Jerry's...

Het forum van de andere legendarische clubs
Gio

Jerry's...

Bericht door Gio »

Iemand die deze club kent er en ooit naartoe geweest is?
speedy

Re: Jerry's...

Bericht door speedy »

Gio schreef:Iemand die deze club kent er en ooit naartoe geweest is?
Ja die ken ik de Jerry's was een clubje dat lag op de baan Diest-Leuven te Bekkevoort.
Als ik er eens passeer zal ik een foto maken waar die vroeger was.
DJ's die er speelden waren oa Kevin Jee en Frank Struyf.
Gio

Re: Jerry's...

Bericht door Gio »

speedy schreef:
Gio schreef:Iemand die deze club kent er en ooit naartoe geweest is?
DJ's die er speelden waren oa Kevin Jee en Frank Struyf.

Ah zo, wist niet dat Kevin daar gedraaid heeft. Ben er zelf nooit geweest, maar mijn neef spreekt altijd vol lof over die plaats...

De club zelf heeft ook een plaatsje verworven in het boek "De XTC-mafia" dus dan moeten er toch heel wat "feestjes" geweest zijn :lol:
El Socio

Bericht door El Socio »

Dinsdagavond was hier dé avond, heb daar verschillende keren mijn week-end geëindigd. :shock:
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

xtc maffia

Bericht door ProgressNation »

hehe dinsdagavond :) en zeggen dat er nu in veel discotheken zelfs op zaterdag nog maar nauwelijks volk over de vloer komt.

En als ik zowat de schoolgaande jeugd op de trein bezig hoor. Die gaan hooguit nog naar een chirofuif, RnB party of een concert. Terwijl bij ons destijds discotheken en mixtapes de onderwerpen bij uitstek waren (zowel bij mannen als vrouwen).

weet er iemand waar ik dat boek van de xtc maffia nog zou kunnen verkrijgen? of kan er iemand mij een kopie van maken tegen vergoeding?
Gio

Bericht door Gio »

Onlangs nog wat oude cdkes vast gehad, en in't boekje van "Zolex - The first 3 years" stonden ook wat foto's van Frank e.d., maar ook dat hij daar draaide... Toch geen onbekende club dan, die toch een noemenswaardige line-up had dan...

Ivm het boek, toen ik ervan hoorde ben ik ook onmiddellijk naar de boekenhandel gelopen, maar 't dateert van 1994 als ik met niet vergis en is dus uitverkocht en wordt niet meer bijgedrukt. Ik heb het nog in de bibliotheek kunnen vinden. 't Heet XTC-Mafia en is van Geert Cortebeeck. Mensen die toch in die tijd zijn uitgeweest, of gewoon nieuwsgierig zijn naar weetjes van toen, dan is't boek wel een aanrader. :)
Newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 jul 2007, 21:30

Bericht door geezsta »

ben er geweest ja was super donnkere muziek
heb er ooit een party gezien waar de garcon met een plateau rondliep met lijnjes op lol
Newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 jul 2007, 21:30

Bericht door geezsta »

allé hier dan mijn eerste rip van een tape van de jerrys hij is heel oud het was ook een oude club de meeste kennen em niet eens meer
in ieder geval het is nogal dark en spooky muziek
wel een lekkere set
als je de set wil pm je maar dan weet ik tenminste voor wie ik het doe
het jaar en de dj ken ik niet meer herinneren
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Bericht door DJ Fritz »

Hoi iedereen, eerste post hier op dit fantastisch forum (veel te laat ontdekt :x )
Ik herinner mij de Jerry's nog heel goed.
Het was er altijd heel donker en serieus veel flipvolk wat daar rondliep.
Denk dat dit ook één van de eerste afterclubs in Limburg was. Wij gingen er altijd naartoe als de Montini gedaan was :)
Ik herinner mij nog een keer toen Frank aan t draaien was (ik stond ALTIJD aan de discobar) en hij was ZO weg vd pilllen dat hij aan mij vroeg of ik nie wat speed bijhad :D (je kon zo aan mij zien toen dat ik een speed gebruiker was) wat ik dan ook uiteraard deed. Hij gaf me een plaat om een lijn op te leggen. Weet nog heel goed welke plaat het was :) 'Blackout' van Lil' Louis
Man Man dat waren the golden days ! :)
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Héhé schitterend :)))
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

We want more! We want more! :D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jul 2008, 11:53
Locatie: Heusden-Zolder

Bericht door innerlanscape »

Ik weet nog goed, dinsdags, dat ik mijn ma haar auto, 's nachts van de oprit afduwde, om hem dan verder op, te starten. Was een Fiat Regata diesel, heel luidruchtig.
Zonder rijbewijs.
Naar de Jerry's.
Super discotheek, maar vooral de parking, daar was de community nog het sterkst. Zoals bij de Globe & CherryMoon.

Pure FlowerPower.

Greetz
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

innerlanscape schreef:Super discotheek, maar vooral de parking, daar was de community nog het sterkst. Zoals bij de Globe & CherryMoon.

Pure FlowerPower.

Greetz
Was toch meer in afterclubs voor mij. Ook Carat en Balmoral hadden dat. Ik denk dat het te maken had omdat het in de lichte was. Vooral in de zomer lekker gezellig scheef op de parking. En de muziek hoorde je toch tot buiten 8)

Jerry's ben ik persoonlijk nooit geweest. Ik herinner me dat het er alleen maandag en dinsdag overdag feest was, was me iets té gortig. Maten van me zijn er wel is een paar keer geweest.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

op een dinsdagavond eens binnengevallen en het zat er vol met leftovers van het weekend, diegene die nog konden waren aan het dansen... :)
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Bericht door Stientje »

StevenR_73 schreef:op een dinsdagavond eens binnengevallen en het zat er vol met leftovers van het weekend, diegene die nog konden waren aan het dansen... :)
en dat waren er waarschijnlijk ni al te veel zeker? :p
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten