Silo, Leuven

Het forum van de andere legendarische clubs
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

Heb hier nog een filmke liggen van 'An exclusive night with Marco Bailey & Christian Varella' (16-01-2004). Te lang voor youtube (28min), maar voor de geïntresseerden:
http://rapidshare.com/files/63422611/Ex ... B.wmv.html
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2007, 08:17

Re: Silo, Leuven

Bericht door pasa2006 »

vet vet vet vet
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Re: Silo, Leuven

Bericht door Flasheur »

dees topic toch nog is na boven stoempen, want is toch 1 van de keten die vandaag de dag nog op volle snelheid draaie (zeker op zaterdags) met leuke line ups, en een plezant (ietwt rustig mss ook wel :D ) volkske
* raise your hands in the spirit of house music *
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Silo, Leuven

Bericht door Dr. Poppers »

'k Heb er (sinds '96) talloze nachten gesleten (kort nog vorige zaterdag) en een paar dingen georganiseerd - 'k woonde dan ook op amper vijf minuutjes wandelen. Alle respect aan Toon, Bjorn, Maria en de rest maar blijf toch al twee jaar met een dubbel gevoel zitten. Maar da's ouwemannetjeskritiek...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Re: Silo, Leuven

Bericht door Slak »

af en toe is terecht gekomen.
Donker, warm, wazig.
Net iets te 'industrial'voor mij. Geen zetelkes om in te hangen!

Carl Cox heir voort eerst gezien. Een van die momenten.. :)
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Silo, Leuven

Bericht door rizzo> »

Vroeger in de goeie tijd van Food hadden ze daar zààààlige zetels om in te hangen. Was imho ook de beste periode van Silo. Komt nooit meer terug, jammer en helaas
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Re: Silo, Leuven

Bericht door bonny »

Iemand verdere contactgegevens (buiten info@silo.be)?
Heb een 20-tal dagen terug een informatieve mail gestuurd maar nog niks ontvangen (mss nieuwjaarsdrukte)...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Silo, Leuven

Bericht door rizzo> »

ze waren met vakantie... kan mss. nog wel even duren eer er een antwoord komt, stuur maar rappel
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Re: Silo, Leuven

Bericht door bonny »

Merci voor de info: mail is nogmaals verstuurd.
Club Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 dec 2008, 08:54
Favoriete Clubs: Extreme / Cirao / Fuse

Locatie: Ooigem

Re: Silo, Leuven

Bericht door MISSION6277 »

tomaz schreef:Heel raar dat deze hier nog geen vermelding heeft gekregen. Zou voor mijn part zijn eigen subforum mogen hebben zoals de andere grote clubs.

Ik heb de Silo leren kennen als café-resto-club, waar toen allerhande feestjes doorgingen. Nadien zijn eerst het restaurant en daarna ook het café verdwenen om te fungeren als extra zalen.

In het pré-FOOD/LOOP tijdperk werden daar superfeestjes gedaan door o.a. Marco van Nota Bene, Ronny & Co van Baadass productions, Nic met z'n tribal vibes, ...
Dan zijn Frank en Ronny met Food begonnen (Raoul & Geoffroy als residents) , nadien gevolgd door de vrijdagse techno parties onder de naam Loop (Pierre en Steve Cop residents). Op Loop heb ik zelf de eer gehad regelmatig te mogen draaien als Pierre of Steve er niet konden zijn.

Na de verhuis van Food nog ettelijke straffe parties meegemaakt, waarondern een aantal techno nation/ chrome avonden.

tegenwoordig is Silo met succes een nieuw leven begonnen dankzij, nieuwe uitbaters. Parties als Sheer en Sunny Side Up hebben zich op korte tijd genesteld in 't Belgisch clubleven. Bovendien werd de Silo helemaal van nieuw audio- en lichtmateriaal voorzien.


http://www.silo.be


als extraatje een paar setjes

De eerste één van mezelf. Een stuk van een warmup set. Exacte datum ontbreekt maar moet ergens 1995 zijn.

a kant
b kant
Had de file al geupload toen ik zag dat ik ze allebei b kant had benoemd. 1995B is dus de a kant, 1995Bkant is euh.. de b kant :lol:



Deze is van Luke Slater. Zijn set op een Food Techno Take Away van 12 dec. 1997.


Luke Slater pt.1

Luke Slater pt.2
inderdaad,Silo is een goede Club,waar al tal van Internationale Guests de Revue hebben gepasseerd!
Vorig jaar nog geweest voor Jeff Mills ,en U (Tomaz) speelde die avond ook,na de set van Jeff!!
Trouwens,een goed setje ook van u!!!
Bijlagen
Flyer-1.gif
Flyer-1.gif (61.21 KiB) 532 keer bekeken
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast