Happy Jack

Het forum van de andere legendarische clubs
LunatiK

Happy Jack

Bericht door LunatiK »

Deze club 'heropent' en dit op locatie waar DaShake is op Pottelberg,Kortrijk.
Tis e concept dat er doorgaat iedere zondag ma kweet nie welke uren enz
Zou ook voor feestdagen open zijn.
Kheb nooit de 'oude' Happy Jack gekend dus als iemand hierover wa meer weet of over da concept ga je gang...
Richman

Bericht door Richman »

Yep yep da was gelegen op de N50 juist voor La Bush in het begin noemde de club Happy Jack was een commerciele club met een middenstands publiek vooral 'goed' op zondagavond, zat altijd stampendvol dan hebben ze de overgang gemaakt naar 'houseclub' The Zoo ,nog altijd commercieel hoor. Die overgang moet ergens in 94 of 95 gebeurt zijn ben er niet meer zeker van. Deze club draaide goed ook vooral de zondag met nu een iets stijlvoller publiek. De zondag waren alle dranken aan 3 euro uitegzonderd champagne, de bazen waren Francis, nu Da Shake en Alain nu The Zoo in het gebouw van de Pure=Sub=Reve D'o.

ps: Ze hebben er op een bepaalde dag er brandgesticht dus The Zoo is no more
pps: RIP: ATV, Axiome en ZOO op dezelfde baan
LunatiK

Bericht door LunatiK »

Ja, drank doen ze nog steeds aan 3euro en opent iedere zondag om 22u00.Van die brand eb ik nog geweten,schijnt datter een deftig geurtje mee gemoeid was.Ma die baas van DaShake is alleszins wel onderlegd om clubs enz te openen.Zo doetie DaShake goe draaien waar ervoor nooit echt successen op die plaats waren.
Richman

Bericht door Richman »

Da shake draait wel op volle toeren met The Zoo is het wel triestig gesteld hoor!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Zoo

Bericht door ProgressNation »

Le Zoo draait nog steeds redelijk goed op zondag heb ik gehoord. Ga begin volgend jaar zeker es gaan kijken, congé van 2004 is op :wink:

Op zaterdag is het ook heel goed met Laurent Warin (ex H2o) maar idd bijna nooit veel volk. Daar moet verandering in komen :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Tis bijna de verjaardag van The Zoo!

ps: L. Warin is een klassebak hoor!
Richman

Bericht door Richman »

just 4 th record The happy jack is weer open de zondag @ da shake
Del@y

Bericht door Del@y »

Richman schreef:...

ps: Ze hebben er op een bepaalde dag er brandgesticht dus The Zoo is no more
pps: RIP: ATV, Axiome en ZOO op dezelfde baan
ook al brand ? tiens ... zijn daar al dingen van opgehelderd dan , nogal toeval dat axiome en zoo afgebrand zijn of niet
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

tja atv is afgebrand door jaloersheid,axiome door 'maffia' praktijken en zoo weet ik niet maar 't is ook nie zomaar in brand gevlogen waarschijnlijk...
en dan vergeten we nog the legend en de dome :cry:
Richman

Bericht door Richman »

De brand in de de zoo was aangestoken, er werden drie brandhaarden gevonden, maar wie of wat? Er was lang sprake dat er een nieuwe zoo ging uit de as herrijzen maar bouwvergunning werd hiervoor geweigerd en zo moest de zoo naar een andere locatie op zoek, eerst in de nova( pulp enz...) nu in de gebouwen van de sub/pure waar het de zaterdag armoe troef is geen volk om 05h00 al dicht, over de zondag kan ik niet praten ben er al lang niet meer geweest.
Josjie

Bericht door Josjie »

werken die camera's op da terrein eigenlijk nog?
stond daar vorige keer aan maar heb het mij
niet geriskeerd om over het hekken te kruipen...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

geen idee
Richman

Bericht door Richman »

Kzou zeggen ik zal het eens vragen maar aan wie?
LunatiK

Bericht door LunatiK »

van the zoo schijnt dat die baas een dispuut had me een of andere gast ma ier weet ik het fijne nie van ze.Ken wel iemand die nog voor em gewerkt eeft en die is nie lovend...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

tja,het zijn ook geen doetjes zekerdie uitbaters
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten