The Kings Club

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Den Backer schreef:
dj_neo schreef:Nen vanger, nooit van gehoord :-o
Langs onze kanten (rond het Aalsterse dus) zeggen ze dat zo op zijn dialect...
Of ook wel 'nen faler' ... Elke streek heeft er wel zijn benaming voor denk ik! ;-)
Bij ons spreken ze dan weer van ne stuiker of ne spetser (ne spasjer op zijn Oiljsters :D ) Kvind Aalsters een vree cool dialect! Gene zever 8)

't Is weeral van december geleden dat ik nog eens in de King's geraakt ben. Toen was CékèzZ daar 't beste van zichzelf aan het geven. Het is en blijft toch iets speciaals zenne The King's Club!! :thumleft:
c",) Vive la fête c",)
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 jan 2007, 11:25

Bericht door Cekezz »

Afbeelding

cekezz and romina presents:

04/05/2007 CIPRESSA @ The Kings Club (Aalst)
=Romina's Birthday Bash=

Dj's:
Michael Forzza (Pulse Factory / Club Belfunk)
Lins (The Hype - Illusion)
CekezZ (The Kings Club)
D-Josz (Ex-Factory)
Fist (Essential Concept)
Vince! (The Kings Club / Club Two)
Dennis (The Kings Club)
JP (The Kings Club / Club Two)

Doors: 23.00
Entrance: € 7

more info:
www.cekezz.com
www.thekingsclub.Be

= Music 4 openminded people =
http://www.myspace.com/cekezz" onclick="window.open(this.href);return false;
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Den Forza is goed bezig...
Afbeelding
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2007, 13:17

Bericht door sebbe »

bij mij is het geleden van 2003 dat ik nog in king's geweest ben, daarvoor zaten we er ver elk weekend, s'morgens , s'avonds, ik vond het altijd super, alhoewel je de ochtend's en namiddagen niet kon vergelijken , 2 verschillende sferen vond ik 8)

Trouwens ik heriner me zelfs dat ze in de namiddag met cremkes rond kwamen ,meestal (altijd) een raket met van boven chocolat :P :cool:


waar is de tijd :shock:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

in de namiddag ben ik er nooit beland
hoe was het daar op dat moment?

vergeleken met voor 11u
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jan 2007, 13:17

Bericht door sebbe »

meer groove niet slecht ze, wij zijden altijd dat dat goed was om uit te bollen :P :cool:

maar van een uur of 6 's morgens was het er volle bak, echt om door te gaan, niet zo hard als carat en derg. maar toch was het er zallig

het leukste was het meemaken van 's morgens tot 's namiddags, dan zag je verschillende soorten volk 8)

altijd een super tijd gehad @ oilstj

was het niet dat ik serius verkeerde zat ik daar nog elk weekend.

Mijn vriendin is daar niet op haar gemak, wat niet noddig is, ik heb er ergee gevechten gezien maar heb zelf nooit woorden gehad in de kings en ben er regelmatig geweest van 99 toy 03!!!!

maarja steek het maar eens in haar hoofd :P
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Razzia geweest?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

jawel, er is reeds een topic geopend bij news
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

kings club is gesloten na een razzia, voorlopig voor 4 maanden, maar ik vrees voor de zaak eerlijk gezegd, alweer een after die we kwijt zijn :cry:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

in het krantje van het Vlaams Belang staat in het groot en breed dat ze er alles aan zullen doen om deze club gesloten te houden :cry:
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

ik heb gehoord da em 7 juli terug open gaat :)

more info soon :D

btw waarom zouden ze hem toehouden, em bestaat al 10tallen jaren, is al zeer veel toe geweest, maar altijd terug open gegaan en deze keer gebeurd dit terug :)
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

ViNDieSeL schreef:ik heb gehoord da em 7 juli terug open gaat :)

more info soon :D

btw waarom zouden ze hem toehouden, em bestaat al 10tallen jaren, is al zeer veel toe geweest, maar altijd terug open gegaan en deze keer gebeurd dit terug :)
Bron ?
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ViNDieSeL schreef:ik heb gehoord da em 7 juli terug open gaat :)

more info soon :D

btw waarom zouden ze hem toehouden, em bestaat al 10tallen jaren, is al zeer veel toe geweest, maar altijd terug open gegaan en deze keer gebeurd dit terug :)
dat lag aan de burgemeester die voorstander was van tradities, die nieuwe redeneert iet of wat anders :x
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 nov 2006, 19:08
Locatie: planet earth

Bericht door WURMS »

The Kings heropent :king:

AALST - De omstreden dancing The Kings op de Hopmarkt heropent op 15 juli de deuren. De dancing werd vier maanden geleden door burgemeester Ilse Uyttersprot gesloten na een politierazzia. Daarbij werden toen onder andere drugs gevonden.

Op vraag van de uitbaters Rudy Van den Borre en Jean-Paul Moreels vond dinsdagavond een gesprek plaats met de burgemeester en afgevaardigden van de lokale politie en de preventiedienst. De uitbaters stellen voor om de zaak om 10 uur te sluiten. 'Vroeger bleven we open tot de laatste klant buiten ging', vertelt Van de Borre. 'The Kings bestaat 40 jaar. Ze stond bekend als afterclub.'

De dancing neemt ook nieuwe, gediplomeerde portiers in dienst. 'We vragen voor hen toelating tot fouilleren naar wapens', zegt Rudy. 'Fouilleren naar drugs blijft een bevoegdheid van de lokale politie. Het is voor ons dan ook moeilijk na te gaan wanneer iemand met drugs de zaak binnenkomt. Nu, we zijn allerminst gediend met drugsgebruik.'

Alle partners beschouwden het gesprek als een correcte en constructieve gedachtewisseling. 'We gaan de voorstellen analyseren', beklemtoont de burgemeester.

'We hebben er enkele aan toegevoegd. Volgende week houden we een tweede gespreksronde. Het is de bedoeling van bij de opening op een solide basis en met een onderlinge goede verstandhouding te beginnen.' (jla)
the freaks come out
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ik vind dit gewoon slecht nieuws, dat betekent dat er tussen 7u en 10u volk zal zitten in de club, is het dan nog de moeite? misschien zullen er veel klanten afhaken om zo ver te rijden voor die paar uurtjes, met alle gevolgen van dien, ach ja, we zien wel :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast