Donna Oevel

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2009, 19:33
Locatie: Herentals

Re: Donna Oevel

Bericht door Encode »

Den Donna. Grappig kot idd, hoewel ik er eigenlijk maar eens een paar keer geweest ben. Eerste keer was met G-Force op 3 decks tijdens een Technomite dacht ik? In elk geval een feestje waar Twieq achterzat. Dat moet '98 geweest zijn.

Wist trouwens niet dat Jefke Grietens daar vroeger draaide? Zo kom je nog eens iets te weten natuurlijk :)
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door sunsational »

Encode schreef:Den Donna. Grappig kot idd, hoewel ik er eigenlijk maar eens een paar keer geweest ben. Eerste keer was met G-Force op 3 decks tijdens een Technomite dacht ik? In elk geval een feestje waar Twieq achterzat. Dat moet '98 geweest zijn.
Ik denk dat het in '98 al niet meer Donna noemde maar weet het niet zeker. De hoogdagen van den Donna waren vooral in 1995 en 1996. In 1997 noemde het volgens mij al Excalibur. Ik weet dat nog omdat ik Wout daar toen Grooveyard - Mary Go Wild hoorde draaien toen die net uit was. Het kan echter wel zijn dat het daarna nog even terug Donna heeft genoemd maar het is al te lang geleden om het met zekerheid te zeggen. Den Twieq zie ik nog wel af en toe. Hij geeft samen met ne maat van mij al jaren die Technomite en Feezt feestjes. Met oudjaar ga ik zeker eens zien naar FEEZT into the AFTERHOURS in Het Debuut in Westerlo waar hij ook weer moet draaien.

En ja, er stonden idd drie Technics in Den Donna dacht ik ook, samen met een Rodec MX 180 met van die rode schuiven op (vond ik wel cool toen 8)). Het geluid was daar trouwens ook heel goed vond ik. Ooit den Ivan daar eens Traxion - Perfect Motion horen draaien (plaat was toen net uit). Ik weet nog heel goe hoe goed het klonk toen de bass er weer inkwam na die lange break, 8) yeah! Idem voor die Mary Go Wild waar ik het daarnet over had.
Encode schreef:Wist trouwens niet dat Jefke Grietens daar vroeger draaide? Zo kom je nog eens iets te weten natuurlijk :)
Inderdaad, moet 1995 - 1996 geweest zijn dat die daar draaide. Een dik jaar geleden heb ik hem nog eens in (het nu gesloten) Ciné Cafe aan het werk gehoord. Ik wist niet dat hij na al die jaren nog draaide.

Cheerz.
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door Lestat »

99-2000 was t in elk geval terug Donna volgens mij ...

Wat de sound betreft, dat herinner ik me ook nog, dat was dik in orde , muziek klonk daar altijd zoals em moest klinken, vandaar ook dat t elke week vollen bak was wsl ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door Lestat »

Lestat schreef:99-2000 was t in elk geval terug Donna volgens mij ...

Wat de sound betreft, dat herinner ik me ook nog, dat was dik in orde , muziek klonk daar altijd zoals em moest klinken, vandaar ook dat t elke week vollen bak was wsl ;)
correctie: wa kameraden opgebeld en eind 99 begin 2000 noemde t dodge :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2009, 18:08

Re: Donna Oevel

Bericht door jumma71 »

Den Eddie
http://www.caratreunion.be/shootslarge/carat31.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
geel jasje
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door Lestat »

jumma71 schreef:Den Eddie
http://www.caratreunion.be/shootslarge/carat31.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
geel jasje
:lol: idd had em daar ook al herkend, staan trouwens een hoop bekende gezichten op die fotoreeks van carat reunie ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2009, 18:08

Re: Donna Oevel

Bericht door jumma71 »

Lestat schreef: 14 dec 2009, 09:57
sunsational schreef: idd ook Ed Raw (is ook van hier in de buurt, Geel om preciezer te zijn) die waarschijnlijk wel meer van jullie kennen.
aka zotten Ed :cheers:
Ik was onlangs op de site van carat reunion verzeild geraakt en heb die foto's es bekeken, daar staat em ook ergens te blinken met scheef gezicht (iets geel had em aan op die foto)
sunsational schreef: Na 15 jaar uitgeweken te zijn naar Olen, terug naar het dorp waar ik een groot deel van mijn jeugd heb doorgebracht (en nee, ik ben geen marginale en heb niet heel de week mijn sloefen aan).

Cheerz.
was maar een veralgemening he, zoals de meeste veralgemeningen klopt da uiteraard ni van die sloefen :D
Den Ed is ondertussen al meer dan 10 jaar niet meer onder ons ...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door Lestat »

jumma71 schreef: 05 okt 2023, 18:26
Lestat schreef: 14 dec 2009, 09:57
sunsational schreef: idd ook Ed Raw (is ook van hier in de buurt, Geel om preciezer te zijn) die waarschijnlijk wel meer van jullie kennen.
aka zotten Ed :cheers:
Ik was onlangs op de site van carat reunion verzeild geraakt en heb die foto's es bekeken, daar staat em ook ergens te blinken met scheef gezicht (iets geel had em aan op die foto)
sunsational schreef: Na 15 jaar uitgeweken te zijn naar Olen, terug naar het dorp waar ik een groot deel van mijn jeugd heb doorgebracht (en nee, ik ben geen marginale en heb niet heel de week mijn sloefen aan).

Cheerz.
was maar een veralgemening he, zoals de meeste veralgemeningen klopt da uiteraard ni van die sloefen :D
Den Ed is ondertussen al meer dan 10 jaar niet meer onder ons ...
Ja, zonde he :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten