De Cobra !

Het forum van de andere legendarische clubs
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: De Cobra !

Bericht door Lestat »

Kheb da hier es efkes doorgelezen - zoveel lectuur over den cobra :eek: - ni te doen ni te doen :P
Maar : kheb ook toch nog iets te zeggen :mrgreen: zoals meestal :P
Over legendary gesproken, is er iemand van jullie die zich de 1ste cobra nog herinnert ? Die in Zoerle-Parwijs lag, een deelgemeente van Westerlo ? 't Gaat volgens mij om dezelfde eigenaar/club, die later verhuisd is naar Lichtaart omwille van het gebrek aan plaats en de bouwvalligheid van Cobra 1.
Ik ben in beide cobra's geweest, zij het wel als snotneus ... Mijn herinneringen uit die tijd (Cobra 1) zijn vooral zatte mensen, vechtpartijen en auto-ongevallen. Mijn herinneringen uit Cobra 2 zijn iets leuker : easy vrouwen met af en toe een vechtpartij :P
In Lichtaart moest ik in een hoek gaan staan want als ik op dien dansvloer kwam, duurde t geen 5 minuten of er probeerde er 1 mij te versieren :eek: en t was nooit met de bedoeling van ne keer een tong te draaien en gedaan :D Als die vrouw dan nog toevallig ook een lief bijhad, was t meestal die enkele vechtpartij :D want ik heb daar veel jaloerse venten achter mijn lijf aan gehad :P

Nog even over Cobra 1 - ik zal t nooit vergeten, t was 1 van de allereerste keren dat ik uitging naar een boerefuif, wij met t fietske terug naar Zoerle-Parwijs (vandaar da'k Cobra 1 ken uiteraard :P) tegen een uur of 2 s nachts, moeten uitwijken voor een "boem-boem-boem" auto die ons op een landweggeske toch wel tegen een goede 180 voorbijvloog ... waarna de landelijke stilte weer intrad (mooi gezegd he :mrgreen:) - in die tijd was t nog uitzonderlijk dat je s nachts een auto tegenkwam. We zagen nog wel de lichten verdwijnen tot ik ineens bijna van mijn fiets viel door een luide knal :P - t zelfde ogenblik waren ook de lichten van die auto verdwenen, dus wij zo snel als t maar mogelijk was die auto achterna, en hoe dichter we kwamen, hoe luider die zijne boem-boemmuziek begon te klinken, alsook zijn motorgeluid. Eens daar aangekomen, zagen we die auto, goed kapot, tegen een boom geplakt, 2 gasten daarin, totaal van de kaart gezopen, de chauffeur nog gas aan t geven, muziek volle bak, en ineens roept 1 van die 2 gasten : welle mutte noar de cobraaaaaaaaaaaaaa !!!
Ik denk dat dat zowat t beeld weergeeft van t volk dat daar zat, in die allereerste Cobra - als ik zowat de commentaren van hierboven lees, moet er volgens mij wel iemand tussenzitten die daar ooit, al is t maar ene keer, toch ook es binnengeweest moet zijn.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: De Cobra !

Bericht door ThaMan »

hahaha dat verhaal.. kan me het LEVENDIG inbeelden !
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: De Cobra !

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:hahaha dat verhaal.. kan me het LEVENDIG inbeelden !
Das teken da'k t goe kan uitleggen :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: De Cobra !

Bericht door Stanne »

Cobra 2 (in Lichtaart) was toch ni beter.
Op de weg naar Lichtaart kom je op een gegeven moment op een t-stuk. Met 3 reden we scheel zat van daar naar huis en degene achter het stuur vroeg: "ist links of rechts ?" De passagier zei links en die vanachter zat zei rechts. Chauffeur rechtdoor patat op nen boom. 1 van die gasten mankt nu nog :D
Het was daar zondagnamiddag ook open. Het gebeurde dat we er vertokken als het nog licht was en dan aan de lichten van de Wellens in Herentals de chauffeur effe deur open om te spagen :mrgreen:
Soms reden we naar daar met de bakken bier in de auto (voor onderweg :mrgreen: ).

Pffff, zo kan ik nog lang door gaan zelle. Zo ging dat een beetje in die tijd.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: De Cobra !

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:Cobra 2 (in Lichtaart) was toch ni beter.
Op de weg naar Lichtaart kom je op een gegeven moment op een t-stuk. Met 3 reden we scheel zat van daar naar huis en degene achter het stuur vroeg: "ist links of rechts ?" De passagier zei links en die vanachter zat zei rechts. Chauffeur rechtdoor patat op nen boom. 1 van die gasten mankt nu nog :D
Het was daar zondagnamiddag ook open. Het gebeurde dat we er vertokken als het nog licht was en dan aan de lichten van de Wellens in Herentals de chauffeur effe deur open om te spagen :mrgreen:
Soms reden we naar daar met de bakken bier in de auto (voor onderweg :mrgreen: ).

Pffff, zo kan ik nog lang door gaan zelle. Zo ging dat een beetje in die tijd.
Da was toch nen gouden tijd zenne :cheers: young wild & free :cheers:
sex drugs en euh trance :cheers: (en toen dronk ik zelfs nog alcohol ook :D)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: De Cobra !

Bericht door Stanne »

Als ik het nu bedenk: allemaal onverantwoord gewoon. Tzou nu ook ni meer pakken denk.
Zie je nog dikwijls een auto over straat rijden met 2 hoofden door het schuifdak en een pint bier aan de mond ? Dat duurt geen kilometer of tis prijs.
We zijn ooit naar daar gereden met 9 man in de auto. In de koffer lag 3 man. Als je dan iets voor hebt of ze rijden in uw gat......
Ergens wel content dak het allemaal gedaan maar ook overleefd heb.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: De Cobra !

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:Als ik het nu bedenk: allemaal onverantwoord gewoon. Tzou nu ook ni meer pakken denk.
Zie je nog dikwijls een auto over straat rijden met 2 hoofden door het schuifdak en een pint bier aan de mond ? Dat duurt geen kilometer of tis prijs.
We zijn ooit naar daar gereden met 9 man in de auto. In de koffer lag 3 man. Als je dan iets voor hebt of ze rijden in uw gat......
Ergens wel content dak het allemaal gedaan maar ook overleefd heb.
Ik zou t zo zeggen : de jeugd van nu kan ni wat de jeugd van toen kon :cheers: Al is drinken en rijden uiteraard totaal onverantwoord - ik had vroeger een maag van beton, kon zuipen als een beest en was altijd diegene die de rest van de grond mocht oprapen. Maar zo word je overmoedig en vergeet je dat je onder invloed wel degelijk onbekwaam bent om je op de weg te begeven - ik heb t aan den lijve mogen ondervinden, ben op een zondagnacht/maandagmorgen in slaap gevallen achter t stuur, gracht overgevlogen, beginnen spinnen en 3 keer overkop gegaan - dit alles zonder gordel enz, ben door de ruit gevlogen, teruggebotst tegen de zetel om uiteindelijk tussen mijn zetel en mijn stuur te belanden tijdens het tollen van de auto, wat ergens mijn geluk is geweest want het dak was als dusdanig naar beneden gekwakt dat mijn kopsteunen verbrijzeld waren, met gordel aan had mijn hoofd er dus ook zo ongeveer uitgezien. Ik heb gelukkig een engelbewaarder en dan nog es een hoop engelbewaardsters :D en ben er zonder al te veel erg vanaf gekomen, t enige wat ik had, was een zware hersenschudding en wat gekneusde ribben. Ik ben wakker geworden, nog steeds in een soort roes, hoorde de sirenes in de verte en ben beginnen lopen, want ik had immers massaal teveel alcohol in mijn bloed. Ben zo 10 km ver geraakt, om t straat thuis in te komen lopen, waar de smurfen mij doodleuk stonden op te wachten :P Al die kilometers voor niks gelopen, t enige wat ik er aan had was bovenop die hersenschudding nog eens ne steek van t kan ni meer :D Nu ja, t was dan ook mijn eigen schuld - wat ik ook direct toegaf aan de smurfen, op dat moment zat ik er mentaal beetje door :P Gelukkig waren t geen al te moeilijke gasten, en aangezien ik enkel schade heb berokkend aan mezelf en wat weiland, hebben ze de alcoholtest toen "vergeten" - heeft me meer dan waarschijnlijk een hoop geld bespaard ;-)
Vandaar dat ik al jaren geen alcohol meer drink - die nacht is mijn dorst voor altijd overgegaan ;-)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: De Cobra !

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:
Stanne schreef:Als ik het nu bedenk: allemaal onverantwoord gewoon. Tzou nu ook ni meer pakken denk.
Zie je nog dikwijls een auto over straat rijden met 2 hoofden door het schuifdak en een pint bier aan de mond ? Dat duurt geen kilometer of tis prijs.
We zijn ooit naar daar gereden met 9 man in de auto. In de koffer lag 3 man. Als je dan iets voor hebt of ze rijden in uw gat......
Ergens wel content dak het allemaal gedaan maar ook overleefd heb.
Ik zou t zo zeggen : de jeugd van nu kan ni wat de jeugd van toen kon :cheers: Al is drinken en rijden uiteraard totaal onverantwoord - ik had vroeger een maag van beton, kon zuipen als een beest en was altijd diegene die de rest van de grond mocht oprapen. Maar zo word je overmoedig en vergeet je dat je onder invloed wel degelijk onbekwaam bent om je op de weg te begeven - ik heb t aan den lijve mogen ondervinden, ben op een zondagnacht/maandagmorgen in slaap gevallen achter t stuur, gracht overgevlogen, beginnen spinnen en 3 keer overkop gegaan - dit alles zonder gordel enz, ben door de ruit gevlogen, teruggebotst tegen de zetel om uiteindelijk tussen mijn zetel en mijn stuur te belanden tijdens het tollen van de auto, wat ergens mijn geluk is geweest want het dak was als dusdanig naar beneden gekwakt dat mijn kopsteunen verbrijzeld waren, met gordel aan had mijn hoofd er dus ook zo ongeveer uitgezien. Ik heb gelukkig een engelbewaarder en dan nog es een hoop engelbewaardsters :D en ben er zonder al te veel erg vanaf gekomen, t enige wat ik had, was een zware hersenschudding en wat gekneusde ribben. Ik ben wakker geworden, nog steeds in een soort roes, hoorde de sirenes in de verte en ben beginnen lopen, want ik had immers massaal teveel alcohol in mijn bloed. Ben zo 10 km ver geraakt, om t straat thuis in te komen lopen, waar de smurfen mij doodleuk stonden op te wachten :P Al die kilometers voor niks gelopen, t enige wat ik er aan had was bovenop die hersenschudding nog eens ne steek van t kan ni meer :D Nu ja, t was dan ook mijn eigen schuld - wat ik ook direct toegaf aan de smurfen, op dat moment zat ik er mentaal beetje door :P Gelukkig waren t geen al te moeilijke gasten, en aangezien ik enkel schade heb berokkend aan mezelf en wat weiland, hebben ze de alcoholtest toen "vergeten" - heeft me meer dan waarschijnlijk een hoop geld bespaard ;-)
Vandaar dat ik al jaren geen alcohol meer drink - die nacht is mijn dorst voor altijd overgegaan ;-)
Respect to the engelbewaardsters! :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: De Cobra !

Bericht door ThaMan »

Stanne schreef:We zijn ooit naar daar gereden met 9 man in de auto. In de koffer lag 3 man. Als je dan iets voor hebt of ze rijden in uw gat......
Ergens wel content dak het allemaal gedaan maar ook overleefd heb.
Volgens mij was ik daar bij, want wij deden ooit hetzelfde...
Wij kwamen ooit van de Cobra en dan was het soms dat we voor het eerste op de grote markt in turnhout wilde zijn. Dus vertrokken met ne wagen of 4.
1ste maal waren we bijna aan de markt tot er een wagen in 1 keer overstak, mijn makker aan stuur flikkert dus met zijn lichten en wat blijkt.. zijn dat flikken, dus die natuurlijk direct rechtsomkeer, zwaai lichten op, sirene aan... en maat maar gas geven en ge kent dat... "draai hier in man", "neen, rij rechtdoor" met het gevolg dat em vollen bak op nen mega hoge borduur knalt en tegen een pilaar van een winkel... dus iedereen daar uit hun bed en wij met 4'en zo zat als ne snep die auto uit... de fleskes bier van de cobra vielen uit den auto, want wat we niet opkregen ging gewoon mee voor onderwegen. Ja op dat ogenblik ook die flikken achter ons... dan nog 2 auto's achterna met de maten in... claxoneren en maar lachen... wtf. Ja die auto (van zen zuster) pertotal...

2de maal zelfde scenario... wij steken over aan het begin van een brug waar ge dus ook in midden kunt stilstaan, en hopaaaaa die achter ons (wou ons voorbij maar lukte niet) dus patat tegen 50km er vanachter in dus... 50km is niet veel, maar da voelde serieus (s'anderdaags, want de avond zelf is da zwansen en zeveren van zattigheid)

3de scenario, we komen van de Cobra richting Belize... maar we zien in de verte een weg controle... makker gooit alles dicht en draait om... ja hopa, flikken achter ons en op den duur moet em toch stoppen zene.. Nu moette weten dat we ene bij hadden die lag bijna in coma van zattigheid. Dus we moesten allemaal uitstappen maar die kerel die hoort dus geen kloten en maft rustig verder... dus die flikken halen em eruit met het gevolg dat em daar begint te kotsen man... op die flik zen broek, schoenen etc... maar no worries want den andere had intussen tijd positief geblazen en moest gewoon zenen auto laten staan. Allemaal niks, en wij dus maar te voet gaan verder vieren in de Belize.

Tijden komen gewoon nooooit meer terug mannen...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: De Cobra !

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:
Stanne schreef:We zijn ooit naar daar gereden met 9 man in de auto. In de koffer lag 3 man. Als je dan iets voor hebt of ze rijden in uw gat......
Ergens wel content dak het allemaal gedaan maar ook overleefd heb.
Volgens mij was ik daar bij, want wij deden ooit hetzelfde...
Wij kwamen ooit van de Cobra en dan was het soms dat we voor het eerste op de grote markt in turnhout wilde zijn. Dus vertrokken met ne wagen of 4.
1ste maal waren we bijna aan de markt tot er een wagen in 1 keer overstak, mijn makker aan stuur flikkert dus met zijn lichten en wat blijkt.. zijn dat flikken, dus die natuurlijk direct rechtsomkeer, zwaai lichten op, sirene aan... en maat maar gas geven en ge kent dat... "draai hier in man", "neen, rij rechtdoor" met het gevolg dat em vollen bak op nen mega hoge borduur knalt en tegen een pilaar van een winkel... dus iedereen daar uit hun bed en wij met 4'en zo zat als ne snep die auto uit... de fleskes bier van de cobra vielen uit den auto, want wat we niet opkregen ging gewoon mee voor onderwegen. Ja op dat ogenblik ook die flikken achter ons... dan nog 2 auto's achterna met de maten in... claxoneren en maar lachen... wtf. Ja die auto (van zen zuster) pertotal...

2de maal zelfde scenario... wij steken over aan het begin van een brug waar ge dus ook in midden kunt stilstaan, en hopaaaaa die achter ons (wou ons voorbij maar lukte niet) dus patat tegen 50km er vanachter in dus... 50km is niet veel, maar da voelde serieus (s'anderdaags, want de avond zelf is da zwansen en zeveren van zattigheid)

3de scenario, we komen van de Cobra richting Belize... maar we zien in de verte een weg controle... makker gooit alles dicht en draait om... ja hopa, flikken achter ons en op den duur moet em toch stoppen zene.. Nu moette weten dat we ene bij hadden die lag bijna in coma van zattigheid. Dus we moesten allemaal uitstappen maar die kerel die hoort dus geen kloten en maft rustig verder... dus die flikken halen em eruit met het gevolg dat em daar begint te kotsen man... op die flik zen broek, schoenen etc... maar no worries want den andere had intussen tijd positief geblazen en moest gewoon zenen auto laten staan. Allemaal niks, en wij dus maar te voet gaan verder vieren in de Belize.

Tijden komen gewoon nooooit meer terug mannen...
Waar ik nu van ga spreken, is echt wel megalang geleden :D maar ik moet er ineens aan denken door al die verhalen van overbeladen auto's - moet blijkbaar een tijdsfenomeen geweest zijn want dat hebben wij dus ook gedaan, met de 1ste auto die we hadden... De oudste van de bende was 18 geworden en kreeg van thuis zo'n oude opel kadett coupe, zo'n sportief modelleke dat in den tijd eigenlijk net boven de algemene johnnybakken uitkwam omdat t zo retro was. De 1ste keer dat we op stap gingen met die auto, zaten we in de reflex :lol: en komt er ineens ne kameraad daar binnen met een blauw oog, da hadden een paar hardrockers em gegeven op een fuif in een dorp verderop. In dien tijd hadden wij een nogal beruchte bende bij waar heel de reflex voor opzij ging (ik weet t, ben er zelf ni echt trots op :$ maar t was nu eenmaal zo) - da was dus ineens alle hens aan dek, wie nog redelijk nuchter was liep vooraan met de meest bezopen gevallen in hun nek en maken dat we op die fuif waren. Probleem : er was maar ene auto :D
Oplossing : 4 man naast elkaar in de koffer achteraan, 6-7 man vanachter op de zetel (was ne coupe he, dus je moet je da es voorstellen :P) 2 man naast de chauffeur en 2 man op t dak :D En zo 10 km gereden, ik zat bij in de koffer, mijn hoofd vol blauwe plekken want elke hobbel in de weg botste die koffer op mijn hoofd, die 2 van op t dak daar was er dan nog es ene van bovenop die achterkoffer gevallen zodat wij zo goed als plat waren ...
Echt abnormale dingen in die tijd - zo zot als een achterdeur en verantwoordelijkheid was toen nog een utopie. idd, zo'n tijden komen dus nooit ni meer terug - en ondanks t feit dat ik nu wel inzie wat een bende onverantwoorde kiekens wij waren - die herinneringen zijn toch wel de schoonste uit mijn leven ;-)
Hoe t met die auto is afgelopen - s anderendaags werd mijne kameraad uit zijn bed gezet door een razende vader die perse wou weten waarom t dak van de auto 2 cm lager was dan de dag ervoor :P - door de druk van die 2 gasten erop en de schokken onderweg, was er blijkbaar iets kapot gegaan zodat t dak wat was ingezakt.
Ik heb t al dikwijls gezegd : kzou een boek moeten schrijven ... maar als ik dat hier zo lees, zou ik direct veel concurrentie krijgen :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: De Cobra !

Bericht door ThaMan »

Precies de 1ste de beste bij u..
Ach we hebben ooit oook met 6 man in nen Honda CRX gezeten
en met 5 in zo een klein fiatje (kan er even niet opkomen), maar ik weet wel dat ik de hele weg de deur moest tegen houden want die ging niet meer in slot... man man...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: De Cobra !

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:Precies de 1ste de beste bij u..
Ach we hebben ooit oook met 6 man in nen Honda CRX gezeten
en met 5 in zo een klein fiatje (kan er even niet opkomen), maar ik weet wel dat ik de hele weg de deur moest tegen houden want die ging niet meer in slot... man man...
Fiat 127 sport ? Ik hoop van ni want anders was ik de chauffeur :D Da was mijn eerste autoke da'k heb opgereden tot t ni meer kon en van armoede een wiel afbrak in een scherpe bocht tussen Westerlo en Zoerle-Parwijs :( - gelukkig zat er een goede chauffeur achter t stuur op da moment :P

Nooit gedacht da'k hier nog Cobraverhalen ging lezen - en 't begrip "bak bier" was ik eigenlijk al vergeten - herinneringen kunnen toch zo plezant zijn :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: De Cobra !

Bericht door Stanne »

Klinkt onwaarschijnlijk maar da was het ook allemaal wel. Niks om trots op te zijn als ge bvb in een gekantelde auto "wakker" wordt en de chauffeur blijkt geen rijbewijs te hebben en de auto bij een kennis "geleend" te hebben.
Dan snelsnel de eerste de beste laten stoppen om te assisteren om uit de gracht te snokken en dan hoppa de Opel Manta snachts terug bij de rechtmatige eigenaar gaan zetten zonder enige uitleg. De plukken haar zaten nog tussen de voorruit van de knotsenbol :mrgreen:
Als ik die plaats passeer vertel ik da verhaal elke keer tegen men madam om haar te pesten want ze ist natuurlijk kotsbeu gehoord :mrgreen:

Ja man, ik peis da we allemaal al veel krediet gehad hebben.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: De Cobra !

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:Klinkt onwaarschijnlijk maar da was het ook allemaal wel. Niks om trots op te zijn als ge bvb in een gekantelde auto "wakker" wordt en de chauffeur blijkt geen rijbewijs te hebben en de auto bij een kennis "geleend" te hebben.
Dan snelsnel de eerste de beste laten stoppen om te assisteren om uit de gracht te snokken en dan hoppa de Opel Manta snachts terug bij de rechtmatige eigenaar gaan zetten zonder enige uitleg. De plukken haar zaten nog tussen de voorruit van de knotsenbol :mrgreen:
Als ik die plaats passeer vertel ik da verhaal elke keer tegen men madam om haar te pesten want ze ist natuurlijk kotsbeu gehoord :mrgreen:

Ja man, ik peis da we allemaal al veel krediet gehad hebben.
Misschien behoren wij tot de onsterfelijke generatie :P :P :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: De Cobra !

Bericht door Stanne »

Da zou ik zeker niet zeggen. Ik ken er genoeg die op de eeuwige jachtvelden zijn beland.
En voor mij zijn er op die manier wel dingen gebeurd die redelijk bepalend waren. Heb dat hier trouwens al aangehaald.
Daarom: niks om fier of trots op te zijn. Het is gewoon.....passé maar wel gebeurd. Retro dus ;)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten