The Kings Club

Het forum van de andere legendarische clubs
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

The Kings Club

Bericht door Sunreezer »

Feitelijk ook geen al te normaal kot, tis de laatste maanden al meer dicht dan open geweest door de flikken maar 't gaat er daar toch ook serieus scheef aan toe ze! En de muziek is enorm :shock: !
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Is idd een ferm kot.
Ga daar al een paar jaar naartoe en de grove verhalen wat betreft rellen enzo heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt.
De andere verhalen die iedereen wel al gehoord zal hebben van de Kings heb ik al meer dan één keer aan den lijve ondervonden.
Als de Vince daar draait hangt er echt wel een goe sfeerke van gaan en blijven gaan in de typische Kings stijl natuurlijk.
Ge zijt er voor of ge zijt er niet voor maar dat geldt wel voor iedere club/after zeker.
Alleen jammer dat de zaak zo klein is en nu met de verplichte nooduitgang die er bijgekomen schijnt te zijn zal het er niet op verbeterd zijn maar het heeft z'n charmes en ik zal blijven bezoekjes brengen daar in Oilsjt 8)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Door diene slechte naam schrikt het ook wel veel kinderen en andere toeristen af om er naartoe te gaan. Maar 't is echt wel een uniek sfeerke vind ik, precies wa blijve steken in den tijd.
Liberty

Bericht door Liberty »

Ik heb de Kings altijd een bangelijk kotje gevonden. Vroeger was het mijn favoriete afterclub. Ik ga er nog altijd heel graag maar zie het niet altijd zitten om nog zo ver te rijden. Door de verhalen die ik er vroeger van hoorde durfde ik in het begin ook niet te gaan maar moet zeggen dat ik daar nooit echt last ondervonden heb. 1 keertje bijna iemand zien binnenrijden met zijn camionnette omdat hij buitengesmeten werd. Dat was wel even kicken :shock: En ja af en toe eens een vechtpartijtje maar dat kom je overal tegen.

Ik ben sinds de heropening 2 keer geweest en heb mij heel goed geamuseerd. Het is waar wat ze zeggen: je blijft aan de dansvloer plakken :) Ik vond het veel verbeterd buiten vroeger met hun nieuw deurbeleid. Spijtig dat het nu weer toe is en naar wat ik al gehoord heb zal het een tijdje duren voor ze weer kunnen opengaan. Ze hebben het op de Kings gemunt. Ze willen het kost wat kost toe. Ik zou dit persoonlijk heel spijtig :cry:
kingsclub

Bericht door kingsclub »

Deze club is inderdaad echt wel te zalig
Ik probeer er zo veel mogelijk naar toe te gaan
maar ja het is wel spijtig dat ze het de laatste
tijd niet zo goed meer menen met The kings!
Dit vind ik echt zeer spijtig ik heb mij daar zalig
goed geamuseerd :D :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Sorry hoor ben daar 1 maal op een zondagavond binnengewipt en ik vond er gene bal aan, tis veel te klein, tis veel te donker en de muziek die ze er draaiden vond ik ookal nie goe.

Akkoord ben maar 1 maal geweest tis wa vlug om een conclusie te trekken, ging er weer een poging aan geven om eens te gaan nu 1 van lmijn beste vrienden daar portier is/was. Het zal wel niet voor direct zijn!
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

Men heeft de mond vol v matinee, creamm.... maar ik vind persoonlijk het kings sfeertje toch uniek.
Idd ik vond ook de paar weken dat het heropend is, het deurbeleid fel verbetert.
En t'is idd zo dat de dansvloer er plakt, zodat je eenmaal bezig met shaken niet meer kan stoppen....
Ik heb een lichte voorkeur voor JP, kwestie dat hij er echt een zweefsfeertje kan inbrengen ni normaal.

grtz
Richman

Bericht door Richman »

Er staat hier een setje van die jp, echt overtuigent klinkt da niet dat is niet slecht hoor maar om te zeggen super. Ik gun hem nog het voordeel van de twijfel want ik zal me nu niet baseren op 1 setje.

Zal eens moeten teruggaan als het uberhaupt nog opengaat :!: :!: :!: :!:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Kings Club is weer open!

En uh kvind ni echt da ge op een set van een dik uurke kunt oordelen als ge weet dat de kings daar int weekend meer als 25 uur aan een stuk open is é. Kheb thuis nog enkele kings setjes waarvan ge echt :shock:
Richman

Bericht door Richman »

Lees es wat ik schrijf, ik zeg precies hetzelfde...

:roll:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

sorry khad er overgelezen :oops:
Richman

Bericht door Richman »

Ik heb gisteren sms gehad van de portier van daar de Kings is terug open...
zal zekerst een bezoekje brengen...
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

zondag nog is binnespringen

hopelijk is het daar wat goe

zo goed als het volledige personeel dat daar afgebold is enzo
Richman

Bericht door Richman »

En hoe was het?
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

kwas er zaterdagmorgend al gepasseerd, deuren stonden open en de muziek hield mij werkelijk tegen voor binnen te gaan!!!

as ge 3 keer passeert en ge hoort telkens platte, uitgemolken groove, dan is uw goesting wel over

maar zoals ik zei
twas zaterdagmorgend en waarschijnlijk dennis achter de decks

zondag et mij nog is riskeren, tis toch non stop weer open tot maandag
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast