Discotheek Orlando On fridays Presents

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 jan 2010, 17:26

Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door kim33 »

Resident dj zijn : dj kane (ex illusion) & Dj bart (retro dj team)
And guest dj's.
Zie link.
Afbeelding

De 7e mei starten we met Guest dj Glenn (ex Baccardi's) (zie link)
Afbeelding

En vrijdag de 14e mei de eerste Retro Night Met Guest dj Frank Struyf (Zolex).
Afbeelding

Greetz & tot dan.

Orlando
Boerenkrijglaan 185a
2260 westerlo
Laatst gewijzigd door kim33 op 30 apr 2010, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door ThaMan »

Altijd maar weer dezelfde dj's, gaan ze die erop blijven zetten tot ze 70 jaar zijn ?
Wanneer gaan ze het nieuwe jongere talent is een kans geven, die mannen gaan er tenminste nog voor terwijl het voor de "ancient" dj's allemaal maar bijzaak aan het worden is.
Versta mij niet verkeerd he... wil niets afbreken.
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2010, 13:13

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door DJ - BART »

Beste vriend als U denkt om U met zulke uitspraken U populair gaat maken dan kan ik hier maar één ding op zeggen, dit is echt het laagste wat je doen, gewoon geen respect tonen voor uw collega's of is het misschien jaloersheid. Het zou misschien beter zijn dat er terug meer dj's van de tijden van vroeger geboekt worden zodat de kwaliteit terug naar boven gaat in de clubs en misschien terug meer mensen zouden aantrekken want draai het of keer het zoals U wil, het is de laatste tijd maar triestig gesteld in de meeste clubs en ja je hebt een punt om nieuw talent een kans te geven maar dan wel op een eerlijke mannier voor iedereen en daar bedoel ik mee dat ze geregistreerd staan als artiest of dj of dat ze een btw nummer hebben, in orde zijn met sabam en ga zo maar door, dan zullen ze uiteindelijk ook is gaan beseffen dat ze niet meer voor een appel en en ei kunnen gaan draaien dan inplaats van ALTIJD dat zwart werk besef maar heel goed dat deze mensen ONZE job afnemen op deze mannier, met alle invessteringen die wij moeten doen en de bijkomende jaarlijkse kosten die wij hebben om toch maar met alles in orde te zijn. Vorig jaar stonden de kranten vol met de Polen pakken ons werk af want ze werken onder onze tarieven weliswaar op een officieele mannier wanneer wordt er is geschreven MP 3 dj's nemen de jobs af van de geregistreerde dj's. Wij hebben in Vlaanderen een dj - school en winkel en onze studenten van de school zijn bij het behalen van hun diploma met alles in orde en ze kunnen trouwens nog eens alle muziek stylen spelen, ik vindt dat een dj zich moet kunnen aanpassen aan het volk en niet omgekeerd dan pas kun je zeggen dat je pro dj bent en de meeste van de beginnende dj's willen dit niet begrijpen en doen gewoon hun ding wat weeral de kwaliteit afneemt van de set en ik weet waar ik over spreek ben dagelijks bezig met zulke dingen en dit kan niet ontkend worden !!!! Waar wij naar streven is DJ als een herkend beroep te laten registreren om zo al dat ZWART werk tegen te gaan met het behalen van een diploma, het hele dj mileu, en de clubs zouden hier allen maar beter van worden, en het zou voor iedereen een pak aangenamer zijn geloof mij want vergeet niet DJ zijn is een beroep geworden in deze tijden.
GREETS & BEATZ
DJ - BART
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2010, 12:46

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door kimptje »

:scratch: vriendje, ik denk da je ni goed weet over wa jij aant zeggen zijt, zelle.
Int vervolg zou ik een 2 keer nadenken voor je zo een belachelijke laagvallende op niks trekkende mail op een openbare site zet. Wa wou je hier mee bereiken?
zoals bart als zei, JARLOEZIE, of,......
Mijn persoonlijk idee naar u probleem is dat je er just zelf niks van afweet. :oops:
Alle ik wil u ni abreken ofzo he maar wou het toch even kwijt.
Ik denk da je ni weet waar je nu aan begonnen zijt, dit is geen dreigement ,belange ni.
Maar weet dat we ervoor zorgen dat jij op een paar uurs even een heel bekent persoontje gaat zijn. Ik zou zeggen schat, geniet ervan
xxx greetz kimptje -bart- en alle dj's ;)
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2010, 17:52

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door dj MiSS DeeeZ »

Amai zeg, dus ik als 41 jarige deejay krijg volgens jou geen kans?
Weet je? Vroeger toen ik zo jong was had ik de kans niet om dit te kunnen doen. Wel nu is die er wel en manneke, die grijp ik met mijn beide handjes hoor. Ik heb al wat geïnvesteerd in mijn materiaal, en geen mp3 speeltjes die ge eender waar kunt kopen, neen het echte werk : Vinyl ! Draaitafelkes, een mengpaneel en nu maar oefenen tot dat de stukken eraf vliegen... geen sync-knoppen die het werk voor jou doen, neen met engelengeduld en positieve ingesteldheid kom ik er wel en hoop ik er mijn fulltime beroep mee te maken, volledig in orde voor Sabam en de BTW enz ... En het is ook niet de bedoeling om zoveel mogelijk muziek te hebben zoals al die illegale mp3 loverkes, neen ... kwaliteit boven kwantiteit !!!
En aan alle oudere deejays (je bent pas oud als je je oud voelt), komaan mannekes & vrouwkes, ga ervoor, het is nooit te laat ! Ik in ieder geval blijf dan tenminste m'n job graag doen tot m'n 60ste, héhé :afro:

Sooo, keep on the BeaTZ en Bartje en Kimptje U ROCK ! ! ! :bounce:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door Nostalgie90 »

Over welke Bart hebben we het hier? Is (was?) het die van een paar adresjes verder?

Voor de rest lijken jullie wel toffe gasten zo voor de eerste post U eens goed te laten gaan.
Welkom dus.
Club Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 23 dec 2006, 14:51
Locatie: Duffel

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door _yves_ »

kimptje schreef:Maar weet dat we ervoor zorgen dat jij op een paar uurs even een heel bekent persoontje gaat zijn.
kimptje schreef:dit is geen dreigement

:scratch:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door emotionslover »

DJ - BART schreef:Beste vriend als U denkt om U met zulke uitspraken U populair gaat maken dan kan ik hier maar één ding op zeggen, dit is echt het laagste wat je doen, gewoon geen respect tonen voor uw collega's of is het misschien jaloersheid. Het zou misschien beter zijn dat er terug meer dj's van de tijden van vroeger geboekt worden zodat de kwaliteit terug naar boven gaat in de clubs en misschien terug meer mensen zouden aantrekken want draai het of keer het zoals U wil, het is de laatste tijd maar triestig gesteld in de meeste clubs en ja je hebt een punt om nieuw talent een kans te geven maar dan wel op een eerlijke mannier voor iedereen en daar bedoel ik mee dat ze geregistreerd staan als artiest of dj of dat ze een btw nummer hebben, in orde zijn met sabam en ga zo maar door, dan zullen ze uiteindelijk ook is gaan beseffen dat ze niet meer voor een appel en en ei kunnen gaan draaien dan inplaats van ALTIJD dat zwart werk besef maar heel goed dat deze mensen ONZE job afnemen op deze mannier, met alle invessteringen die wij moeten doen en de bijkomende jaarlijkse kosten die wij hebben om toch maar met alles in orde te zijn. Vorig jaar stonden de kranten vol met de Polen pakken ons werk af want ze werken onder onze tarieven weliswaar op een officieele mannier wanneer wordt er is geschreven MP 3 dj's nemen de jobs af van de geregistreerde dj's. Wij hebben in Vlaanderen een dj - school en winkel en onze studenten van de school zijn bij het behalen van hun diploma met alles in orde en ze kunnen trouwens nog eens alle muziek stylen spelen, ik vindt dat een dj zich moet kunnen aanpassen aan het volk en niet omgekeerd dan pas kun je zeggen dat je pro dj bent en de meeste van de beginnende dj's willen dit niet begrijpen en doen gewoon hun ding wat weeral de kwaliteit afneemt van de set en ik weet waar ik over spreek ben dagelijks bezig met zulke dingen en dit kan niet ontkend worden !!!!

Waar wij naar streven is DJ als een herkend beroep te laten registreren om zo al dat ZWART werk tegen te gaan met het behalen van een diploma,

je moet in de politiek gaan...... we leven in België hé, zwartwerk is een HOBBY :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

het hele dj mileu, en de clubs zouden hier allen maar beter van worden, en het zou voor iedereen een pak aangenamer zijn geloof mij want vergeet niet DJ zijn is een beroep geworden in deze tijden.
GREETS & BEATZ
DJ - BART
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door ThaMan »

kimptje schreef: Ik denk da je ni weet waar je nu aan begonnen zijt, dit is geen dreigement ,belange ni.
Maar weet dat we ervoor zorgen dat jij op een paar uurs even een heel bekent persoontje gaat zijn
Wie kan mij deze zin eens uitleggen aub, want ik begrijp hem niet goed...
Alsook de zinsbouw is niet echt te verstaan

voor de rest lees ik hier echt wel zoiets in de aard van:
Van een mug een olifant maken
En had er nochtans bijgezet, dat ik niets wilde afbreken...

Anyway, veel success met jullie concept ;)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door lemant »

Lol, wat een zalig topic ... een beetje leven in de keet, wat newbies die de boel hier komen kruiden :)

Eerst en vooral "concept" en het meervoud "concepten", daar ben ik zo een beetje allergisch aan. Om de zoveel tijd is er wel weer iemand die denkt dat hij het warm water uitgevonden heeft. Ik ben dan ook benieuwd wat er zo speciaal is aan wat jullie gaan brengen. Voor zover ik kan lezen zie ik niks wat ik op een ander niet kan vinden. Ik bedoel maar: voegen jullie iets extra toe?
Wat gaat jullie onderscheiden van de rest?

De discussie over "anciens" daar ga ik mij niet in moeien, het kan aan mij liggen maar de namen die jullie noemen ken ik enkel via de party-kalender hier op het forum. Of ze goed zijn of niet ... geen idee.

Of het momenteel triestig is in clubland? Ik vind persoonlijk van niet. Het is wel een feit dat je geen club nodig hebt om een goed feestje te hebben.
Of die anciens de clubscene gaan redden? Ik denk het niet ... je hebt klassebakken en je hebt er andere die zo goed mogelijk de trend van het moment volgen en kijken naar wat populair is.
Hetzelfde geldt trouwens voor nieuw talent, sommige zijn crap en anderen spelen gevestigde waarden zo naar huis.

Gastjes die met gratis mp3's draaien horen niet in een club. Punt. Maar zeggen dat je een diploma nodig hebt om te mogen draaien vind ik een lachertje!! Geen idee wat de belangen zijn van dj Bart (who?) in de dj-school, maar als ik even onder de gordel mag schieten: correct Nederlands schrijven is blijkbaar niet inbegrepen in de cursus.
Als de drijfveer van dj'en is om er je beroep van te maken, dan zit je ingesteldheid trouwens goed fout.

De dag dat ik een diploma moet hebben om ergens een plaatje te mogen opsmijten dan hang ik mijn headphones wel aan de haak ;).

Begrijp me niet verkeerd, ik wens jullie alle succes in Orlando met die residents ... maar aub, kom hier niet zo hoog van de toren blazen omdat iemand zijn persoonlijke mening geeft hé.
Dit is namelijk een forum.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door djginod »

Als ik me niet vergis heeft Lazer nog in 1993 een aantal parties gegeven in Orlando, of toch op zijn minst muziek gedraaid wat live was opgenomen van parties uit de discotheek ! Dat was aan de redelijke Mellow kant !
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 apr 2010, 01:45

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door AmoriMusica »

djginod schreef:Als ik me niet vergis heeft Lazer nog in 1993 een aantal parties gegeven in Orlando, of toch op zijn minst muziek gedraaid wat live was opgenomen van parties uit de discotheek ! Dat was aan de redelijke Mellow kant !

news flash!!!!

we zijn nu in het jaar 2010!!!!!!

wij oudjes kunnen ook meegaan in de tijd eh!
zie maar naar benidorm bastards, dan weetge wat u nog te wachten staat als we 60 zijn....

en daarbij, het jaar 1993 was een redelijk mellow jaar, of waren de zondagen in la rocca niet zo?
eh? :albino:
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2010, 01:44

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door Miss Nessie »

Altijd maar weer dezelfde dj's, gaan ze die erop blijven zetten tot ze 70 jaar zijn ?
Wanneer gaan ze het nieuwe jongere talent is een kans geven, die mannen gaan er tenminste nog voor terwijl het voor de "ancient" dj's allemaal maar bijzaak aan het worden is.

:roll: :scratch:
Ik zie nu net integenstelling tot wat jij beweerd de clubs die "oudjes" (sorry bartje) boekt wel volk bereikt dat je van ze leven nooit bereikt met jong talent. En ja die jonkies verdienen ook een kans maar daarvoor zijn er wedstrijden etc.... Dj´s als Bart, Glenn, Solar, Jurgen, Philip, Jean het zijn er maar enkele, maar deze kerels hebben verdomme(sorry voor het vloeken) KEIHARD gewerkt om te geraken waar ze vandaag de dag zijn. ..geloof me, je moet de jongsten nie te veel kadootjes geven, laat ze maar vechten voor hun plaats in de dj-business!!!! Maar tegen VINYL kan niemand iets beginnen!!!! Dus tip van een 8) hihi kenner ter zaken aan de jongsten in de muziekwereld......koop vinyl en doe je ding :cheers:
greatz&magicbeatz from Outlinebabe(fier om bij de OUDJES te mogen horen)
effe nog reclame maken
11 juni 2010Outline REunie @ Diest homebase Club Outline, Micheltheysstr 39 doors open @ 22u
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 apr 2010, 01:45

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door AmoriMusica »

lemant schreef:Lol, wat een zalig topic ... een beetje leven in de keet, wat newbies die de boel hier komen kruiden :)

Eerst en vooral "concept" en het meervoud "concepten", daar ben ik zo een beetje allergisch aan. Om de zoveel tijd is er wel weer iemand die denkt dat hij het warm water uitgevonden heeft. Ik ben dan ook benieuwd wat er zo speciaal is aan wat jullie gaan brengen. Voor zover ik kan lezen zie ik niks wat ik op een ander niet kan vinden. Ik bedoel maar: voegen jullie iets extra toe?
Wat gaat jullie onderscheiden van de rest?

De discussie over "anciens" daar ga ik mij niet in moeien, het kan aan mij liggen maar de namen die jullie noemen ken ik enkel via de party-kalender hier op het forum. Of ze goed zijn of niet ... geen idee.

Of het momenteel triestig is in clubland? Ik vind persoonlijk van niet. Het is wel een feit dat je geen club nodig hebt om een goed feestje te hebben.
Of die anciens de clubscene gaan redden? Ik denk het niet ... je hebt klassebakken en je hebt er andere die zo goed mogelijk de trend van het moment volgen en kijken naar wat populair is.
Hetzelfde geldt trouwens voor nieuw talent, sommige zijn crap en anderen spelen gevestigde waarden zo naar huis.

Gastjes die met gratis mp3's draaien horen niet in een club. Punt. Maar zeggen dat je een diploma nodig hebt om te mogen draaien vind ik een lachertje!! Geen idee wat de belangen zijn van dj Bart (who?) in de dj-school, maar als ik even onder de gordel mag schieten: correct Nederlands schrijven is blijkbaar niet inbegrepen in de cursus.
Als de drijfveer van dj'en is om er je beroep van te maken, dan zit je ingesteldheid trouwens goed fout.

De dag dat ik een diploma moet hebben om ergens een plaatje te mogen opsmijten dan hang ik mijn headphones wel aan de haak ;).

Begrijp me niet verkeerd, ik wens jullie alle succes in Orlando met die residents ... maar aub, kom hier niet zo hoog van de toren blazen omdat iemand zijn persoonlijke mening geeft hé.
Dit is namelijk een forum.

seg, alsge een cafè wilt opendoen, moet ge ook een tapdiploma hebben
dus waarom niet hetzelfde voor een dj?

ne portier moet ook een "diploma" hebben, nu
dus waarom niet hetzelfde voor een dj?

wa werk doet gij? hoe zoude het vinden dat ze gewoon alleman kunnen aanwerven voor datgene waar gij jaren werk en geld hebt ingestoken, waar ge jaren van uw leven aan hebt gegeven, nee, niet met tegenzin, zeker ni! Maar ineens komt uw kennis en jarenlange ervaring in het gedrang, omdat "de markt" open is en iedereen die uw werk wil doen om zo een centje bij te verdienen, dit ook mag doen! En dan nog voor een bedragske waar ge nog gene sloef sigaretten voor koopt!!!!

Stel u DA is voor!

Denkt erover na, en komt dan uw gedacht nog is zeggen

:cat:
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 apr 2010, 01:45

Re: Discotheek Orlando On fridays Presents

Bericht door AmoriMusica »

Miss Nessie schreef:Altijd maar weer dezelfde dj's, gaan ze die erop blijven zetten tot ze 70 jaar zijn ?
Wanneer gaan ze het nieuwe jongere talent is een kans geven, die mannen gaan er tenminste nog voor terwijl het voor de "ancient" dj's allemaal maar bijzaak aan het worden is.

:roll: :scratch:
Ik zie nu net integenstelling tot wat jij beweerd de clubs die "oudjes" (sorry bartje) boekt wel volk bereikt dat je van ze leven nooit bereikt met jong talent. En ja die jonkies verdienen ook een kans maar daarvoor zijn er wedstrijden etc.... Dj´s als Bart, Glenn, Solar, Jurgen, Philip, Jean het zijn er maar enkele, maar deze kerels hebben verdomme(sorry voor het vloeken) KEIHARD gewerkt om te geraken waar ze vandaag de dag zijn. ..geloof me, je moet de jongsten nie te veel kadootjes geven, laat ze maar vechten voor hun plaats in de dj-business!!!! Maar tegen VINYL kan niemand iets beginnen!!!! Dus tip van een 8) hihi kenner ter zaken aan de jongsten in de muziekwereld......koop vinyl en doe je ding :cheers:
greatz&magicbeatz from Outlinebabe(fier om bij de OUDJES te mogen horen)
effe nog reclame maken
11 juni 2010Outline REunie @ Diest homebase Club Outline, Micheltheysstr 39 doors open @ 22u
message from OmaHouse:
zijt gvd maar zeker dat die mannen bloed, zweet en tranen gelaten hebben
ik ken ze gvd van in hun beginjaren......
heb zelfs met sommigen samen gedraaid, eh jeanke?
phille, nen dj zonder sterallures met een hart voor muziek
de jean just van tzelfde
den yves, de grote!!!! Nen toffe pee, maar zijne bekende naam brengt ook nadelen mee, zoals tfeit da iedereen hem in een vakske steekt, en dan nog tverkeerde vakske!!!!!
De Zolex, alias fraaanske struyf, ne sympathieke gast die nooit verlegen zit om "nieuwe" dj's tips te geven, op 1 voorwaarde, geef respect, en ge zult respect krijgen.

Veel collega's zijn ondertussen gestopt met draaien, deels omdat de markt "verziekt" is en omdat sommige discotheekuitbaters het feit "IEDEREEN KAN DRAAIEN" nu gebruiken om er voordelig uit te komen. Die mannekes doen toch alles om een centje bij te verdienen, dus daar kan je een belachelijke prijs voorstellen.

Daarom, mensen,
ik zeg ni da alle jonge mannekes nu ni het recht hebben om van muziek hun job te maken eh, maar heb respect voor de anciens, zij zijn de grondleggers van de muziekscene, van de housescene, zij zijn diegenen die uw gedownloadde mp3'kes maken. zonder hen, kunde ni draaien!!!! dan zoude nix hemmen om te draaien!!!!!

I rest my case here.....
Basta!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten