Anekdotes

Het forum van Axiome in Pecq
Del@y

Anekdotes

Bericht door Del@y »

fantastische tijden gehad in axiome

dat waren nogal eens contrasten daar ... :shock: ... labush buiten tegen 9 a 10u, velden in om te omkleden, 100 meter verder de parking op,parkeren, even kloppen , axiome binnen, parkeergeld betalen , gordijntje open ... genieten van de showtjes van mister kevin jee, af en toe luchtje scheppen aan de wagen, dutje in de woofers als het even niet meer ging , links en rechts opstootjes ontwijkend , soms zeer duistere aftersfeer maar toch zo goed en verslavend

de man met het witte masker zal me steeds bijblijven, zware momenten gehad toen hij stokstijf voor me stond zo een paar minuten lang

soms speelde kevin zo hallucinerend goed dat vrienden die voor eerste keer meekwamen vonden dat hij er niks van bakte :roll:

de lange tochten huiswaarts tegen 5 a 6 uur 's avonds waren extreem in die tijd, het was voor mij nog 50 min bollen maar kon gelukkig daarna thuis met het vers gebakken tapeke een hele nacht chillen

de tapejes speel ik nog dagelijks in de wagen en heb nog steeds kippevel momenten (enkel zonde dat ik geen enkel tapeke heb met time problem) ongelooflijk goed was kevin ... voor mij de pionier van het after gebeuren

de emotie was te extreem die tijd

axiome

IN MEMORIAM

Afbeelding

bron: website kevin jee
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

yes yes inderdaad,axiome opende in november 97 in de vroegere moonlight,het opende om 6u en was gesloten om 16a17u de zondag zo tot de periode 99;da was voor mij de allerbeste periode,rond 8u zat da daar al goe vol met de toch wel "balmoral sfeer" en als ge riskeerde om 's zomers een uur buiten te zitten en dan binnen te gaan zag ge 10 min geen steek voor u ogen 8) kevin was idd de master en nog zo ene zoals die met z'n masker was jacques(en hemerick)die kwam na de h2o zijn vondsten opdoen in axiome,zijn auto stond veelal aan de gracht toen hij eens vergeten was da zijn voiture in eerste stond...de gracht in enfin
axiome...rest in peace
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wie heeft daar nooit 's zomers een fles wijn gaan halen aan de overkant in da tankstation?lekker gekoeld en dan aperitieven op een dekentje met onzen "picnic" tesamen met jacques 8)
die uitbater zijn vrouw verkocht zijne beste wijn voor een spot prijsje :lol:
Richman

Bericht door Richman »

IDD zotte Jacques zat daar dikwijs met zo'n koolmijnlamp op zijn hoofd dat was echt hilarisch en een vriend van mij zat daar binnen met een mijnwerkershelm (geel) en een speelgoedspade.

Die portiers wisten ook van wanten hoor die liepen daar zo scheef rond als iets!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

toen ik er de eerste keer binnenkwam in 97 had ik al zoiet van;als balmoral in 96 heeft moeten sluiten voor z'n problematiek,gaat da spel hier zeker nie lang openblijven...
die met z'n drumstokjes kwam naast mij in de zetel zitten(ben z'n naam kwijt)en drumde constant op m'n tafeltje en m'n glas :mrgreen: om volledig door te slaan...kverzeker het u
normaal zit hij veelal in oasis als er iet te doen is so tonight... :lol:
Josjie

Bericht door Josjie »

da was dien dikken met zijn tamtam? Die ebbek toch ook op verscheidene dingen weten staan drummen ze... Echt wel sjiek
Op ALLE liedjes was die in de maat, respect
Richman

Bericht door Richman »

Hoe noemt'ie hem ook weer, vroeger vond je hem overal, La Bush, H2O, Axiome was meestal mee met zotte Jacques en zijn bende!

En blijven doorgaan nooit opgeven!
Richman

Bericht door Richman »

Vraag me niet wanneer maar twas op een zondagnamiddag, wanneer anders hé, er kwam daar ne gats van Mons toe met ne Porsche, ik natuurlijk geïnteresseerd in mooie wagens, ben er direct mee gaan babbelen en van het een kwam het ander: we gingen een tourtje gaan doen met die wagen, hij zei dat hij die wagen zelf opgefokt had en voorbij de 300km/uur liep. Zogezegd zo gedaan!

Amaai mijn kloten: Axiome-Kortrijk t'ei heen en terug net geen kwartier da was ni meer normaal op sommige stukken 280-290 per uur, da was bangelijk hoor en die gast maar praten in diene auto!

Ben er toch niet goed van geweest!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

tja da zou nu niet meer lukken vermoed ik, want de blauwe staan tegenwoordig overal te koekeloeren :shock: vroeger kon alles , allez toch veel , nu haast niks meer :roll:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nooit,maar dan ook nooit heb ik politie gezien aan axiome,1 keer controle gezien aan da kerkhof aan de vroegere activy...zou het enkel de tijdsgeest zijn?ik denk het niet,volgens mij is wallonie daarin nog erg verschillend van vlaanderen,maar wacht nog 5 jaar en... :?
Richman

Bericht door Richman »

Tja ze hebben wel eens de autoplaten genoteerd en enkele 100 m verder alle auto's tegengehouden da was ook geen pretje, da weet ik nog goed want Jeremy heeft hem gevlucht over de stukken land. Ivanof heeft ook een alternative route moeten nemen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

in h2o deden ze da ook regelmatig,de plakken noteren...ik spreek van toen michel nog aan dfe deur stond,samen met polette en den boxer
toen er op het einde van axiome een vip ruimte was daar als ge binnenkwam na de gordijn links,hebben ze da hoekje ooit moeten ontruimen omdat crazy gwladys daar aan het doorslaan was samen met jeremy :o
Richman

Bericht door Richman »

Polette staat daar nog altijd hoor!

Tja VIP-ruimte da was toch in diene kooi dat ze daar geïnstalleeerd hebben!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja wat ik wel jammer vond da ze dan die rechtse ruimte naast de discobar dan gelijk afgesloten hebben met een gordijn,vroeger was da daar nog fun en zag je heel de "dans"vloer
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ooit eens met mijn neef en ne maat en mike(ne neger met dreads en altijd een zonnebril,richman kent hem misschien)toegekomen aan axiome na h2o toen da glazen scherm nog voor de deur stond...loopt die maat van mijn neef daar nie radicaal tegen :oops: heel zijne kop open...maar hij vond da op 't moment nie zo erg :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten