reflex club

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 dec 2005, 17:37
Locatie: PLC /Reflex club/in haar hartje

reflex club

Bericht door Groovy_k »

hehe da stond er nog nie tussen ! misschien ook niet legendarisch ? maar tog ook al ruime tijd open !

en sinds dat die kleine hardhouse zaal (van vroeger) heeft plaats gemaakt voor de club (van nu) vind ik daar echt mijn ding bij dj tim & stijn ! tis nu zowat samen met de level mijn thuisbasis geworden !

:wink: de mainhall is niks vind ik zelf !
Afbeelding

The Fundamental principle is that no battle ,combat or skirmish is to be fought unless it will be won !
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Euhmmm...lang open, mss...maar legendarisch :?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

al van gehoord maar nog nooit geweest
het enige da ik ervan weet is da ze een oerlelijk logo hebben :?
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 dec 2005, 17:37
Locatie: PLC /Reflex club/in haar hartje

Bericht door Groovy_k »

keskondisco schreef:Euhmmm...lang open, mss...maar legendarisch :?
zeg tog ook dat m nie legendarisch is ! maar hij mag tog even vermeld worden , hij is misschien niet zo populair omdat t een meer rustige-disco is met weinig ambras,drugs,en dergelijke :wink: maar in de club is t tog elke keer fijn !

:P as die mainhall mischien wat anders was kwa muziek dan wast wel n fijn onderwerp denk ik !

:!:
Afbeelding

The Fundamental principle is that no battle ,combat or skirmish is to be fought unless it will be won !
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

reflex, nog nooit niets van gehoord behalve op p2p dare
geen kot voor mij(adhv de muziek dan), veels de commerciële groove alleszins. Kem daar wel ook ander dinges ies van opgevangen ma da ganek ier ni zette :lol: :wink:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Aja maar da is 't é Groovy...we knn zo voor 't beerpaleis in Feestvelde ook nen topic openen.
Daar zal 't proper in worden :lol:
We proberen 't kaf van 't koren te scheiden qua nut in België op vlak van legendariteit (bestaat da woord feitelijk?).
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

sorry maar als wij vroeger in de reflex kwamen werden we altijd scheef bekeken :?

we stonden eens achter de licht jokey wa uitbundig te doen komen de buitenwippers daar vragen of wa aub wa rustiger konden dansen :roll:

sorry mijn club nie ze mischien als ik oud ben wie weet :P
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 dec 2005, 17:37
Locatie: PLC /Reflex club/in haar hartje

Bericht door Groovy_k »

hehe as ge oud zijt ja ! daar zittten mùeer ouw venten en tantes he !

ma k heb t meer over de kleine zaal daar !

8) commercieel groove ?

die dj is niet aangepakt bij delite omdat hij niet commercieel genoeg draait

eerst daar geweest zijn dan nog ens oordelen ! (over de setjes heb k nog niemand horen klagen trouwens , vrij populair eigenlijk!
Afbeelding

The Fundamental principle is that no battle ,combat or skirmish is to be fought unless it will be won !
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

reflex

Bericht door ProgressNation »

Sandy is daar ook nog resident geweest, niet?
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 dec 2005, 17:37
Locatie: PLC /Reflex club/in haar hartje

Bericht door Groovy_k »

ja sandy was daar resident toen het in de kleine zaal nog stevig trance gedraaid werd !

dat is al ff geleden nu ! de nieuwe club is iets meer dan 4 jaar open nu in groovejasje dan wel !

ervoor was het daar een hardere stijl wat heerste :wink:
Afbeelding

The Fundamental principle is that no battle ,combat or skirmish is to be fought unless it will be won !
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Aan de mensen die deze niet legendarisch vinden... awel dan bewijs ik het tegendeel...
Wij kwamen daar vroeger maar voor 1 ding en dat was de club erbij hoorde maar een aparte ruimte was en dat was den "High Level" met Dj Sandy etc als resident. Qua muziek kon je deze vergelijken met een Barocci.
En wat heb ik me daar geamuseerd zeg, nie normaal... super sound in die kleine ruimte dat precies een doolhof werd naarmate de avond vorderde :wink: En hiermee bedoel ik dan enorm veel trappen en stages, die deze club wat deden denken aan den oude boccaccio maar dan in veel kleinere mate.
Ik heb van deze ooit een tape geupped en blijft nog steeds 1 der beste club sets dat ik op tape heb, ik praat met deze dan over de periode 1992-93 !

Dus deze is echt wel LEGENDARISCH
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Tsjah waarom dan den Eden in Heist op/den Berg ook niet? Speelden ze voor die tijd ook toch al heftige dingen als dolle Jo (Liberty/ Real Retro Dinges samensteller) niet zat was tenminste ( dan was het carnavalsmuziek)!

De club was niet slecht, t'was er wel sober en de klank was te gecentreerd ...
Doenker kotteke met idd veel trapkes!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Wilde die tape nog es posten TM...heb die nooit gezien oftewel was de interesse er niet voor...I don't know, remember.
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 dec 2005, 17:37
Locatie: PLC /Reflex club/in haar hartje

Bericht door Groovy_k »

tog blij dat er nog n paar die hards zijn van in de oude tijd !

reflex draait ook al 13 jaar op 2 clubs , de mainhall en high level! dat kunne er ook nie veel zeggen denk ik !

:wink: ik vind het er best ! zonder de mainhall dan wel :lol:
Afbeelding

The Fundamental principle is that no battle ,combat or skirmish is to be fought unless it will be won !
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik denk dat je dat zelf uitmaakt wat voor JOU legendarisch is en wat niet...
Anyway ja keskon kzal die nog eens posten straks ofzo !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten