Shaft

Het forum van de andere legendarische clubs
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Ik ben daar zeker voorstander van,die muziek van toen was ook super,nu hoor je telkens dezelfde platen eigenlijk en is de legende van toen stillekes aan zijn pluime aant verliezen.Héééél spijtig vind ik :cry:
Groetjes :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Is de shaft ooit een legende geweest :?: :!:
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Denk voor de personen die er geweest zijn wel hoor,de muziek was altijd ver voor(zowat alle grote Belgische dj's hebbe er wel ooit achter de decks gestaan trouwens) in den tijd op ander discotheken,het was er pikdonker en iedereen ma doorslaan zoals gekke daar,spreek wel over minstens 3 jaar gelede hé,zéér zwaar kot in den tijd,de sfeer wa daar soms hing,magisch gewoon :shock: :shock:
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 apr 2005, 18:44
Locatie: Blauberg

Bericht door Shafter »

magisch is de goeie beschrijving 8)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

euh..ik ben al in de shaft geweest zelle,jaren terug..
Mor écht "legendary" kan IK da toch ni noemen ze..al was het er van bijlange ni slecht...
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 apr 2005, 18:44
Locatie: Blauberg

Bericht door Shafter »

voor de razzia wast toch wel heel zeker een legendaryclub zalle :!:
Na de razzia wel een pak minder spijtig genoeg


Imagine yourself that everything controls what your dream said, dance on cocaine , lsd, xtc, whatever... The day of my birth on a tripping day i reallised 2 hours later my mother was dead and i'm a junk without coke, follow us to the cocainebar and the lsd island and find yourself back.
Laatst gewijzigd door Shafter op 02 aug 2005, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ik vond het tot anderhalf jaar na de razzia ook nog altijd super hoor,tis pas daarna beginne te mindere vind ik.
Groetjes :wink:
djginod

Bericht door djginod »

Ik heb er vorig jaar met Kerstavond (dus niet afgelopen jaar) gedraaid voor de Lazer Club Tunes.... was een retro avond. Was aardig bezocht, en de sfeer was ook wel oke !

De lightjock die bij Philip er altijd bij is (lange kerel) was er ook (Philip kwam na ons nog draaien). Goeie gast, hielp nog met het aansluiten van de DAT. Alleen 2 van de 3 draaitafels hebben wel wat kuren maar ja, ach....
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Ja dat gebeurt wel eens,Technics is ook nie alles hé :wink: :D ,die hebbe ook al veel te verduren gehad :wink: .
Die lange lj bij Philip wat je bedoelt is Eddy oftewel Edwardo Delvino,heeft onder andere "take a tablet,take a pill gemaakt".
Groetjes :D
Illusion

Bericht door Illusion »

funkadelic groovestar schreef:Ja dat gebeurt wel eens,Technics is ook nie alles hé :wink: :D ,die hebbe ook al veel te verduren gehad :wink: .
Die lange lj bij Philip wat je bedoelt is Eddy oftewel Edwardo Delvino,heeft onder andere "take a tablet,take a pill gemaakt".
Groetjes :D
thanx voor de info , ik heb take a tablet, take a pill nog live gezongen staan op een set van philip in shaft .
nu kan ik al raden wie het zong :wink:
Definitely N.o.t.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Het zijn schoon manne hé,de Philip en zijne Lj :wink: :shock:
freggel

Bericht door freggel »

goei kerels!!!!
beter als dieje lj op zaterdag, ben zene naam ff kwijt....
da vink ma ne ambetanterik se, soms geeft em geen setjes e, va ndie shit, mja,dan stikt em ma in ze cassetje hé!
ich koop er nu toch geen meer daar,of tmoe op ne vrijdga zijn van nico of phille :shock:

ciliao :twisted:
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

die van de zaterdag wa je bedoelt is de Steven,is gene slechte jong hoor,je moet hem een beetje kenne. :wink:
Groetjes :D
freggel

Bericht door freggel »

ja just steven....
jama ik ken e mwel e bitteke se, der is tijd geweest dak weken achtereen setjes kocht bij hem...
en dan nu ik er niemeezr zo veel kom doet em altijd ambetant zegge da er geen zijn en dan toch nog setjes aanander verkopen!
mja dat em ma in zen setjes blijft :) ik heb er geneog van shaft en ask er af en toe eentje bijheb is da goegeneog se...

ciliao :twisted:
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 apr 2005, 18:44
Locatie: Blauberg

Bericht door Shafter »

naart schijnt staan de funderingen van de Shaft 2 er al in Westerlo weet ni ofk da moet geloven want da was wel ne wakko da da vertelde :lol:
Weet iemand hier al iets meer van????

Greetz
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten