55

Het forum van de andere legendarische clubs
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Allez...de dvd's komen er dan eindelijk aan maw...super!
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2006, 18:05
Locatie: Izegem,W-Vlaanderen

Bericht door crazydon »

Ik heb 5 Ksettes liggen van de fifty,maar het geluid is helemaal ni zo goed,ben bezig al mijn K7 op cd te zetten maar is verschrikkelijk tijdrovend!
Ik woonde vroeger in Kuurne en ging met mijn zus altijd op de fiets naar de 55 (was mijn eerste club!!)die zondagmorgenritjes terug naar huis zal ik nooit vergeten,heb nog foto's liggen en stomme souvenierkes,zoals oa een miniflashlampje van die party waar plots het licht uitging,maar dan echt alles pikkedonker en je had zo'n zaklampje echt nodig om ook maar iets te zien.
Pierre van de Fuse is daar beginnen draaien...
55 zal ik nooit vergeten...it all started there :D
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Op Ebay circuleerde er al ne tijd ne cd van deze, was het vergeten te zeggen ...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

pics van in de fifty kan je vinden op www.lustforlife.be

knappe site!!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Super he die foto's , man man :cool:
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2006, 19:50

Bericht door djdelroy »

55 in kuurne was de meest legendary club daar mag je zeker van zijn maar waneer het allemaal begon, was al in midden jaren 80 en bij mijn weten werd het uitgebaad door 2 verschilende peters maar die peter waar over je het heeft is wel waar( Peter Decuypere) en de zaak heeft moeten sluiten door de buurt maar ook door een iemand met de force de muziek was een combie van house - acid-techno maar met 120beats per min. De resident dj was Jan Vanneste die (denk) ik in de platenlabel NEWS zit. En de vrijdag waren het meest schoolpartys waar ik nog gedraaid heeft en waar je het kan beluisteren op mijn website .De 55 in Gent was ongeveer het zelfde moment volgens dat ik mij nog kan bedenken want het is voor mij al lang geleden hopelijk heb ik voldoendig info gegeven.
MVG Dj delroy
voor meer info visit my website
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

djdelroy schreef:55 in kuurne was de meest legendary club daar mag je zeker van zijn maar waneer het allemaal begon, was al in midden jaren 80 en bij mijn weten werd het uitgebaad door 2 verschilende peters maar die peter waar over je het heeft is wel waar( Peter Decuypere) en de zaak heeft moeten sluiten door de buurt maar ook door een iemand met de force de muziek was een combie van house - acid-techno maar met 120beats per min. De resident dj was Jan Vanneste die (denk) ik in de platenlabel NEWS zit. En de vrijdag waren het meest schoolpartys waar ik nog gedraaid heeft en waar je het kan beluisteren op mijn website .De 55 in Gent was ongeveer het zelfde moment volgens dat ik mij nog kan bedenken want het is voor mij al lang geleden hopelijk heb ik voldoendig info gegeven.
MVG Dj delroy
Heelaas juist voor mijn tijd moet echt wel de max geweest zijn heb er veel over vertellen 1 van de echte pioniers van Belgie.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

via de livesets heb ik een eerste tape geript
nieuwe info en materiaal ivm deze club zijn altijd welkom
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Afbeelding

Met dank aan Run voor deze flyer ;)

Ik snap trouwens niet waarom Fifty-Five niet tussen de andere legendary clubs staat?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

Hier enkele fotos hoe de fifty er nu bijligt/staat...of wat er nog van overschiet...
ben er nooit geweest jammergenoeg, veel te'jong' nog...


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Upload Gif with PicTiger
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ik denk dat er achter de deuren nog wel wat te zien valt :D
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Nice, very nice!!! Moest ik wat dichterbij wonen, ik zou eens 'n keer gaan piepen achter die deuren idd... :D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Thx, very nice!!!

Toch raar dat een gebouw zolang na de sluiting nog leeg staat ... wie zou daar eigenaar van zijn?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

aan de achterkant was er een stuk dat ze gelijk aan het verbouwen waren en precies een soort van hangar van gemaakt...vlak ernaast ook een nieuw appartementsblok...het zag er allemaal heel slecht uit in elk geval.
Die deuren zagen er nie direct uit alsof ge daar zomaar binnengeraakt ze en veel teveel pottekijkers in de buurt.

miss daar eens gaan rondneuzen en zien of ge niemand vind die u eens wil binnenlaten...


grtz
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

is de Eric B daar ook niet begonnen destijds?
Ben er maar een keer geweest maar was (toen) boven mijn petje qua muziek. Vreemd dat ik jaren erna dan mij suf heb gezocht naar platen die ik daar toen heb gehoord. Misschien was die club wel te ver voor op z'n tijd...
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast