Straffe verhalen!

Het forum van Axiome in Pecq
Richman

Straffe verhalen!

Bericht door Richman »

Hier kunnen we allen onze "stoten" of hetgene wat we daar gezien hebben noteren, kzal ik wel de spits afbijten.

Zondag avond zo rond een uur of 19h00 kan iets vroger of later zijn anyway. Er werd iemand geweigerd omdat hij herrie maakte, hij stond daar kabaal te maken aan die entree, de portiers vonden dat het genoeg was en hup ze klopten erop hij blesseerde zijn hand en schreef zijn naam op die witte muur naast de entree met zijn eigen bloed, echt gebeurd hoor!

:shock: :? :shock: :? :shock: :?

Die kerel was echt door het dolle heen.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

:P , amai das wel zeer straffe toebak :mrgreen:
Josjie

Bericht door Josjie »

heb da ook nog gezien aan de number one in knokke,
zo nen turk mocht nie binnen is beginnen boel zoeken
tegen portier die em dan had weggeduwd... em komt zo
weer om boel te maken en valt in zo'n paar fietsen
die langs da kant staan... mogen wegvoeren...

webben ons toen wa ziek staan lachen samen met
die portier
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

lol
Del@y

Bericht door Del@y »

misschien niet zo een straf verhaal maar tzal me steeds bijblijven

in beginperiode van axiome zaten we rechts van djbooth achteraan aan nooduitgang op die blokjes het was ergens 16u zondagnamiddag, ik redelijk van de kaart en der was zo een typisch aftersfeertje en de kevin net hallucinerend goed aant spelen... komt er links van mij nogal een zwaarlijvige kerel zitten met cowboyboots aan

vraagt hem ineens of ik een sigaret moet hebben, ik kijk hem aan en werd even nuchter ... zijn oogkas stond zo dik als een raap ... alsof hij een minuut geleden een knuppel tegen zijn oog gekregen had , kort daarna komt daar een zwaargebouwde donkere kerel met schottvestje een halve meter voor mijn neus staan , uitdagend agressief dansen naar diene gast naast mij... hij moet daar zo een klein uurtje gedanst hebben...

Mijne maat fluisterde toen om ons klaar te houden om ons naar de uitgang te boksen ... hij was nochtans niet snel bang maar er was echt zo een paranoia sfeer, ze hebben diene kerel echt wel mentaal gekraakt
wonderwel hebben ze niet meer gebokst

Natuurlijk ook niet te vergeten de zondagavonden de rit huiswaarts, twas zo erg dat we altijd rood moesten roepen want anders stopte mijne maat niet, zo een uur rijden

godver ik mis dat ongeremd gedrag wel eens :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja er waren wel veel mensen die daar nie op hun gemak zaten de eerste keer maar ne keer da ge uwen draai vinde was het de max :lol:
in de zomer zaten wij veelel buiten aan het picknicen op da gras achter axiome,waar kevin z'n auto stond(hij kwam nu en dan eens een frisse neus halen...)nu,soms gingen wij in die shop aan de overkant van de baan een fles wijn halen,die vrouw ging dan in haar man zijn kelder zijn beste wijn gaan halen voor een spotprijs.ne kerel ging mee en bij het terugkeren springt hij over die ne diepe gracht en stuikt er in,wij plat van het lachen maar hij nie zo...bleek da zijn achillepees af was :lol: zijn maten hebben hem dan weggevoerd(ovharme in zijn toestand)
wij hebben gezellig ons flesje wijn uitgedronken
Del@y

Bericht door Del@y »

kheb daar ook eens een madammeke volledig zien crashen, die kwam door het gordijn op haar knieën krijsen , ze was bezig dat haar handen zwart werden van de zeep of zo iets ... :shock:
LunatiK

Bericht door LunatiK »

... Er was nie es zoveel volk en iedereen was heel kalm op z'n eigen aant feesten in een trance als het ware door de muziek tot menne maat uit een zakje enkele pillen wilde graaien en die stuntelig liet vallen...
Daar stonden direct zeker wel 5gasten daar rond en die allemaal op hun knieen pakken wa ze vinden konden.Echt een grappig beeld om zien :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

een vriendin van me beweerde da de rechtse wc constant gesloten was en op de linkse lag er gene bril(lange tijd al ze)
ze wilde daar echt nie op gaan en ze heeft dan aan iemand gaan vragen of die haar kon terugbrengen naar h2o om eens te gaan kakken :lol:
die gast doet da...15 min later waren ze terug,bleek da de h2o al gesloten was :lol:
ze heeft er met geen woord meer over gerept dus volgens mij heeft ze daar ergens in de bosjes :oops:
Josjie

Bericht door Josjie »

da hebbek daar ook al gedaan ze...
heb altijd wc-papier in mijn otto liggen...
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Hahaha toevallig toch geen familie van de beroemde kakker van american pie he Jos :wink:
Millwall

Bericht door Millwall »

Josjie schreef:da hebbek daar ook al gedaan ze...
heb altijd wc-papier in mijn otto liggen...
Als we naar ATV vintage gingen :lol:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Dat het nog maar eens rap atv vintage is, want ben er nog niet geraakt :cry: , dus al er iemand weet wanneer de volgende is, laat het op tijd weten, merci :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Best dat we hier een hoog niveau halen, kzou haast gaan denken dat da hier allemaal wild-schijters zijn, surtout gij Josman!

:lol: :lol: :lol:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Richman schreef:Best dat we hier een hoog niveau halen, kzou haast gaan denken dat da hier allemaal wild-schijters zijn, surtout gij Josman!

:lol: :lol: :lol:
Hhahaah, die is er bal op :twisted:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten