Dance Opera @ ATC Zottegem

Het forum van Dance Opera
Plaats reactie
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Dance Opera @ ATC Zottegem

Bericht door Phonkalic »

Iemand die zich hier nog iets kan van herinneren?
Ik denk dat dit ongeveer moet plaatsgevonden hebben rond 1997-'98.
Het ATC (ondertussen al afgebroken dacht ik) was opgedeeld in 2 (of mss zelfs wel 3) stukken gescheiden door een zware gordijn :-o .
Het ene stuk was uitsluitend Dance Opera en het andere was een heel stuk grovere muziek (hardcore). Maar door de slechte splitsing van de "zalen" kwam de muziek helemaal niet tot zijn recht... :-( .

Ik geloof dat dit rond de periode van de release van D.O. vol.9 moet geweest zijn. Kan mis zijn ook, maar het was zeker en vast 1 van de laatste compilaties van Dance Opera die uitgebracht zijn geweest... Allee het is eigenlijk allemaal redelijk vaag geworden, daarom eens de rondvraag hier.
c",) Vive la fête c",)
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 sep 2006, 02:42

Bericht door Safan »

Oie ik heb ook wel eens een Dance Opera vs Thunderdome meegemaakt maar dat was ergens anders ... t'kan wel zijn dat deze op nog andere plaatsen is gehouden!
Laatst gewijzigd door Safan op 13 sep 2006, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Nostalgie90 schreef:Oie ik heb ook wel eens een Dance Opera vs Thunderdome maagemaakt maar dat was ergens anders ... t'kan wel zijn dat deze op nog andere plaatsen is gehouden!
...de Rio toevallig? :lol: ik was daar toen ook héhé
Ibiza Fuckin' Island!
Illegal Alien

Bericht door Illegal Alien »

Ik ben daar naartoe geweest, en dit suckte big time. Was zelfs live optreden van één of andere rare kwiet in showkostuum, vraag mij niet meer wie want heb hierna nooit meer van hem gehoord.
Denk dat dit zelfs bitter weinig met de legendary 'Dance Opera' te zien had, enkel de naam.

Greetz
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Inderdaad, nu je het zegt, da was zooo onnozel diene kerel in da kostuum... Da was zoiets robot-achtig. Fff, er waren toen veel teleurgestelden dat weet ik nog. Zoals Illegal Alien zegt, da was echt verre van de legendary Dance Opera's. PDT_Armataz_01_07
c",) Vive la fête c",)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

toch nie diene pee die zo altijd in da robocop achtig kostuum optredens gaf. Heb die nog ergens in onze buurt weten optreden op een wijkfeest ook. Die had wel 1 dikke hit te pakken met zijn liedje, maar vraag mij nie meer hoe het heette of hoe het ging, da is te lang geleden
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Inderdaad da moet diene geweest zijn! :lol:
Kan me nog herinneren dat het daar snikheet was in gewone kledij, ge moet ni vragen wat dat moet geven met zo'n kostuum er dan nog eens bij PDT_Armataz_01_28
c",) Vive la fête c",)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ik ga eens zoeken bij mijn ouders op zolder, ik denk dat ik daar nog een plaatje of een gesigneerde foto :oops: :oops: :oops: van heb
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

robotguy = monotone ? ????
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Phonkalic schreef:Inderdaad da moet diene geweest zijn! :lol:
Kan me nog herinneren dat het daar snikheet was in gewone kledij, ge moet ni vragen wat dat moet geven met zo'n kostuum er dan nog eens bij PDT_Armataz_01_28
Mag ik eens vragen wat die PDT_Armataz betekent aan het eind van uw post?
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2009, 15:17

Re:

Bericht door genlog »

Safan schreef:Oie ik heb ook wel eens een Dance Opera vs Thunderdome meegemaakt maar dat was ergens anders ... t'kan wel zijn dat deze op nog andere plaatsen is gehouden!

Nog geweten toen er een DOT was in zilveren spoor in moorsele. Vond het wel cava toen. Ff de hardcore zaal toen ook binnen geweest, maar na 2minuten afgebold, was mijn ding niet echt ;-).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten