Axiome is no more!

Het forum van Axiome in Pecq
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

verdomde vete toch :evil:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

het is hier zo stil geworden op het axiome forum???
bouncer,del@y,puree...geen vertellingskes meer? :lol:
puree

Bericht door puree »

awel omda je aandringt : cloud kende ne kleine, korten dikken die in Valenciennes woonde ? Axiome was zowat zijn tweede thuis. Hij was "zelfstandige" (if u know what I mean :wink: ). En als ge op maandagnacht naar den Extreme ging ... tttttttt .... wie zag je daar ? Indeed onze goede vriend uit Valenciennes.
Met diene pee heb ik nog goed gelachen in den Ax. Die kon ook een stukske zeveren ( 8) )
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

da moet hemerick zijn,hij stond ne hele tijd in het schuim en 't zweet en toen hij kwam zeveren was gans uw kaak nat
algemeen gekend probleem denk ik in clubs
hemerick was ook degene die da trolleke op de kassa van de bar geplakt had,er hebben er daar veel zitten op doorslaan :lol:
al een tijdje da ik daar gepasseerd ben...staat da nieuw gebouw er nu al?
Del@y

Bericht door Del@y »

dat zegt me wel iets die gast maar kende zijn naam niet ... het enigste wat ik mij nog kan herinneren is dat hij met een rode peugeot 306 reed en van valenciennes was ... de rest is blijkbaar uitgewist zit mij hier kapot te denken

flasht ook nog door mijn geheugen dat laat in de namiddag regelmatig een pimp-style man met een pak bloedmooie vrouwen in de zeteltjes kwam vertoeven en samen met die dames een vieruurtje tot zich nam...
puree

Bericht door puree »

ype dat moet em zijn ! Tja en die kassa ( :shock: :lol: 8) ) Slik ...

de gebouw staat daar inderdaad al en die gasten hebben niet op een lichtje meer of minder gekeken. Da spel noemt "Le Tram" en oa op vrijdagavond open ...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

die pooier kende ik,hij had altijd een meiske of 4 mee en zo'n rubberen kieken(speeltje voor den hond)
hij deed ons dan geloven da da kieken kon spreken(meneer was denk ik leerling buikspreker :lol: )
we hebben eens al zijn rondjes afgeschooid :wink:
Del@y

Bericht door Del@y »

cloud schreef:die pooier kende ik,hij had altijd een meiske of 4 mee en zo'n rubberen kieken(speeltje voor den hond)
hij deed ons dan geloven da da kieken kon spreken(meneer was denk ik leerling buikspreker :lol: )
we hebben eens al zijn rondjes afgeschooid :wink:
dat rubberen kieken is mij blijkbaar ontgaan :lol: kzat op iets anders te letten....

het enigste wat ik mij nog herinner van die kassa was een ietwat oudere vrouw op een stoel en aan de toog of achetr haar hing een axiome-t-shirtje waarvan ik de tekening op de t-shirt de eerste maal niet goed begreep.....daarna ben ik veel ruimer gaan denken :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja die heeft daar geen 3 min normaal gezeten :lol:
hebben er nog t-shirts bestaan van axiome :shock:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Del@y schreef:achetr haar hing een axiome-t-shirtje waarvan ik de tekening op de t-shirt de eerste maal niet goed begreep.....daarna ben ik veel ruimer gaan denken :wink:
Wat bedoel je???
Richman

Bericht door Richman »

cloud schreef:da moet hemerick zijn,hij stond ne hele tijd in het schuim en 't zweet en toen hij kwam zeveren was gans uw kaak nat
algemeen gekend probleem denk ik in clubs
hemerick was ook degene die da trolleke op de kassa van de bar geplakt had,er hebben er daar veel zitten op doorslaan :lol:
al een tijdje da ik daar gepasseerd ben...staat da nieuw gebouw er nu al?
Ja hoor en iedere dag volle bak ik passeer daar dagelijks dude!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

staat da bord van discotheque er nog?
puree

Bericht door puree »

volgens mij niet, maar kben er redelijk snel gepasseerd ( :wink: )
Josjie

Bericht door Josjie »

op uw snelheid letten hé manneke
ma keb ook nog nooit op snelheid o ver die baan gereden ze
da's zo een dadde op kunt peren hé
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Josjie schreef:op uw snelheid letten hé manneke
ma keb ook nog nooit op snelheid o ver die baan gereden ze
da's zo een dadde op kunt peren hé
Hier...Schumacher :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten