Montini Gaat weer open !!!

Het forum van Rave Zone Montini in Sint-Truiden
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Montini Gaat weer open !!!

Bericht door Annatraxa »

Naar verluid heb ik vernomen dat Rave Zone Montini weer open gaat en iedere week er weer volle bak gaat zijn.
Kan het eigenlijk moeilijk geloven,zit met de vraag -> Is dit nu waar of niet ????
Het zou te mooi om waar te zijn, trouwens, de weg terug van vroeger, euhm, daar heb ik mijn twijfels over !!
Weet iemand meer van deze zaak ?
stanske

Bericht door stanske »

dit is een vd mogelijke opties, ze gaan het verbouwen en mss er terug montini van maken, andere mogelijkheid is dat spectrum er zou komen. dit is wat ik gehoord heb.
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

in october gaat er terug open .heb een affiche zien hangen met daarom een monster is coming back is zzino die er een concept zou gaan geven .
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Maar het gaat geen Rave Zone Montini heten, ze gaan meer de stijl aan zoals Barocco en van die zever, spijtig.
Ze hadden meer richting La Rocca moeten gaan !
keskondisco

Bericht door keskondisco »

AnnaTraXa schreef:Maar het gaat geen Rave Zone Montini heten, ze gaan meer de stijl aan zoals Barocco en van die zever, spijtig.
Ze hadden meer richting La Rocca moeten gaan !
Bij mijn weten draaien ze in zowel LaRocca als in Barocco progressive/trance...dus uw opmerking :roll:
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Barocco wil gewoon de stijl aangaan van La Rocca, maar lukt hun niet.
Nog willen ze opvallen met hun naam Barocco --> Barocci ??? :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

AnnaTraXa schreef:Barocco wil gewoon de stijl aangaan van La Rocca, maar lukt hun niet.
Nog willen ze opvallen met hun naam Barocco --> Barocci ??? :roll:
Ik vind de Barocco-sound soms pakken beter dan die van la rocca hoor. In barocco heb je nog van die echte 'clubhits'. Daarmee wil ik bedoelen, plaatjes die je bijna enkel in Barocco hoort. Tc Brain is er in geslaagd om een club uit te bouwen die blijft en dat is moeilijk in deze tijden. Ok, de naam is een beetje ongelukkig gekozen maar dat wil niets zeggen. Ben je er trouwens al geweest?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

AnnaTraXa schreef:Nog willen ze opvallen met hun naam Barocco --> Barocci ??? :roll:
wie kent er nu Barocci nog man? De gasten van mijn leeftijd +-25 die hebben er nog nooit van gehoord hoor. Hierdoor zullen ze niet meer opvallen.
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Barocco is top! en zeker vergelijkbaar met La Rocca qua sound, zelfs een tikkeltje minder commercieel dan LR ---> msschn de reden waarom je het nie goed vind?
Afbeelding
davo

Bericht door davo »

wat een domme opmerking.... als er een club is in belgie die vernieuwend is, is het barocco toch wel zeker?

door zo een opmerking maakt ge clubs kapot!
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Hela vrienden, een beetje respect voor de 30+, trouwens, tzijn de Barocci gangers zoals ik die tenmiste de scene hebben meegemaakt.
Trouwens, Nog nooit heeft de Barocco de top gehaald zoals Barocci.
Als je nu een discotheek binnenstapt zie je niks anders dan mannekes van 16 - 17 jaar die springen zoals onnozelaars op het onnozeltste liedje.
Dat had je dus vroeger zo niet, toen hing er echt een sfeer in een club(s).
Je moet het mij niet ontkennen, zie nu de Illusion, knal het zelfde !
Ik kan me gewoon niet meer thuis vinden in de house scene de dag van vandaag, sorry, enkel mischien nog in enkele uitzonderlijke clubs als La Rocca enzo.
Ik heb alle clubs bezocht in Belgie die er ooit geweest zijn, en nergens vinden ik de sfeer terug van clubs zoals La Rocca - Globe - Barocci - Qu - TVG - Holy Ghost - White House en ga maar verder, dat waren clubs man !
davo

Bericht door davo »

toen was een ander tijdsgeest als nu...

ik amuseer me nog altijd even goe als vroeger en ik ga al 10 jaar uit...
altijd discotheken...
evolueren moet je doen niet stilstaan...
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

in de barocco zitten bij mijn weten geen gastjes, laat staan da ze gelijk onnozelen staan springen...
dansvloer staat helemaal vol met trendy 25+ en de sfeer die er hangt is warm en gemoedelijk

kom eerst eens zien vooraleer je je oordeel velt

verstand komt precies toch nie met de jaren :roll:
Afbeelding
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Mens, ik ben al in de Barocco geweest, lees mijn vorige tekst !!!
Ik heb alle discotheken uit alle hoeken van Belgie gezien, alle discotheken heb ik binnen en buiten gestapt !
Nergens vind ik de sfeer van discotheken zoals de Globe - Barocci enzo terug.
Ja, dat is waar, je moet mee gaan met de tijd, doe ik ook, trouwens, ik koop nog elke week platen, maar sommige diskotheken mogen toch wel beter hun deuren sluiten om de House scene niet in gedrang te brengen, sorry hoor, namen van discotheken ga ik hier niet opnoemen !
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

In Illusion zaten vroeger "in den tijd" ook snotters van 16 a 17 jaar .... ik onder meer :mrgreen:
De ouderen gaan nu meer voor Hed Kandi achtige muziektoestanden me dunkt ....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten