kabarka

Het forum van de andere legendarische clubs
007

kabarka

Bericht door 007 »

voila deze was ook de moeite, in begin ook de muziek van mijn smaak maar later werd het gabber.
deze ligt of lag in overmere donk
in de jaren 90 draaide die goed, maar nu weet ik daar niks meer van
zijn er die vand deze nog iets weten :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Ja, ikke! :P
Da was den opvolger van de planet (hardcore) da stak ook wa bijeen,amai m'n oor!
Diene gang voor naar 't wc te gaan herinner ik mij nog goe ze, zo'ne lange gang pikke donker en vol rook en dan waren er zo van die raampjes met waco-maskers en matchbox-ottokes (alle zover ik me kan herinneren, ahum) :wink: 8)
Ibiza Fuckin' Island!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Planet Harcore was waar nu Kabarka is ofzo? Kben er gepasseerd met de waterfeesten en der liep toch wa volk binnen en buiten.

Hardcore, 'tis nooit niets voor mij geweest maar 't speelde toch ook een rol in de evolutie é.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Nee, kabarka en planet waren 2 verschillende plaatsen, na de sluiting van de planet is het volk van daar naar kabarka gegaan.

Ik vind de planet muziek toch genen hardcore zenne, oke daar is het begonne en die muziek was hard ma als ge den hardcore van nu beluisterd dan kunde da toch ni vergelijken met de muziek van toen in de planet. Echte hardcore is ook ni mijn ding, daar slaat mijnen tikker van over... :wink:
Ibiza Fuckin' Island!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ben daar ook eens binnengesukkeld op nen avond, muziek was redelijk hard, maar het was er wel lekker donker :) , maar het is al lang geleden, was eerst met heel de familie paling weesten eten, en dan met mijn neven daar even binnengesprongen 8)
007

Bericht door 007 »

ja kabarka was er lang voor dat de planet bestond want ze draaiede er gewone trance muziek eerst, en toen de planet kwam en sluite hebben ze in kabarka verder gegaan. mijn vrienden wonen in de donk dus this niet waar wat ze hier zeggen in de bovenste topic's
:wink:
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

kabarka was in 92-93 en misschien daarvoor ook een afterclub op maandag en dinsdag was vanaf O5OO uur open ik heb het nog in oude out-soon staan
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

ben er pas geweest in 96 nadat planet hardcore gesloten.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

baireDC10 schreef:kabarka was in 92-93 en misschien daarvoor ook een afterclub op maandag en dinsdag was vanaf O5OO uur open ik heb het nog in oude out-soon staan

:shock: echt, amai, wist ik niet, weeral ietske bijgeleerd 8)
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 apr 2005, 09:50
Locatie: hamme

Bericht door freggelx1 »

Ze hadden de 9 grote van Kabarka nooit mogen oppakken,dan zou die fantastische keet waar veel van ons zich perfect thuisvoelden nu nog altijd bestaan en mss wel één van de bekendste zware koten zijn van het land samen met de 9 hun tweede thuis cherry moon.Grtz nr5 :twisted:
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2005, 18:48
Locatie: Wolvertem

kabarka

Bericht door dj stamperke »

da bestaa nog altij zenne,aleen is het nu nog veel harder geworden kwa muziek,darkcore,mainstream hardcore soms ne kee , early rave,ma ze draaide vroeger idd wel bangelijke retro , heb nog ne mix van begin 96.


PLANET KABARKA
DONKLAAN 142
BERLARE 8)
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 apr 2005, 09:50
Locatie: hamme

Re: kabarka

Bericht door freggelx1 »

dj stamperke schreef:da bestaa nog altij zenne,aleen is het nu nog veel harder geworden kwa muziek,darkcore,mainstream hardcore soms ne kee , early rave,ma ze draaide vroeger idd wel bangelijke retro , heb nog ne mix van begin 96.


PLANET KABARKA
DONKLAAN 142
BERLARE 8)
jaja,Kabarka bestaat nog altijd maar het zal nooit meer de keet worden die het was ten tijde dat Ghost er begon te draaien als 17 jarige snotneus en de zotte negen er de plak zwaaiden.Alles kon en mocht er zolang er maar niemand overdreven probeerde te dealen zonder de toestemming man degene die er alles gestart hadden.Met name Nico F,Steve DC(rip),Stefaan L,en het allerliefste schatteken van den hoop nie vergeten,ons blonde Natalie V.
Ik zal nooit de tijd vergeten dat ik daar tussengeraakt ben en zeker nie de tijden die ik er me meegemaakt heb.Die zitten voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.
Kon, die heerlijke fliptijd van toen maar terugkomen!!Maar ja alles veranderd en ook wij worden een dagje ouder ook al willen we het nie inzien en er ons naar gedragen.Maar zolang er goeie en zware feestjes zijn blijve we doorgaan!!!!!!


WE PARTY UNTILL WE DROP!!!
Veel es der nie te zeggen,just da we het feest waarschijnlijk nooit zullen opgeven en veur degene die mij kenne va vroeger:ken hore zeggen dak nog alt eve zot ben as in onze glorietijd!!!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

Club 11 schreef:
baireDC10 schreef:kabarka was in 92-93 en misschien daarvoor ook een afterclub op maandag en dinsdag was vanaf O5OO uur open ik heb het nog in oude out-soon staan

:shock: echt, amai, wist ik niet, weeral ietske bijgeleerd 8)
Is toen nog op nieuws geweest n.a.v. razzia op ne maandag of dinsdagmorgen. Er was nog clienteel vanuit Frankrijk, Nederland & België aanwezig tijdens de razzia :o :shock: Denk zelfs enkele Duitsers ook maar ben ik niet zeker meer van :roll:
Club Member
Berichten: 207
Lid geworden op: 20 dec 2005, 12:35
Locatie: Moerbeke-Waas

Re: kabarka

Bericht door bbollaer »

freggelx1 schreef:
dj stamperke schreef:da bestaa nog altij zenne,aleen is het nu nog veel harder geworden kwa muziek,darkcore,mainstream hardcore soms ne kee , early rave,ma ze draaide vroeger idd wel bangelijke retro , heb nog ne mix van begin 96.


PLANET KABARKA
DONKLAAN 142
BERLARE 8)
jaja,Kabarka bestaat nog altijd maar het zal nooit meer de keet worden die het was ten tijde dat Ghost er begon te draaien als 17 jarige snotneus en de zotte negen er de plak zwaaiden.Alles kon en mocht er zolang er maar niemand overdreven probeerde te dealen zonder de toestemming man degene die er alles gestart hadden.Met name Nico F,Steve DC(rip),Stefaan L,en het allerliefste schatteken van den hoop nie vergeten,ons blonde Natalie V.
Ik zal nooit de tijd vergeten dat ik daar tussengeraakt ben en zeker nie de tijden die ik er me meegemaakt heb.Die zitten voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.
Kon, die heerlijke fliptijd van toen maar terugkomen!!Maar ja alles veranderd en ook wij worden een dagje ouder ook al willen we het nie inzien en er ons naar gedragen.Maar zolang er goeie en zware feestjes zijn blijve we doorgaan!!!!!!


WE PARTY UNTILL WE DROP!!!
Heb die bende van 9 ook nog gekend: zaten de zaterdag in CM, en daarna gingen die mannen naar Kabarka .... had die Steve niet ook een jongere zus genaamd Vanessa?
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2005, 06:00

Bericht door djgrizzly »

kabarka is inderdaad een beetje opvolger geweest van planet hardcore waar ze hardcore een beetje hebben uitgevonden.. heb daar alle uren gezeten dat het open geweest is in planet, maar toen het naar kabarka verhuisde en patrick met roland is beginenn samenwerken ben ik bekan nemeer geweest, muziek veranderde van hardtrance naar gabber en alleen de echte vangers konden het toen daar nog volhouden :)
Planet is wel mijn zwaarste levenservaring geweest, springen-vangen-stuiken.....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten