The Maxx

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

dj_neo schreef:Alle, nog 2 daagskes. Wat voor muziek was dat in the maxx. Aan wat voor YDR mag ik mij verwachten? Cherry moon stijl, globe stijl, carat stijl,... of gwn the maxx stijl? :D Nog nooit een tape van gehoord
The Maxx was wel redelijk aparte stijl, helemaal gene cherry moon; heb hier just een koppel tapes geript ervan en het bevalt mij wel.
Eigenlijk geen één van die stijlen da ge oproept, allé das iedereen zijn mening natuurlijk, maar setjes als die van The Maxx ben ik nog ni zoveel tegengekomen (al heb ik ook ni veel anders dan CM).
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

ik ken iemand die nog gepeeld heeft olivier , hij was van dendermonde toffe gast ze
Afbeelding
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:53
Locatie: hmmm....

Bericht door jeepee »

dj_neo schreef:Alle, nog 2 daagskes. Wat voor muziek was dat in the maxx. Aan wat voor YDR mag ik mij verwachten? Cherry moon stijl, globe stijl, carat stijl,... of gwn the maxx stijl? :D Nog nooit een tape van gehoord
Zeker gene CM stijl, meer kings/carat stijl dan vind ik, alhoewel de keet toch zen eigen stijl wat had en ze waren er nie vies van het commercielere werk :)
Heb ier nog wa setjes liggen, moest er intresse zijn...
energy ... flow ... eternal
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ben er ma enkele kere geweest toen het nog Maxx was ma inrichting was super :-o
Muziek was ook dik de moeite,vooral Younes gooide de schijven 1 voor 1 op.
Groetjes
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Allez, hopelijk is muziek dan ook dik in orde. :)

Moet zaterdag wel nog m'n laatste dag van vakantiejob doen. Zal eentje rechstreeks nr werk worden. :? :cry:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Juist terug, redelijk vroeg moeten vertrekken aangezien ik binnen 2 uur m'n laatste dag van die klote vakantiejob moe doen.

Was al eens in creamm geweest maar was toen maar een gewone avond dacht ik.
De muziek vanavond was fuckin goe. Echt zalige klassiekers, bekend-onbekend. Ook YDR was zot, ook achter draaitafels gek doen enzo. Geen enkel van z'n eigen platen gedraaid, was echt super de muziek. Draaide Greece 2000/silmarilia en co-soorten. Ook wel een paar commerciele platen gehoord zoals Komakino en dienen zever maja.
Jammergenoeg was er honderduust man dus vre gaan kost ge niet. Ge stote wel altijd tegen ene aan. Irriteerde mij na nen tijd.
Voelde mij wel de jongste van den hoop, zoveel ouwe duikers hebk nog nooit niet gezien. En wat voor geschift volk was me da? Er liep daar een (oerlelijk) vrouwmens rond in een lederen slangen pak. oO Voelde me ni echt op me gemak :P Ook een paar mannen gezien die ik op carat reunion ook had gezien. Al redelijk veel gezien die gast, mss is em van hier :P
Ook jammer dat het 45graden was.

Dus geslaagd feest, muziek was dik in orde maar geef mij toch ma iets groter :eye:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2007, 20:40
Locatie: Zelzate

Bericht door DJ PP Pierre »

cherryman schreef:heeft er hier toevallig niemand een logo van The Maxx :?:
Ik heb hier nog wel enkele logo's van The Maxx.
Moest ge nog geinterreseerd zijn DJPPPierre@hotmail.com
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

DJ PP Pierre schreef:
cherryman schreef:heeft er hier toevallig niemand een logo van The Maxx :?:
Ik heb hier nog wel enkele logo's van The Maxx.
Moest ge nog geinterreseerd zijn DJPPPierre@hotmail.com
hehe ja ondertussen hemmek der wel al één, was voor op dieje tapes de hoezen ;)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

cherryman schreef: hehe ja ondertussen hemmek der wel al één, was voor op dieje tapes de hoezen ;)
en jij gaat die tapes met ons delen cherryman ?
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

M.U.C. schreef:
cherryman schreef: hehe ja ondertussen hemmek der wel al één, was voor op dieje tapes de hoezen ;)
en jij gaat die tapes met ons delen cherryman ?
:roll: :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Heeft iemand soms nog enkele foto's liggen van de binnekant toen,het was toen dat koeienmotief ma ik zou het nog eens willen terugzien.
Groetjes
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Op die reunion was het ook koeiemotief. Misschien eens kijken bij de foto's op de site?
Gepost door MUC:

Afbeelding
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

funkadelic groovestar schreef:Heeft iemand soms nog enkele foto's liggen van de binnekant toen,het was toen dat koeienmotief ma ik zou het nog eens willen terugzien.
Groetjes
Tussen kerst en nieuwjaar ben ik nog eens in het land, Ik zal cliff eens vragen om zen oude doos nog eens boven te halen.
Fade to grey !
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ok perfect :D
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: The Maxx

Bericht door BOUNCER »

Ik weet niet of er een apart Cream topic is.

Maar ik zal een reviewke doen van Maandag 22/09/2008.

Toegekomen rond 01h30 tot mijn eigen verbazing staat de parking goed vol, normaal gezein ga ik niet meer zoveel weg maar tis nu de tweede keer dat ik naar de Cream ga eerste ker was op een zondag 2 maanden geleden.

Dus zoals ik zei redelijk veel vlok niet barstensvol mar dat hoeft ook niet, waar ik het meest van geschrokken is dat ze daar waanzinnig vette beats draaien er was eerst een meisie aan de buurt ik denk stephanie, echt klasse daarna draaiden er noh een aantal dj's waarvan ik de naam niet ken maar man wat hebben ze sterk gespeeld zelden zo'n vette beats gehoord de laatste tijd de stijl zou ik tussen mnml-prog noemen. Berenambiance daarbinnen, nice ladies, goede service echt geen enkel minpunt te bekennen dus wij tot de sluiting gebleven dat was rond 07h00.

Ik raad iedereen ook aan als je niets te doen hebt op een maandag ga es naar de cream echt van de stuikers heb ik niet zoveel gezien niet meer dan in gelijk welke club echt maf kot het deed me een beetje maar dan echt een heel klein beetje aan de balmo van destijds denken

Ik zeg Cream doe zo voort..
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast