Prestige

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Prestige

Bericht door bouq »

ik miste hier Prestige in dien lijst ...

is mij altijd bijgebleven door de inrichting. dien trap na boven bijvoorbeeld, en kvond da blauw (tapis-plain, drapering aan den plafond) gewoon mooi

muziek was ook in orde ... en meermaals heeft men daar de glazen uit de rekken achter den toog gespeeld :)

grtz


PS: ik vind ook niets terug van den 'AB' in Antwerpen, iemand daar geweest, was van voor mijne tijd, maar mijn neef zat daar geregeld
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

Waar was diene ook weeral de prestige?
Weet dat die in't stad was maar weet alleen begot nimeer waar.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

anneessenstraat dachtek ..

dubbel deur, groten trap na boven :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Josjie

Bericht door Josjie »

prestige?? meer info aub want heb van de meest legendary clubs al gehoord, maar van dezen toch nooit
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

heb mezelf ook al suf gezocht naar afbeeldingen etc :cry:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

Ben er zelf nooit geweest vroeger maar weet wel dat deze club toch een tijdje populair gewest is. Had indertijd menig flyer wat doorging in de prestige... enkele jaartjes geleden alles weggemikt want "al deie rommel" ... Miljaar é!!!!
djginod

Bericht door djginod »

Ik weet wel dat Lazer een maand of 2 in de NEW Prestige hebben gezeten in februari 1993. Maar deze club is ook niet lang open gebleven....
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

djginod schreef:Ik weet wel dat Lazer een maand of 2 in de NEW Prestige hebben gezeten in februari 1993. Maar deze club is ook niet lang open gebleven....
gij had daar flyers van he .. hebde die nog, want op lazerforum zijn die weg

btw, echt niemand pics vanuit die club, ik vond ie inrichting zo schoon :-)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

bouq schreef:
gij had daar flyers van he ..
Idd...Had die ja. Enkele jaren geleden maar eens grote kuis gehouden en hele jaargangen outsoon, move-x,flyers en allerhande de deur uitgeflikkerd....
i know...dit zijn minpunten maarja :o
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

iedereen heeft minpuntjes .. ik heb nooit flyers meegenomen, ook een grote fout achteraf gezien 8)

maar ik had het eigenlijk tegen gino, die had er vorig jaar ofzo nog gepost op een ander forum :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

Ik werk in die buurt...zal eens wat info en mss foto's proberen los te krijgen viavia
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Dakke1976 schreef:Ik werk in die buurt...zal eens wat info en mss foto's proberen los te krijgen viavia
zeer leuk :)

let's hope
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 okt 2005, 10:00
Locatie: pulle

Bericht door jorre »

der heeft nog lang een intervieuw online gestaan gepresenteerd door marcel vanthilt (in zijn mtv periode) met als gast oa marc groels nu manager van highstreet en een vande new beat pioneers
met oa inspector clouseau (mac sample) en vele andere
ik ga nog eens zoeken
hierin werden beelden getoond van club prestige met de grote trap naar beneden en zeer exclusive people
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

jorre schreef:der heeft nog lang een intervieuw online gestaan gepresenteerd door marcel vanthilt (in zijn mtv periode) met als gast oa marc groels nu manager van highstreet en een vande new beat pioneers
met oa inspector clouseau (mac sample) en vele andere
ik ga nog eens zoeken
hierin werden beelden getoond van club prestige met de grote trap naar beneden en zeer exclusive people

astemblief:

http://nl.youtube.com/watch?v=rL__6Tl2dBs
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

bouq schreef:anneessenstraat dachtek ..

dubbel deur, groten trap na boven :)
onder de UGC cinema's nu?

was toen aan de overkant den Jimmy's niet?


Prestige nooit geweest in zen originele periode, wel eens op 1 januari, met een after.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten