foto's Prestige on line

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

foto's Prestige on line

Bericht door b-fficient »

Yep de eerste foto's van toen staan online :D http://djb-fficient.spaces.live.com/photos wel door klikken naar prestige.
Moet er nog wel hebben liggen zal die dan later wel bij plaatsen.
gtjs
Bart :alien:
Laatst gewijzigd door b-fficient op 06 sep 2008, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ouwe rot in't vak 27 jaar dj in verschillende clubs in Belgie en daarbuiten. Heb de jaren 80 zien evolueren tot de house van nu en draai nog elke week 2 à 4 avonden per week.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Bedankt voor de picciez Bart. De titel van deze topic is mogelijk wat onduidelijk voor de meeste lezers van dit forum. Kan je soms even de titel ervan aanpassen? v.b. in de zin van "Foto's Prestige online"?

edit: wow! dacht ik even dat ik daar Chico op de foto's zag en inderdaad: het is Chico. Ik wist dat hij lang meedraaide in het uitgaanscircuit maar niet dat hij er al van in de Prestige bij was...
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Bericht door Galloper »

Yep, da's Prestige :D De Carl goed in beeld 8) Foto's zijn gemaakt toen het al "New" Prestige was geworden. Ik werkte er toen al niet meer. Toch een legendarische club 8)
Bedankt voor de foto's.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Dat is dus periode 1993 dan ???? Of niet ?
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

djginod schreef:Dat is dus periode 1993 dan ???? Of niet ?
van af oktober - nov 92 tot maart 93 ongeveer daarna is Prestige verkocht.
grtzz
Ouwe rot in't vak 27 jaar dj in verschillende clubs in Belgie en daarbuiten. Heb de jaren 80 zien evolueren tot de house van nu en draai nog elke week 2 à 4 avonden per week.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ja oke, dan zat ik toch goed. Dit is de periode geweest van Max en Delirium ook in New Prestige. De Lazerclub heeft daar nog een aantal parties georganiseerd !
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Re: foto's Prestige on line

Bericht door Galloper »

Aan b-fficient: ik heb u proberen te bereiken ivm uw foto's helaas lukt mij dat niet dus nu via het forum een poging.
Reden: Ik heb enkele (4) van uw foto's toegevoegd aan de Prestige Facebook pagina met vermelding Foto eigendom van DJ b-fficient. mocht je niet akkoord gaan laat het mij weten en ik verwijder ze zsm.

Luc
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten