeger gedaan waren maar kan er ook serieus naast zitten.

Normaal waren de Dj's van de Dance Opera Trips altijd dezelfde... zoals
Frank Zolex, Marnix, Philip, Pat Krimson etc...

Hoewel men M8 Danny "System D" Sels ook ooit op de affiche heeft gestaan in Hasselt (en zenuwachtig at em toen was... man man)

En deze voze kon er ook wel es af en toe tussen kruipen dmv geslijm en geduw... man ik had een hekel aan die ego tripper.
http://users.pandora.be/maurizzio/website/p2.htm

tuurlijk dat ie bij verschillende projecten altijd aanwezig was en zijn naam bij op de 12" kon zetten, hij was den technicus bij Antler.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ThaMan schreef: men M8 Danny "System D" Sels
Die ken ik ook !

Vanwaar bent gij Thaman?

Danny is net als mij van Turnhout. Hij had vroeger op Radio Tos z'n eigen houseprogramma, de woensdagavond van 19u tot 21u samen met Peter (denk ik). Was legendarisch eigenlijk, New Beat periode en early house.

Danny heeft ooit nog gedraaid op de eerste houseparty's die in Turnhout georganiseerd werden (door o.a. mezelf :wink: )
UNDERGROUND WILL SURVIVE
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

ik betwijfel het of er ooit iets legendarisch is geweest in Brugge qua club of party :lol:

nu, ik woon er sinds 2 jaar wel zelf maar dat is een ander verhaal
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Poehaaaa, ik moet u 100% zeker kennen man...
Ja Radio TOS, daar draaide den Danny op woendag samen met de Peter (die geen zak kon mixen :) ).
Daarna zijn ze over gegaan naar OK fm dacht ik met het programma "The Macs" op zaterdag in de vooravond. Waar ik ook regelmatig rondhing.

Ivm met dat organiseren van party's daar was ik ook bij :?: Bv in "den hout" in beerse etcc.. (die party staat nog op video btw)
misschien ken je me wel onder de naam "DJ Lenox" van vroeger, kdraaide meestal ook wel op die Houseparty's, alsook de MACS party's in "Belize" etc...

PS: ben ook van het turnhoutse
varth

Bericht door varth »

De laatste dance opera parties waren in 1998. Ik heb daar hier nog een special van in een oude Move X

De 9de editie was met drie zalen: trance, techno en hardcore. De laatste editie was retro en hardcore. Ik ben die laatste editie in Leuven geweest. In de retro hall stonden toen oa the fly, zolex, gert van boccacio,... In de hardcore hall weet ik het niet meer. Ik zal het eens opzoeken, want die movex-en liggen op zolder.

Ik weet wel dat de eerste dance opera oa met struyf, bubba, deg :shock: en daedalus project live was.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

ik denk da'k daar ook ben geweest, maar niet zeker. Alleszins een paar dance opera's meegemaakt, was destijds een heel lekker label, soort Bonzai-met-clubby-kanten. :)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

jammer da het veelal dezelfde dj's waren
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Waren toch met momente fijne nachten :P
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

Bericht door kruss »

nou, ik heb de eerste 3 Dance Opera-parties meegemaakt (Grenslandhallen Hasselt, moet ergens 93-94 geweest zijn...) VOLLEN bak, dikken ambiance, maar wat wel enorm tegensloeg waren de dj-setjes... Quasi elke DJ legde dezelfde plaatjes op, na 3 DJ's op een rij hadden we het wel gehad... Meest memorabele was DJ Bubba : de bassen kei-en kei-hard, ik voel m'n trommelvliezen nu nog trillen als 'k eraan terugdenk...
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

yo iedereen ik heb ze bijna allemaal mee gemaakt :wink:
want dat was van mijn nokel ik heb bij 3cd van dance opera :wink:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

poehaaaaa schreef:
ThaMan schreef: men M8 Danny "System D" Sels
Die ken ik ook !

Vanwaar bent gij Thaman?

Danny is net als mij van Turnhout. Hij had vroeger op Radio Tos z'n eigen houseprogramma, de woensdagavond van 19u tot 21u samen met Peter (denk ik). Was legendarisch eigenlijk, New Beat periode en early house.

Danny heeft ooit nog gedraaid op de eerste houseparty's die in Turnhout georganiseerd werden (door o.a. mezelf :wink: )
ik ben ook van turnhout ik zette mijne eerste stappen in de,n belize :wink:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

en ik ben dan ook van Turnhout :) - ik herinner me die woensdag sessies op den Tos nog :D

en den Bélize ... man man man
... this is Elmer Davis again ...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

baccardisboy schreef:yo iedereen ik heb ze bijna allemaal mee gemaakt :wink:
want dat was van mijn nokel ik heb bij 3cd van dance opera :wink:
nonkel Kris Vanhoyland???
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

rizzo> schreef:
baccardisboy schreef:yo iedereen ik heb ze bijna allemaal mee gemaakt :wink:
want dat was van mijn nokel ik heb bij 3cd van dance opera :wink:
nonkel Kris Vanhoyland???



jep :D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten