The Kings Club

Het forum van de andere legendarische clubs
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:53
Locatie: hmmm....

Bericht door jeepee »

Administrator schreef:Ik was er deze nacht sinds maanden nog eens aanwezig en heb het me niet beklaagd, het blijft toch één van de weinige clubs waar je nog zo kan feesten.
:mrgreen: :bom:
energy ... flow ... eternal
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 27 dec 2007, 16:38

Bericht door dj licious »

Administrator schreef:Ik was er deze nacht sinds maanden nog eens aanwezig en heb het me niet beklaagd, het blijft toch één van de weinige clubs waar je nog zo kan feesten.
twas in orde ze!!! amai! :twisted: :twisted:
A world of imagination
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2008, 16:20
Locatie: Middelburg

Bericht door morninglory »

Kga mijn vuurdoop krijgen op 29 september tijdens extreme on mondays :twisted: :twisted: :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: The Kings Club

Bericht door quincy »

Ze hebben blijkbaar een nieuwe website:

www.thekingsclub.be

Kings club is allesinds goed bezig, komen heleboel goeie party's aan binnenkort: The First Oldschool party, Belfunk, DJ Fist en Cekezz hun birthday met oa Compuphonic (Dirty Dancing records) en binnenkort Phi Phi's birthday op de Extreme Legendary Mondays.

Feest!
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re:

Bericht door quincy »

BOUNCER schreef:
WitZwet2002 schreef:Eerst en vooral: tees is ne geweldige site. Ik volg em al een half jaar, maar heb hier nog niets gepost. Ik vind: als ge van de meeste clubs ni kunt meespreken hier moet ge uw ni moeien of doen alsof ge hebt meegemaakt. Ik ben maar beginnen uitgaan eind '99, dus heb de tijden van carat en extreme en andere flipkoten ni meegemaakt spijtig genoeg. Waarom ik hier ben: Over de kings kan ik wel meepraten, ben er toch 4jaar aan e stuk bijna elk weekend geweest. Ik lees hier echt maffe verhalen, over maffe personen. Elke club, vroeger en nu zal wel zo een raar figuur gekend hebben. De mensen in de kings zullen mss wel dienen Limburger wel kennen da daar ging/nog gaat? Zijne naam was de Max, heeft zelfs eens op Jambers of Telefacts geweest. Kent iemand hem? Gaat dienen daar nog en hoe zit da mè em? Kben gewoon krejeis ze, heb vd week nog over hem zitten vertellen mè vrienden daarmee.
Ciao!
Ik heb ne Max gekend grote gestuikte kerel soms met snor die zat echt overal Extreme, La bush ATV echt overal ik kweet niet of we over d ezelfde persoon praten maar hij sprak met zwaar limburgs-hollands accent moet wel bijna dezelfde man zijn.
De Max was vorige maandag zelfs aanwezig in de Kings 8)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: The Kings Club

Bericht door After »

de website van kings bevat een virus :x
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: The Kings Club

Bericht door quincy »

oei, dat doet het misschien?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: The Kings Club

Bericht door Lestat »

After schreef:de website van kings bevat een virus :x
Neet jong, ze willen gewoon iets in uw drinken kappen :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: The Kings Club

Bericht door After »

hier op mijn werk vrees ik dat hun antivirus correct werkt, dus ik vrees dat ik toch gelijk heb
webmaster doe er iets aan :D
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: The Kings Club

Bericht door Wanni »

Ben nog nooit in Kings Club geweest , maar heb wel setjes van Dj Dennis en die vind ik gwn patat.
Elke keer weer als ik ne nieuwe van hem af haal is het genieten van begin tot einde :bom:
Ik moet er toch een keer geweest zijn ooit.....
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: The Kings Club

Bericht door Lestat »

Wanni schreef:Ben nog nooit in Kings Club geweest , maar heb wel setjes van Dj Dennis en die vind ik gwn patat.
Elke keer weer als ik ne nieuwe van hem af haal is het genieten van begin tot einde :bom:
Ik moet er toch een keer geweest zijn ooit.....
Zelfde mening hier - kheb die setjes ook allemaal (ze zijn nogal talrijk aanwezig op diverse fora :lol: ) en ik vind ze ook allemaal dikke patat ! Lekkere dj die Dennis :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: Re:

Bericht door BOUNCER »

quincy schreef:
BOUNCER schreef:
WitZwet2002 schreef:Eerst en vooral: tees is ne geweldige site. Ik volg em al een half jaar, maar heb hier nog niets gepost. Ik vind: als ge van de meeste clubs ni kunt meespreken hier moet ge uw ni moeien of doen alsof ge hebt meegemaakt. Ik ben maar beginnen uitgaan eind '99, dus heb de tijden van carat en extreme en andere flipkoten ni meegemaakt spijtig genoeg. Waarom ik hier ben: Over de kings kan ik wel meepraten, ben er toch 4jaar aan e stuk bijna elk weekend geweest. Ik lees hier echt maffe verhalen, over maffe personen. Elke club, vroeger en nu zal wel zo een raar figuur gekend hebben. De mensen in de kings zullen mss wel dienen Limburger wel kennen da daar ging/nog gaat? Zijne naam was de Max, heeft zelfs eens op Jambers of Telefacts geweest. Kent iemand hem? Gaat dienen daar nog en hoe zit da mè em? Kben gewoon krejeis ze, heb vd week nog over hem zitten vertellen mè vrienden daarmee.
Ciao!
Ik heb ne Max gekend grote gestuikte kerel soms met snor die zat echt overal Extreme, La bush ATV echt overal ik kweet niet of we over d ezelfde persoon praten maar hij sprak met zwaar limburgs-hollands accent moet wel bijna dezelfde man zijn.
De Max was vorige maandag zelfs aanwezig in de Kings 8)

Shit maat gaat die nog altijd mee, je houd het toch niet voor mogelijk...

:cyclopsani:
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: The Kings Club

Bericht door Trab »

After schreef:hier op mijn werk vrees ik dat hun antivirus correct werkt, dus ik vrees dat ik toch gelijk heb
webmaster doe er iets aan :D
Wat voor een virusscanner hebben ze daar?
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: The Kings Club

Bericht door After »

Wanni schreef:Ben nog nooit in Kings Club geweest , maar heb wel setjes van Dj Dennis en die vind ik gwn patat.
Elke keer weer als ik ne nieuwe van hem af haal is het genieten van begin tot einde :bom:
Ik moet er toch een keer geweest zijn ooit.....
ik ben er gisteren geweest en Dennis vond ik een beetje veel tegenvallen, after is voor mij iets anders op gebied van muziek, maar, niet verkeerd opnemen, ik blijf er graag komen :D
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: The Kings Club

Bericht door After »

Razzia in the kings club, spijtige zaak!
http://www.punkidrecords.com/admin/razzia/Foto007.jpg

80% positief geplast :pale:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten