Xanadu - Wetteren

Het forum van de andere legendarische clubs
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Xanadu - Wetteren

Bericht door kenzoo »

Iemand die hier nog wat info over heeft of er is geweest...?

Als ik het me nog goed herinner was deze gelegan aan de Gentse Steenweg in Wetteren en was deze zelfs open op zondagnamiddag...

Heb er toch nog wat DJ's horen draaien... Frankie Jones,Deg,YDR,...

Kan nu ff niet meer op de naam van de resident dj komen...
Kdacht dat't nen blonde met krullekes was....

Nadien is er nog een bowling geweest (of is er nog steeds ?? ) ...

:mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Passeer daar elken dag maar kweet ni of er ergens nen bowling is.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

de max, nostalgie alom hier...

Is niet aan de steenweg maar tussen de steenweg richting Wetteren, ik dacht in Overbeke, was daar achter een kerk met basketpleintje.

Ik zat er bijna elke week met ne maat, we waren 14 jaar en gingen op zondagmiddag steeds naar daar. Voor ons was de muziek soms redelijk speciaal maar denk niet dat dat het geval was voor de vele nafeestende die daar nog aanwezig waren. Veel mensen uit de buurt van Gent en Wetteren kwamen na Boccaccio of na de voetbal van AA gent langs daar nafeesten. Later waren we 16 jaar en gingen we met de Camino naar ginder op zondagmiddag. Parkeerden ons racemachien naast de talrijke andere Camino's met scheve pikkels :-)

We zijn daar ooit eens moeten gaan lopen van een massa AA gent fans die mijne maat gingen pakken omdat hij interesse had in ene zijne Kappatraining. Twas blijkbaar de verkeerde en wijle lopen langs de spoorweg tot aant station waar ze nog naar ons aant zoeken waren :-)
Het zat daar echt voor met zwaar mannen die later dan alles eens uitgebroken hebben tot de wc's toe en toen was de club gesloten jammer genoeg.

Ik heb er ook geen gedacht van wie er ginder toen als dj's speelde.
Twas in die tijd wel ferme muziek, heel veel belgische werk... Frankie Jones,Deg,YDR heb ik daar zeker nooit gezien hoor. 'kweet just nog da dat den tijd was van bb-gerome and the bang gang, BC & the basic boum... maar we gaan hier ni over uitwijken zeker :mrgreen:

Ben er onlangs nog eens binnen geweest, was echt leuk gevoel. 8)
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Bericht door kenzoo »

Achter die kerk was het ja....
Heb er hier zelfs nog 'n k-7tje van liggen (van die resident dus)...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Denk dat er hier in den beginne zelfs nog sets zijn gepost van ginder, heb die thuis nog staan zou is moeten kijken.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Ik wil wel eens een deftige set horen als ik hier lees dat DEG en Franky daar gedraaid hebben!

Ik heb ook nog enkele casettes ervan en heb ze ook al eens digitaal omgezet. Is niet de whaaw muziek, eerder houseparty-serious beats toestanden dus denk ik niet de moeite om te uploaden, ofwel...?
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Bericht door kenzoo »

Ik zou mijn cassetje nog eens moeten beluisteren...is al jaren geleden....

Is er eentje van de resident dj...
'T enige nummer dat ik nog herinner dat er opstaat is Final Analyzis - El Punto Final....
'T cassetje zal dus van ´92 zijn....
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 apr 2005, 12:14
Locatie: wetteren

Re: Xanadu - Wetteren

Bericht door zarekk »

kenzoo schreef:Iemand die hier nog wat info over heeft of er is geweest...?

Als ik het me nog goed herinner was deze gelegan aan de Gentse Steenweg in Wetteren en was deze zelfs open op zondagnamiddag...

Heb er toch nog wat DJ's horen draaien... Frankie Jones,Deg,YDR,...

Kan nu ff niet meer op de naam van de resident dj komen...
Kdacht dat't nen blonde met krullekes was....

Nadien is er nog een bowling geweest (of is er nog steeds ?? ) ...

:mrgreen:
Dat is nog steeds nen bowling, kennissen van mij wonen daar schuin over dusjah :D wist zelfs niet dat dat vroeger een club was :-o
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re:

Bericht door Enterprise »

keimi schreef:Ik wil wel eens een deftige set horen als ik hier lees dat DEG en Franky daar gedraaid hebben!

Ik heb ook nog enkele casettes ervan en heb ze ook al eens digitaal omgezet. Is niet de whaaw muziek, eerder houseparty-serious beats toestanden dus denk ik niet de moeite om te uploaden, ofwel...?
Da was daar de max, draaide daar op zondagmiddag toen............. en de grieten waren daar zo HOT........................yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hehehe :mrgreen:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Re:

Bericht door Matthias »

Enterprise schreef:
keimi schreef:Ik wil wel eens een deftige set horen als ik hier lees dat DEG en Franky daar gedraaid hebben!

Ik heb ook nog enkele casettes ervan en heb ze ook al eens digitaal omgezet. Is niet de whaaw muziek, eerder houseparty-serious beats toestanden dus denk ik niet de moeite om te uploaden, ofwel...?
Da was daar de max, draaide daar op zondagmiddag toen............. en de grieten waren daar zo HOT........................yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hehehe :mrgreen:
8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: Re:

Bericht door keimi »

Enterprise schreef:
keimi schreef:Ik wil wel eens een deftige set horen als ik hier lees dat DEG en Franky daar gedraaid hebben! Ik heb ook nog enkele casettes ervan en heb ze ook al eens digitaal omgezet. Is niet de whaaw muziek, eerder houseparty-serious beats toestanden dus denk ik niet de moeite om te uploaden, ofwel...?
Da was daar de max, draaide daar op zondagmiddag toen............. en de grieten waren daar zo HOT........................yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hehehe :mrgreen:
Eu Eu Eu... gij draaide daar dus op zondagnoen...?
Elke week ofwa want dan zijn mijn casettjes mogelijk van U, Ik denk persoonlijk van niet maar wie ben ik natuurlijk. Waarde gijlen daar dan ook met de Camino met scheve pikkel, wij wel, hahaha :-) Ik ken wel nog wa volk die daar vroeger uitging, jaja leuke tijd al waren we dan nog erg jong...
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Xanadu - Wetteren

Bericht door Krozfader »

Bowling xanadu staat te koop, In heel de gemeente is er maar 1 zaal vlarem 2 vergund en dat is de gemeentelijke feestzaal die bijna een heel jaar door bezet is. Als er grotere activiteiten zijn kunnen die zelf niet in de gemeente doorgaan of je moet op een goed blaadje staan bij meneer govaert om zijn zaal “de gowalt” te kunnen en mogen huren en het moet al om een occasionele gebeurtenis gaan (een 100 dagenfuif valt hier nochtans onder). De xanadu is de iedeale locatie voor een multifunctionele zaal waar er 1000 tot 2000 personen zouden binnen kunnen, ik denk dat een gemeente zoals wetteren dit nodig heeft. Als ik zie dat het renoveren van het kasteeltje in de warande (de binnenzijde) een 500000 euro zou kosten denk ik toch dat er voor zoiets toch ook geld moet zijn zeker als je weet dat je eigenlijk juist de bouwgrond koopt die om en bij de 6000m² is en dus steeds zijn waarde zal behouden daar die zaak anders toch zoieso zal afgebroken worden voor appartementen.
Tevens heb je nog grote ruimten boven die kunnen dienen om het jeugdhuis in onder te brengen, daar het jeugdhuis nu gevestigd is in een oud versleten gebouw waar het binnenregend en als het waaid de deuren staan te kloppen, dat gehuurd moet worden en die tevens nog niet eens vrij is van brouwer. Ik denk toch dat de jongeren veel meer waard zijn dan dat. Indien dat dit geen optie is kunnen deze ruimten tevens verhuurd worden aan het basisschooltje van overbeke die er juist naast gelegen is en waar er een groot tekort is aan ruimte voor s’middags te eten en die nu 5 minuten moeten stappen in weer en wind om in het oude rusthuis te gaan eten.

Dit is een voorstel die ik, bracke wouter (gemeenteraadslid vl belang) gedaan heb aan de schepenen alain pardaen (toekomstig burgemeester) en albert de geyter (schepen van jeugd) dit is nu al een 3 tal weken geleden en heb noch steeds geen antwoord gehad, blijkbaar is de jeugd zo belangrijk niet maar de stemmen mss wel ...
"The second most popular game that we played as children is House"
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Re:

Bericht door Enterprise »

keimi schreef:
Enterprise schreef:
keimi schreef:Ik wil wel eens een deftige set horen als ik hier lees dat DEG en Franky daar gedraaid hebben! Ik heb ook nog enkele casettes ervan en heb ze ook al eens digitaal omgezet. Is niet de whaaw muziek, eerder houseparty-serious beats toestanden dus denk ik niet de moeite om te uploaden, ofwel...?
Da was daar de max, draaide daar op zondagmiddag toen............. en de grieten waren daar zo HOT........................yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hehehe :mrgreen:
Eu Eu Eu... gij draaide daar dus op zondagnoen...?
Elke week ofwa want dan zijn mijn casettjes mogelijk van U, Ik denk persoonlijk van niet maar wie ben ik natuurlijk. Waarde gijlen daar dan ook met de Camino met scheve pikkel, wij wel, hahaha :-) Ik ken wel nog wa volk die daar vroeger uitging, jaja leuke tijd al waren we dan nog erg jong...
Ik draaide daar om de twee weken ne set van 2u, vaste resident elke week toen was ene MICHAEL ALANTINI of zoiets.................
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Re: Re:

Bericht door kenzoo »

Enterprise schreef:[Ik draaide daar om de twee weken ne set van 2u, vaste resident elke week toen was ene MICHAEL ALANTINI of zoiets.................
Ja da's juist !!!
Echt een olifantengeheugen gij ! ;)
Kon totaal nimeer op die z'n naam komen maar nu da'k die hier zie staan... :D

Denk da'k van hem een K7-tje heb.....
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: Xanadu - Wetteren

Bericht door keimi »

Ik heb net 2 tapes van '91 gepost bij de livesets

> Livesets
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast