Anekdotes

Het forum van Axiome in Pecq
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

IDD
Afbeelding
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2006, 06:16
Locatie: Leuven - Oostakker

Bericht door Waterboy »

Het beste dat ik me kan herinneren van de Axiome was toen ik met een maat Kevin Jee tegen kwam in Mckenzie puur toeval kwamen we daar binnen en er zat max 10mensen tot wanner ik eens tot bij de dj ging kijken en wie was er daar Kevin Jee met hem aan de praat geraakt over de prachtige tijden van Illusion.
Na zijn set is hij tot bij ons gekommen om ons uit te nodigen om mee te gaan naar Axiome een nieuwe club waar hij pas draaide wat we uiteraard gedaan hebben.
We zijn met hem via de achterduur mee binnen gegaan denk dat het een uur of 6 was kan het me eerlijk gezegd het uur niet meer herinneren maar wat ik wel kan vertellen is dat ik met mijne maat naast Kevin heb gezeten geduurende 12u op een bar kruk naast hem. Ik had per toeval nog een leeg cassette in de wagen staan heb hem vriendelijk gevraagd of hij een setje wou opnemen wat hij gedaan heeft..
En om niet te liegen tegen jullie hij is tot 8 keer opnieuw begonnen aan dat bandje. En ik kan jullie garanderen het was 1 van mijn mooiste avonden in de Axiome. daarna gingen we elk weekend weer naar de Axiome, op een bepaald moment gingen we de vrijdag of zaterdag ni meer op stap. we stonden de zondag morgen op gingen met zen allen ontbijten en dan vertrokken we naar de club tot de late avond.
Later is er ook de Museum open gegaan vlak over de Axiome mijn beste maat Dj Medusa draaide daar dan tot wanner deze wat problemen kreeg met de uitbaters meningsverschillen..
Kort voordat de zaak uitgebrand was waren we van plan om samen onze verjaardag te vieren alles was op orde Kevin Jee kwam draaien samen met Phi Phi en uiteraard wij zelf.
2 weken voordat het ons Big party ging zijn kregen we telefoon van de uitbater dat de zaak uitgebrand was..
Sindsdien ben ik heel zelden nog op stap gegaan..
Ik ben geduurende 10 a 12j uitgegaan in de meeste clubs van Belgie ik heb er veel weten te sluiten en veel weten die hun deuren open deden. Maar Balmoral, Axiome, Globe, Boccasio, Bel Air, Carat en Outline allemaal clubs die hun deuren sloten 1 na 1 deze hebben mijn hart gestolen voor altijd.
Momenteel ben ik een plaats in het Oost Vlaamse aant het zoeken om de ideale zaak te openen en mensen de eerste die ervan verwittigd zullen worden zijn jullie uiteraard...


House Forever, Music for Life..
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

welcome axiome lover!it was heaven over there :wink:
puree

Bericht door puree »

leuk verhaal ! :shock: Kant mij inbeelden dat het zalig moet geweest zijn op een krukske naast Kevin ... 8)
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Waterboy schreef:Het beste dat ik me kan herinneren van de Axiome was toen ik met een maat Kevin Jee tegen kwam in Mckenzie puur toeval kwamen we daar binnen en er zat max 10mensen tot wanner ik eens tot bij de dj ging kijken en wie was er daar Kevin Jee met hem aan de praat geraakt over de prachtige tijden van Illusion.
Na zijn set is hij tot bij ons gekommen om ons uit te nodigen om mee te gaan naar Axiome een nieuwe club waar hij pas draaide wat we uiteraard gedaan hebben.
We zijn met hem via de achterduur mee binnen gegaan denk dat het een uur of 6 was kan het me eerlijk gezegd het uur niet meer herinneren maar wat ik wel kan vertellen is dat ik met mijne maat naast Kevin heb gezeten geduurende 12u op een bar kruk naast hem. Ik had per toeval nog een leeg cassette in de wagen staan heb hem vriendelijk gevraagd of hij een setje wou opnemen wat hij gedaan heeft..
En om niet te liegen tegen jullie hij is tot 8 keer opnieuw begonnen aan dat bandje. En ik kan jullie garanderen het was 1 van mijn mooiste avonden in de Axiome. daarna gingen we elk weekend weer naar de Axiome, op een bepaald moment gingen we de vrijdag of zaterdag ni meer op stap. we stonden de zondag morgen op gingen met zen allen ontbijten en dan vertrokken we naar de club tot de late avond.
Later is er ook de Museum open gegaan vlak over de Axiome mijn beste maat Dj Medusa draaide daar dan tot wanner deze wat problemen kreeg met de uitbaters meningsverschillen..
Kort voordat de zaak uitgebrand was waren we van plan om samen onze verjaardag te vieren alles was op orde Kevin Jee kwam draaien samen met Phi Phi en uiteraard wij zelf.
2 weken voordat het ons Big party ging zijn kregen we telefoon van de uitbater dat de zaak uitgebrand was..
Sindsdien ben ik heel zelden nog op stap gegaan..
Ik ben geduurende 10 a 12j uitgegaan in de meeste clubs van Belgie ik heb er veel weten te sluiten en veel weten die hun deuren open deden. Maar Balmoral, Axiome, Globe, Boccasio, Bel Air, Carat en Outline allemaal clubs die hun deuren sloten 1 na 1 deze hebben mijn hart gestolen voor altijd.
Momenteel ben ik een plaats in het Oost Vlaamse aant het zoeken om de ideale zaak te openen en mensen de eerste die ervan verwittigd zullen worden zijn jullie uiteraard...


House Forever, Music for Life..
Van welke kanten was je waterboy en wie kende je daar in axiome.
Afbeelding
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

leuk verhaal, veel succes in je zoektocht :P
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

i k ben ook wel benieuwd wie waterboy is...misschien die ene gast waar ik uren mee zitten filosoferen ben in mijne auto over die sjampie da aan mijn achteruitkijk spiegel hing :lol:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

lol :P
Josjie

Bericht door Josjie »

en tis enen van oostakker,
tot voor kort mijn woonplaats ook hé :-)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

allez,ne specialen :lol:
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2006, 06:16
Locatie: Leuven - Oostakker

Bericht door Waterboy »

Wie ik kende in de Axiome, Jaques van in Frankrijk, Manu die achter de toog werkte, Willy en Celine die een jaar of 4 geleden naar het zuiden van Frankrijk zijn vertrokken om hun eigen zaak te beginnen waar ik nog soms contact mee heb. Nicky en Maaike die in Gent woonde maaike werkt nu trouwens in de Filosoof in Deinze en voor de rest zat ik meestal in dat donker hoekje links van de discobar zodat ik een prachtig uitzicht had over de club en Kevin uiteraard maar ik wandelde ook veel in de club. Heb eens een hele nacht of eerder morgend gedaan mat een Vodka puur ben zeker tot 5 of 6 keer bij manu gagaan om een vers ijsblokje in mijn glas te doen. Uiteraard nadien proefde mijn vodka nog enkel naar water kan je je wel inbeelden.
Ik woonde vroeger in Leuven maar sinds 2 jaar woon ik in Oost vlaanderen, eerst in Zeveneken en nu sinds vorige zomer in oostakker...
En mss heb ik ooit met iemand staan te filosoferen over een champ op een achteruitkijk spiegel :D :) :lol: :shock: :shock: :shock: :o :o
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2006, 06:16
Locatie: Leuven - Oostakker

Bericht door Waterboy »

hoe kan ik hier trouwens wat foto's posten??
Nog vraagje heb ook nog wat k7 van Kevin in Axiome zou deze graag op de 1 of andere manier op de pc willen zetten en dan sharen met jullie maar in zou begot ni weten hoe..
Iemand wat tips voor me??

Alvast bedankt..






House Forever, Music for Life
puree

Bericht door puree »

ge kende de zuste mensen dus ! 8) :wink:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Josjie schreef:en tis enen van oostakker,
tot voor kort mijn woonplaats ook hé :-)
ai ai, daar zitten al de speciale gevallen in eustakker :P
Josjie

Bericht door Josjie »

da's eerder drongen waardat de ergste zitten maar allé... back on topic
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast