Pulse Factory & Lauren's Club

Het forum van de andere legendarische clubs
Plaats reactie
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Pulse Factory & Lauren's Club

Bericht door Josse »

Nog maar open sinds de 10e november vorig jaar (officieel sinds de 14e januari van dit jaar),
maar al fameus bezig om méér dan legendarisch te worden:

de PULSE FACTORY, het geesteskind van George's (de man die als DJ LaBush groot maakte), waar CP & Michael Forzza het mooie weer maken & downstairs de LAUREN'S CLUB, met Laurent Top aan het roer.

Bewijs hiervan zijn de amicale sfeer & natuurlijk ook de dikke nationale & internationale DJ's die er tot nog toe te gast waren: o.a. Kosmas Epsilon, Criss Source, Smos & Baby Bee, Franky Jones, the Creamminals & next week Gabriel Ananda;
en ... de toekomst belooft gegarandeerd nog meer van dit lekkers :)

& last but not least: Marko die vol lof is over de Pulse & er zich maandelijks aan bindt, ... als dit al niet genoeg zegt ...

So all comments concerning this new diamant in the Belgian nightlife can be put in this area :wink:

Afbeelding
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

1 van de betere clubs die ik al bezocht heb :P
puree

Bericht door puree »

het lijkt inderdaad het enige echte lichtpunt in Wallonië tegenwoordig (los van Le Zoo misschien, maar bij de Vlamingen is die vooralsnog onbekend).

Voor Pulse en Lauren's zou ik vooral benieuwd zijn naar de lights en de sound. G. heeft een diploma "geluidstechniek" (of zoiets) dus het lijkt me wel interessant te weten wat zo iemand doet als hij carte blanche krijgt. Zie La Bush, waar hij zelf ook de volledige geluidsinstallatie veranderd heeft en met succes volgens mij. Ge moest maar eens midden op die dansvloer gaan staan en ui volledig laten opgaan in de sound !! Grrr. krijg er nog rillingen van. Bovendien stond dat daar wel luid, maar toch was het nooit "overkill". Voor de lights eigenlijk la meme chose ...

Dus kzin wel eens benieuwd. Vooral tijdens een retro zou ik er wel eens willen een kijkje nemen
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

van gelicht en geluid , projecties enzo is het gewoon te zot :P
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2005, 23:22
Locatie: Oudenaarde

Bericht door cocolabush »

Pulse is nu al een levende legende

Zonder meer de meest kwalitatieve club momenteel in belgië, vooral ervaren clubbers met enige zin voor kwaliteit en clubgeschiedenis komen er meer dan aan hun trekken...
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Bericht door Josse »

cocolabush schreef:Pulse is nu al een levende legende

Zonder meer de meest kwalitatieve club momenteel in belgië, vooral ervaren clubbers met enige zin voor kwaliteit en clubgeschiedenis komen er meer dan aan hun trekken...
Et voilà, Coco
zoals eergisteren @ Marko's resident night;

Marko wat laat g'arriveerd, maar daarom ni minder goed en Michael die dé perfecte opwarmer was & dan een stevige CP die de boel deftig afwerkt... quality !!!
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2005, 00:12
Locatie: Lessen

Bericht door Stéphanie »

Afbeelding
Eve
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 aug 2008, 22:09
Locatie: Gent

Bericht door Eve »

Zo te zien lang geleden dat hier nog iets gepost is. Pulse is het nochtans meer dan waard!! Vroeger vond ik het nodig om zoveel mogelijk discotheken eens een bezoekje te brengen om te weten of het wel waar was hoe goed het er was of niet. Tegenwoordig gaat mijn voorkeur nog naar één enkele club uit en dat is Pulse Factory. Special Event of niet, ik kom nooit teleurgesteld terug. Het is een van de weinig recent opgerichte clubs die zijn plaatsje op minder dan 2 jaar tijd verdiend heeft tussen de Legendary Clubs.
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Ben er nog nooit geweest , wel al setjes van gehoord en die waren dik in orde....zeker die van George's.

Alleen de afstand houd me een btj tegen om niet te gaan en het feit dat men frans niet al te best is ;)
Het is toch een dikke +- anderhalf uur rijden van hier uit.

Miss dat het er toch nog ooit van komt da ik op ne avond zeg van ; Hup ....op naar The Pulse Factory :alien:
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Re:

Bericht door Josse »

Eve schreef:Zo te zien lang geleden dat hier nog iets gepost is. Pulse is het nochtans meer dan waard!! Vroeger vond ik het nodig om zoveel mogelijk discotheken eens een bezoekje te brengen om te weten of het wel waar was hoe goed het er was of niet. Tegenwoordig gaat mijn voorkeur nog naar één enkele club uit en dat is Pulse Factory. Special Event of niet, ik kom nooit teleurgesteld terug. Het is een van de weinig recent opgerichte clubs die zijn plaatsje op minder dan 2 jaar tijd verdiend heeft tussen de Legendary Clubs.
I agree voor 200% Eve :D

Net zoals gij gaat ook mijn voorkeur maar naar 1 club uit, & das de Pulse :P

Daarbij komt nog dat de recente vernieuwingen (sono, laser etc.) die patron George's uitvoerde echt wel de kroon op het werk zijn zenne !!!
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Re: PULSE FACTORY & LAUREN'S CLUB

Bericht door enfant terrible »

Pulse is idd de max. Ga ik zeker 1 keer per maand naartoe en is altijd super.
De sfeer die daar hangt is nie normaal, zelfs als er weinig volk is is't nog altijd een feestje.
Ook vriendelijk volk en sympa personeel.
Gisteren was't weer dik in orde. :alien:
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Re: Pulse Factory & Lauren's Club

Bericht door mister_honda »

Ook al een paar keer geweest...denkt dat dit kotje zich aan de lijst van legendarische clubs zal voegen
sfeer,muziek,interieur...heel leuk gedaan allemaal
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Re: Pulse Factory & Lauren's Club

Bericht door Don Cabron »

Na ons KetaLoco-bezoek in oktober (2008) ook enkel lof over Pulse Factory: schitterende geluidsinstallatie, heel plezante Walen (en ook groot deel Vlamingen of Brusselaars die de rit ervoor over hebben!), perfecte resident-dj (CP) en dan ook nog die laser die ze daar de 4e oktober vr de eerste keer gebruikten.. :cheers:
De gezelligheid en sfeer deed me aan de clubsfeer van vroeger denken!

Hier enkele sfeermomentjes v KetaLoco @ Pulse Factory:
Caspar-madness: http://www.youtube.com/watch?v=4NxlME09rK0
don Santos @ work: http://www.youtube.com/watch?v=J9PImeX4l5U

Caspar, Don Cabron & CP:
Afbeelding
Laser & Pulse-dancer:
Afbeelding
KetaLoco-dancer Regius Max & Stientje:
Afbeelding
don Santos with laser:
Afbeelding

Next KetaLoco @ Pulse Factory (25/04)
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Re: Pulse Factory & Lauren's Club

Bericht door Josse »

Don Cabron schreef:... Next KetaLoco @ Pulse Factory (25/04)
Okido, staat genoteerd ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten