Notabene (leuven 1991-1999)

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 feb 2008, 18:10
Locatie: mechelen

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door timerider »

ik vind dat het een geslaagde reunie was.. de bedoeling was om de klanten van vroeger nog is terug bijeen te brengen en ik moet zeggen dat dat heel plezant was om nog is te zeveren en een goed glas te drinken met mensen die ge al jaren niet meer hebt gezien.. ik vond de muziek beneden ook beter dan boven maar dat is nu eenmaal een kwestie van smaak.. en eerlijk gezegd is de muziek op zo een avond bijzaak.. het voornaamste is dat er heel wat vroegere nota-klanten nog is bijeen waren en dat het tof was om te horen hoe het iedereen vergaan is.. proficiat Marco voor een toffe avond..
stalking the clubs till the break of day, Ibiza beauty takes my breath away
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door PedroAmor93 »

timerider schreef:ik vind dat het een geslaagde reunie was.. de bedoeling was om de klanten van vroeger nog is terug bijeen te brengen en ik moet zeggen dat dat heel plezant was om nog is te zeveren en een goed glas te drinken met mensen die ge al jaren niet meer hebt gezien.. ik vond de muziek beneden ook beter dan boven maar dat is nu eenmaal een kwestie van smaak.. en eerlijk gezegd is de muziek op zo een avond bijzaak.. het voornaamste is dat er heel wat vroegere nota-klanten nog is bijeen waren en dat het tof was om te horen hoe het iedereen vergaan is.. proficiat Marco voor een toffe avond..
de nagel op de kop!
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2007, 13:40
Locatie: herent

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door bene773 »

Dat was een verrassing van Frank "Zolex" Struyf,die had bij t ter perse gaan bij Antler gevraagd of die stickers er op konden,schitterend!!!!
Krozfader schreef:Ik kwam deze tegen tussen mijn plaatjes is een vinyl op het Zolex label,

http://www.discogs.com/release/73993" onclick="window.open(this.href);return false;
enige verschil is dat de mijne een gele vinyl is en niet oranje, waarom vermeld ik dit nu hier, wel op de cover hangt een sticker met vermelding naar de Nota Bene en een hele hoop dankbetuigingen, zijn er mensen die hier wat meer info rond hebben waarom dat op deze plaat vermeld wordt ?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2007, 13:40
Locatie: herent

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door bene773 »

Bedankt!!!!De bedoeling was retro in de grote zaal te steken en boven eigenlijk n beetje vanalles(minimal,electro,progressive,trance...)wat fijn was was de benedenzaal(inkom of tussenruimte met toog) waar je gerust tussen pot en pint kon bijpraten en waar zich idd veel "anciens"verzameld hadden...Het fijnste voor mezelf was de dikke ambiance die r boven hing tussen 5 en...half...8,echt vette sfeer...Ook had ik niet verwacht dat r na tien jaar nog n 300gasten zouden komen,een mix van vroegere klanten en ook een pak jonge mensen die t café "van horen" kenden,echt schitterend!!!!Op 28/11/2009 organiseert Koen Noé zijn Birthday-party(Another Dimension)en die vroeg mij om een zaal Nota Bene te doen wat bij deze zal gebeuren:Olivier Gosseries,The Jelly Bellies,Dave Kane en Mike verzorgen de muziek en we gaan uiteraard lekker terug de tijd in!!!!Bij Koen draait ook nog Marko(La Rocca)dus best de moeite om naar Leuven (Musicafé)die dag af te zakken!!!!Volgend jaar in mei zal ik terug een echte reunie organiseren met zeker ronkende namen ;-) see u@the parties!!!
PedroAmor93 schreef:
timerider schreef:ik vind dat het een geslaagde reunie was.. de bedoeling was om de klanten van vroeger nog is terug bijeen te brengen en ik moet zeggen dat dat heel plezant was om nog is te zeveren en een goed glas te drinken met mensen die ge al jaren niet meer hebt gezien.. ik vond de muziek beneden ook beter dan boven maar dat is nu eenmaal een kwestie van smaak.. en eerlijk gezegd is de muziek op zo een avond bijzaak.. het voornaamste is dat er heel wat vroegere nota-klanten nog is bijeen waren en dat het tof was om te horen hoe het iedereen vergaan is.. proficiat Marco voor een toffe avond..
de nagel op de kop!
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2007, 13:40
Locatie: herent

Re:

Bericht door bene773 »

Oude markt 32 tegenwoordig...Rock Café!!!!
Alpha schreef:Waar op de oude markt lag da juist? Of welk café staat er nu?
Eigenlijk wel erg als je hoort wie er vroeger allemaal kwam draaien...
Tegenwoordig bijna niks meer. In de Intro gaan regelmatig nog goeie feestjes door, maar da's zo gigantisch klein :( Manger ook nog wel genietbaar, maar precies toch niks in vergelijking met vroeger...
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2007, 13:40
Locatie: herent

Re:

Bericht door bene773 »

In 93/94 was er Nota's erna in 95/96 Nota Bene experiment en 96/97 maakte TDR(Tom De Ridder)Brainbooster met idd charts in van...Tomaz en Raoul...Het waren n soort van Out Soon's speciaal voor en een beetje door de klanten met foto's in van de klanten,dj's...en programmatie van "the legendary thursdays" en vrijdagen en zaterdagen,heb er jammer genoeg nog maar een 4-tal liggen...
rizzo> schreef:Om eerlijk te zijn ik sta er ook een beetje versteld van dat er hier zoveel mensen nog in de Nota geweest zijn.

Ik had bij mijn ouders op zolder naast m'n collectie Outsoons ook een collectie van dat Nota Bene magazine (de naam ontsnapt me, was het "nota bene experiment"?) liggen. Ze hebben dat echter allemaal met het oud papier weggekeild. Tomaz heeft daar nog artikeltjes in geschreven :mrgreen:
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2007, 13:40
Locatie: herent

Re: Nota Bene

Bericht door bene773 »

Nu 28/11/2009@Musicafé,muntstraat,Leuven:Nota Bene-concept-room met Olivier Gosseries,The Jelly Bellies,Dave Kane&Mike,be there!!!!
thierry schreef:Marco,de eigenaar en goede vriend van me is bij me geweest en is zich momenteel aan het voorbereiden op een NOTA BENE reunion!!!!!!!!!
en ik verzeker je hij kan een party organiseren als geen ander........dus hou jullie maar klaar!
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door rizzo> »

Marco, nu ik die sticker op de vinyl nog even bekijk: weet jij wat Gaëtan (Décadance in de tijd) al die jaren uitgespookt heeft? Heb daar nooit meer iets over vernomen.

Meteen ook een primeur om te weten dat er in mei 2010 alweer een Nota Bene retro aan zit te komen. Als het weer patat is als de vorige keer...
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door tomaz »

Gaetan werkt(e) bij News. Hij was/is ook into Balkan Beats en draait(de) dat ook op parties dacht ik.
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2007, 13:40
Locatie: herent

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door bene773 »

Ja Gaetan was een van de eerste house-dj's in Belgie denk ik,heb m ontdekt op de Decadance-parties toen nog door Youri Cocquyt(van the Rave Explosion-parties en later werkzaam bij PIAS en tevens een van de betere vrienden van Felix Da Housecat,vandaar dat Felix 2maal in NB kwam draaien :cheers: )die kwam destijds dus regelmatig draaien in NB...En idd zoals Tomaz al zei,doet nu iets met "Balkan-beats" en die gasten doen blijkbaar regelmatig evenementen...
rizzo> schreef:Marco, nu ik die sticker op de vinyl nog even bekijk: weet jij wat Gaëtan (Décadance in de tijd) al die jaren uitgespookt heeft? Heb daar nooit meer iets over vernomen.

Meteen ook een primeur om te weten dat er in mei 2010 alweer een Nota Bene retro aan zit te komen. Als het weer patat is als de vorige keer...
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: Notabene (leuven 1991-1999)

Bericht door PedroAmor93 »

Volgende week Zaterdag 13 Maart 2010 zal de 2de Nota Bene reunion party plaatsvinden in Music Café - Leuven.


2nd ReUnion of the most Legendary bar ever existed in Louvain:Nota Bene(91/99)and Wim Noé's B'day-Bash...

@decks playing:

Nota Bene all-starz:TDR,Pieter&Mike,Dave Kane(from the hits Zero plus and Starwash)dj Satanas(club Vaudeville-Brussels,legendary retro-club in the 90s),Olivier Gosseries(Mirano,Who's Who's,Noisy Boys and always big star at Nota Bene those days)Mr Tofke(Before Globe,Carat,Illusion and progressive D'Ohm-nights @Nota Bene on legendary thursdays)/

Wim's B'day-Bash with Wim(Rector),Tom Vain(Bar-a-Bar)and Marko de La Rocca(also playing many legendary Nota Bene-nights)

We can dance!!!!
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten