Zillion

Het forum van de andere legendarische clubs
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

eldivino schreef: maar hem daarom gerust laten van alle vervolging en boven de wet stellen.....
Heb ik toch niet gezegd? Wie iets fout doet wordt gestraft, maar normaal ook ahja... Ik stoor mij gewoon gralijk hard aan de traagheid & de geldverkwistingen van ons systeem...
Afbeelding
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

mijn ex haar vader draaide vroeger in de zillion ,, kmoet eignlijk ng vragen aan hem ofdak zijn Cd's mag gebruiken :cool:
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

Straffen oke...ben ik het mee eens maar hier is toch een vuil spel gaande ze op't schoon verdiep wat het dossier "zillion" betreft.

En misschien is het wel zo dat,wat nieuwe technologie betreft,de wereld aan z'n kl..en hangt...
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

bewijzen ricar, bewijzen willen we zien, want iedereen kan dat hier komen verkondigen hé :?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Den Backer schreef:
eldivino schreef: maar hem daarom gerust laten van alle vervolging en boven de wet stellen.....
Heb ik toch niet gezegd? Wie iets fout doet wordt gestraft, maar normaal ook ahja... Ik stoor mij gewoon gralijk hard aan de traagheid & de geldverkwistingen van ons systeem...
Das in elk rechtssysteem zo.
Achterpoortjes, procedurefouten ... beroep, verder en verder...

Genoeg manieren om een proces langer te lante verlopen, en zeker bij zo'n complexe fraudezaak als van ons dwergkonijntje.
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

ads schreef:bewijzen ricar, bewijzen willen we zien, want iedereen kan dat hier komen verkondigen hé :?
zunne naam is ROB HUDSON ,, en anders ,, moetek u het emailadres geven van haar ? ,, ge kunnet haar dan zelf vragen ;)
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Dat deze zich hier dan eens registreert hé... Weer nieuw volk dan, altijd wel interessant. :-)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

Den Backer schreef:Dat deze zich hier dan eens registreert hé... Weer nieuw volk dan, altijd wel interessant. :-)
kannet em vragen he 8)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ricar jong, ik ken dienen naam niet, en wat nog verwarrender is, eerst reageert ge op mijn opm. met dat het een haar (een vrouw dus) is, en daarna reageert ge dat ge het hem eens kunt vragen. Vree warrige uitleg als je het mij vraagt, ik ben niet overtuigd.
In ieder geval, het is een naam die ik nooit gezien heb op zillion flyers, misschien iemand die ooit eens de warm up of zo gedaan heeft, maar daarom zijde nog geen resident van zillion hé :shock:

Ik denk niet trouwens dat we daarmee iets wijzer worden, het enige wat hier telt zijn verhalen, niet komen "kletsen" (als ik het zo mag noemen) dat ge een of ander persoon kent, want daar leren we niets mee bij!

Sorry mods van mijn reactie, maar krijg het danig op mijn heupen van zulke zaken.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

neeje
die vrouw is men ex ,, en haar vaadr draaide vreoger in den zillion,,

man man ,,,,
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

ricar schreef:
zunne naam is ROB HUDSON ,, en anders ,, moetek u het emailadres geven van haar ? ,, ge kunnet haar dan zelf vragen ;)
Als ik mij goed herinner...heeft Ruud Hendriks aka ROB HUDSON in het ambi-gedeelte gestaan. Is een,in het radio-wereldje,geen onbekende.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ok, sorry ricar, maar zijn dj naam zegt mij nog steeds niets. Ben nochtans paar keer naar Zillion afgezakt indertijd!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2007, 20:06
Locatie: meulebeke

Bericht door ricar »

njah toen ik dat hoorde van men ex ,, geloofdek ook bijna niets van,, en khad er ook ng nooit van gehoord
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

't is u vergeven, was een misverstand ;)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2007, 10:02

Bericht door wicked »

Wel ik heb de Zillion meegemaakt van begin tot einde. Ik kwam er bijna elke week wel eens.

Eerst raakte je overdonderd door het interieur, het licht en geluid. Ik herinner me nog heel goed dat je de bas bij sommige nummers gewoon door heel je lijf voelde trillen.

Je mag dan misschien zeggen dat de muziek commerciëel was, honestly, I couldn't care less. Ik kan eerlijk zeggen dat ik mij vandaag de dag zelden nog zo goed amuseer als ik daar toen deed en blijkbaar vele duizenden met mij elk weekend.

En de sfeer gemaakt? Dat denk je misschien als je der maar één of twee keer geweest bent maar der was helemaal niks gemaakt aan hoe vaak ik niet heb liggen meezingen met een zatte nederlander, kippevel heb gekregen van het samenspel van muziek, licht en effect, ...

En de danseressen... man, nooit meer gezien nadien. Zo een knappe vrouwen en die konden ook echt dansen, niet zoals nu in de meeste discotheken waar ze wat basic routinemovejes doen. Allez, qua uiterlijk gold dat feitelijk voor al het personeel... als ge een bestelling deed kon het vaak zijn dat ge der een half uur op kon wachten als het al uberhaupt gebracht werd, maar de moordende smile van die razend knappe korthartige blonde serveuse maakte alles goed.

Maar wat mij het meest beviel aan Zillion was het feit dat het een relatief "cleane" keet was. Het is naïef om te zeggen dat er geen drugs werden genomen, maar in die jaren dat ik er kwam heb ik nooit iemand iets zien nemen en maar zeer sporadisch iemand tegengekomen waarvan ge zag dat hij/zij onder invloed was.

Je denkt misschien dat ik een extreem geromantiseerd beeld heb van de Zillion maar overlaatst zag ik nog eens videobeelden en het was eigenlijk nog beter dan ik mij herinnerde.

Ik moet wel toegeven dat naar het einde toe alles wat minder werd. De doorpolicy werd soepeler (in 't begin raakte je met een jeansbroek niet binnen), de muziek ging idd wel achteruit en opeens liepen er kabels over de dansvloer etc. Je zag duidelijk dat er geen noemenswaardige investeringen meer werden gedaan en dat de club eigenlijk elke dag gesloten zou kunnen worden.

Ik ben net iets te laat geboren om de andere LC gekend te hebben op hun piek, maar voor mij is de Zillion iets dat ik voor altijd zal meedragen en voor mij is het zeker een legende. Ik ben blij dat ik dat heb mogen meemaken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast