Prestige

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: discotheek boom

Bericht door bouq »

b-fficient schreef:
bouq schreef:in da klein straatje ?

waar ook den Baron en den Beer zich bevinden ?
hoe noemde da alweer ? ben daar me Boom jaarmarkt een paar binnen geweest
Alle deze ouwe rot ;) zal je nog maar eens helpen die discotheek was den Appolo met een piep jonge Alain Faber als resident.

Grtjs
Bart Barocci
dj B-fficient
you are so damn right
thx, Bart .. ;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: eertse lazer?????

Bericht door djginod »

b-fficient schreef: sorry maar de eerste lazer in Vlaanderen was zeker niet in de prestige.
En de Lazer in Prestige was dan nog een simpel ding.

Lang voor de opening van Prestige had men in Dixies en den Beams, discotheken van Marc Van Wontergem (Carré ), een groene lazer.
De eertse Full Color ( 7 kleuren) was in Bocaccio Gent.
De eertse full color met 21 kleuren was in Extreme Affligem.
De zwaarste en krachtigste lazer- buis was en is nog altyd die van den Dixies. Je mocht die maar op 0.5watt zetten en dan nog ging die beam door alle rook of langs het raam achter de discobar tot in Antwerpen. Later wer die afgeleid naar een spiegel op het dak. En werd gekoeld met water uit de vijver rond het ford waarop Dixies gebouwd is. Er werd ook apparte hoogspanning voor aangelegd. Dacht dat dat ding tot 5watt kon gaan en werd overgesmokkeld vanuit USA in een container gevuld met gadgets voor al de discotheken die hij toen aal bezat, Dixies was toen de 10 de.
Gtjs
Bart Barocci
Resident van Dixies van 87, 88, 89
Het is LaSer !!! LaZer is totaaaaaaaal iets anders :P LaZer heeft nog wel iets gedaan met New Prestige, maar dat was iets heel anders :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Severaar! :mrgreen:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Het is Zeveraar..... of oude Zemelaar.... :P :P

Maar ff on topic dan ;) New Prestige, had dat nog iets te maken met de Prestige, of was het puur de naam ?? Is maar een paar maanden opengeweest. Max la Menace en Lazer hadden er wel mee te maken...
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2008, 12:27
Locatie: Antwerpen

Bericht door Cerrone »

P.S. Wie weet wordt er binnenkort één keer per maand op nen zekeren avond ergens in 't Stad de sfeer van de Prestige teruggebracht ...[/quote]




Het is zover Prestige lovers ! Op algemeen verzoek om jullie op de hoogte te houden, verzoek ik jullie om een kijkje te gaan nemen in de party calender op dit forum en op 20/9 naar Antwerpen Stad af te zakken.

Cerrone
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2008, 12:27
Locatie: Antwerpen

Re:

Bericht door Cerrone »

Cerrone schreef:P.S. Wie weet wordt er binnenkort één keer per maand op nen zekeren avond ergens in 't Stad de sfeer van de Prestige teruggebracht ...



Het is zover Prestige lovers ! Op algemeen verzoek om jullie op de hoogte te houden, verzoek ik jullie om een kijkje te gaan nemen in de party calender op dit forum en op 20/9 naar Antwerpen Stad af te zakken.

Cerrone[/quote]

Prestige is Back in Town !
Onzen eersten avond in Bar Tabac was fantastisch - heel den avond platen gedraaid die ze in de Prestige hebben gespeeld en op Liaisons Dangereuses. Plezant om daar nog eens op uit den bol te gaan.
Op 8 november doen we dit nog eens over

Cerrone
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Re: eertse lazer?????

Bericht door Psytox »

b-fficient schreef:Lang voor de opening van Prestige had men in Dixies en den Beams, discotheken van Marc Van Wontergem (Carré ), een groene lazer.
dadde, toen ik de eerste keer dat laser-showke zag in de beams (staat nu te verkommeren trouwens) stond ik echt met mond vol tanden. Maar de eerste show waar ik echt van kapot was was toch wel op Mayday en op WorldParty II in floralien van gent... da was nie meer normaal.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re: Prestige

Bericht door Dj Creator »



Misschien al gezien maar toch. Ook den Bocca in zijn begintijd te zien.
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Re: Prestige

Bericht door Galloper »

Voor de Facebookers:

Prestige
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:09

Re: discotheek boom

Bericht door Purbah »

bouq schreef:
b-fficient schreef:
bouq schreef:in da klein straatje ?

waar ook den Baron en den Beer zich bevinden ?
hoe noemde da alweer ? ben daar me Boom jaarmarkt een paar binnen geweest
Alle deze ouwe rot ;) zal je nog maar eens helpen die discotheek was den Appolo met een piep jonge Alain Faber als resident.

Grtjs
Bart Barocci
dj B-fficient
you are so damn right
thx, Bart .. ;)
dat was de eerste club waar ik ooit uitging.
Heel mooi ingericht met watereffecten naast de DJ booth.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten