Zillion

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

er was daar maar één ding leuk.... ZZUUNDAAYZZZZZZ :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

After schreef:er was daar maar één ding leuk.... ZZUUNDAAYZZZZZZ :twisted:
peeping tom :?: :mrgreen:
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 okt 2008, 03:02

Re: Zillion

Bericht door Quirinus »

Ik heb er vroeger veel gezeten en ook wel zotte herinneringen aan. Regelmatig mensen zien neer gaan..
Maar qua sfeer en volk is het idd niet vergelijkbaar met andere discotheken. En zoveel hollanders :mrgreen: .
btw, er waren avonden dat Frank Verstraeten zelf achter de draaitafel stond en die bakte er echt niks van. platen die constant blijven hangen of ineens complete stilte..
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Zillion

Bericht door Lestat »

Quirinus schreef:Ik heb er vroeger veel gezeten en ook wel zotte herinneringen aan. Regelmatig mensen zien neer gaan..
Maar qua sfeer en volk is het idd niet vergelijkbaar met andere discotheken. En zoveel hollanders :mrgreen: .
btw, er waren avonden dat Frank Verstraeten zelf achter de draaitafel stond en die bakte er echt niks van. platen die constant blijven hangen of ineens complete stilte..
Als er 1 ding is waar ik echt een hekel aan heb, is t wel een prutser van een dj :P
Ik ben gelukkig nooit in Zillion geweest, t had, als ik t zo lees, enkel maar frustraties opgeleverd. 't Enige leuke wat Zillion heeft voortgebracht, zijn de cd's :P en wa leesstof voor de roddelmagazines.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 okt 2008, 03:02

Re: Zillion

Bericht door Quirinus »

Bwah zo slecht was het nu ook niet. Met Sven Lanvin was het echt goed, en als ge wat wodka-redbullekes binnen hebt vergeet ge dat volk wel :mrgreen: .
Was den tijd dat Miss Bambi daar ook rondliep, die vroeger in Illusion zat, hetzelfde met die vrouwelijke portier die vroeger ook aan illu stond. Ik heb die ooit aan zillion een hollander pak slaag weten geven omdat hij weigerde fooi te geven.... :?

pluspunten:
Muziek was goed, veel lichtspektakel, vuurwerk.
minpunten:
sfeer, te veel volk (duwen,trekken,aanschuiven)
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2010, 03:00

Re: Zillion

Bericht door AsGard »

Ik snap het eigenlijk niet goed; iedereen heeft toch zijn eigen voorkeur en favoriete discotheek.
De ene vind het licht of de muziek in keet A beter dan in Keet B of in keet A gaan al de vrienden/kennisen uit of in keet B zijn ze dichter bij huis...

Ik kanker toch ook niet dat Illusion en La Rocca zo'n grote drugsketen zijn vol met jhonny's en hun marina's..? Of dat de gabberkes van de Oh, cherrymoon,... zo in een marginaal discotheekske zitten...?

Ikzelf was dus een Zillionair in hart en nieren sinds de dag van de opening daar ik kick op hightek discotheken; licht en geluid moet af zijn voor mij en dat was Zillion; GEEN ENKELE discotheek deed hun dat voor. Qua sfeer wel; daar was Zillion idd wel een afkooksel van de legendarische clubs zoals hier vermeld. Toch was de sfeer enorm goed; vooral in het eerste jaar dat het open was.
Wat onze Frank betreft en zijn DJ sets... De eerste maanden dat hij draaide was dat soms eens onvoorzien een stilte.. hell de eerste maanden (Sven Lanvin/Dave Lambert) dat het open was viel de elektriciteit regelmatig eens uit daar er nog dingen niet goed in orde zaten en men te veel van het net vroeg (65KW aan geluid en 125KW aan lichteffects allemaal gelijktijdig).
Elke avond was anders maar telkens goed voorbereid; dansers, licht effecten, optredens en zelfs de verschillende climaxopbouwen waren zo uitgewerkt dat ze bijna perfect waren. Dat wist je als bezoeker, allez ik verwacht dat toch dat men dat wist of doorhad.

Kortom; bepaalde dingen zijn gewoon feiten, een feit is dat we elkaar moeten respecteren. Prijs u gelukkig dat iedere stijl zijn plek heeft en laat leven.
Vroeger keek ik ook anders naar Hardstyle en gabbers/jumpers/... Nu al zelf 4 hardstyle events bijgewoond... Zo zie je maar niet?

GreetZ
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Zillion

Bericht door lemant »

De openbare verkoop van de voormalige discotheek Zillion in Antwerpen die deze voormiddag had moeten plaatsvinden, gaat voorlopig niet door. Door een gerechtelijke procedure moet de verkoop uitgesteld worden.
De opbrengst moet dienen om de schulden te betalen die waren achterbleven nadat de dancing failliet was gegaan. Zo is er nog een schuld van bijna 1 miljoen euro bij brouwerijgroep Alken Maes. De stad Antwerpen is kandidaat om het gebouw aan te kopen.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: Zillion

Bericht door jeec426 »

Velen hier vonden de Zillion fake wa nog. Ma 'k vond da best wel een ferme discotheek. Serieuze feestjes gehad op vrijdag en zondag. Raar maar waar maar ene keer op zaterdag geraakt.

En den eerste keer zelfs geweigerd geweest wegens te cherry moon gekleed. We waren naar lokeren afgezakt, ma da was ni open en dan naar de zillion waar we dan ni binnen mochten, café local was gesloten en extreme ook. Dus uiteindelijk gewoon terug naar opwijk gereden. Ni echt ne topper van nen avond toen
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten