Montini Gaat weer open !!!

Het forum van Rave Zone Montini in Sint-Truiden
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

davo schreef:wat een domme opmerking.... als er een club is in belgie die vernieuwend is, is het barocco toch wel zeker?

door zo een opmerking maakt ge clubs kapot!
Zo is het,dat het niemeer gelijk vroeger is,helemaal mee eens ma als zelfs de clubs waar ze moeite doen om qualiteit te brengen worden afgekraakt wat hou je dan nog over.
Dit is tenminste eens een club waar de dj's niet wekelijks dezelfde hitjes maande aan een stuk willen/moeten draaien.Ik vind dat ze daar goed bezig zijn en dat ze nog maar lang op deze weg doorgaan.
@ Annatraxa,intussen weet iedereen wel dat je overal geweest bent ma om dan te doen alsof je alles weet vind ik er wel over,hier is volk genoeg wat ook al van Bocca tot Carat en verder heeft doorlopen en die doen zich ook niet voor alsof ze de wijsheid in pacht hebben.
Nu zal je wel met reactie kome ma het valt op dat je uit genoeg richtingen al tegenwind hebt gehad op dit forum dus we wete wel waar het probleem ligt...
Groetjes :wink:
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Ik verspil hier mijn woorden niet meer aan, heb genoeg gezegt, sorry !
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

op zaterdag 4 november is het zo ver . montini is back .zzino redhead tc brain die drie zulen er al zeker vast spelen.
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

dit heb ik terug gevonden, onder het motto "A MONSTER IS COMING BACK"

Montini Opening :
Saturday 4th november 2006

2 rooms 2 styles

Montini room
Franky Jones
Yves de Ruyter
Zzino
Bart Maes
Stijn

Play Room
Grammy
Jack E
Sven
Selem
Miquell
Davy D
Redhead
Xentrix

Montini Tongersesteenweg 277 3800 St Truiden / Brustem
Entrance 8€
Doors : 22 pm 8 am
Info line: +32/0/473.82.31.10
E-mail: info@montini.cc
Web : www.montini.cc
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Ik ben gisteren eens gaan kijken bij de opening van de Montini maar was er snel weer terug weg!!! Ik kwam daaraan rond 22.15 en daar was al veel volk aan het aanschuiven,veel mensen van Wallonie. Ze hadden wel een paar dingen veranderd maar ook nie extreem veel. De DJ-Booth was wel mooi gemaakt. Na een half uurtje aanschuiven was ik binnen en had ik al een paar pinten gedronken voor mij op te warmen voor wa ik dacht da nog moest komen maar mij serieus vergist had! :mad: Die muziek was Megaslecht en het volk stond er maar beteutert bij rond te kijken. Ik denk da die Bart Maes of die Stijn aan het draaien was, maar die zijn platenkeuze was maar zonder gevoel zenne, zat totaal geen 1 goede plaat tussen!! En kwam binnen ook nog te weten da den Yves Deruyter niet kwam draaien de avond zelf maar de 2de December komt draaien in de Montini. Op de openingaffiche stond hij er anders toch tussen! Maarja ze moesten wa volk naar daar krijgen he. :lol: Maarja ik raad het jullie nie aan om daar te gaan kijken,is nie de moeite zou ik zeggen. Ik ben het afgebolt om 02.00 en gaan maffen!
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

dus omdat gij u op eneavond nie geamuseerd hebt is de club direct afgeschreven en moet er maar direct ook niemand meer gaan kijken :?
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Ik zeg mijn gedacht maar he of mag ik geen mening hebben misschien Cloudje!!! Iedereen doet wat hem wilt he, als iemand wilt gaan dan gaan ze maar. :D
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Montini was toch mijn stijl niet meer dus ik blijf er zowiezo weg, voer voor de fans dus ... :D
Bedankt voor de eerlijke report! Als er iemand een taperip ooit eens wil posten zal ik eens luisteren .... ge weet nooit hoe het me bevalt!
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2006, 00:00

Bericht door kim_0123 »

euhm Montini is gewoon geweldig...begrijp niet dat je je daar niet geamuseerd hebt...het knalt gewoon :D muziek is gewoon zalig...
morgen weer een mooi feestje bouwen daar 8)
007

Bericht door 007 »

Trab schreef:
AnnaTraXa schreef:Nog willen ze opvallen met hun naam Barocco --> Barocci ??? :roll:
wie kent er nu Barocci nog man? De gasten van mijn leeftijd +-25 die hebben er nog nooit van gehoord hoor. Hierdoor zullen ze niet meer opvallen.
ik ken dat zeker en vast barrocci :-D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast