Straffe verhalen!

Het forum van Axiome in Pecq
Josjie

Bericht door Josjie »

ja twas nochtans praktisch naast uw werk... :-P
metda'k dien ingang niet vond toenda'k daar den eersten keer kwam

enne millwal was daar idd bij :-)
LunatiK

Bericht door LunatiK »

schijterd :P
Richman

Bericht door Richman »

Tis wel geen straf verhaal maat ben vant weekend zotte Jaques tegengekomen en hij was in form zoals gewoonlijk, was al 3 dagen aan het feesten, hij zei dat hij zijn oude job als psychiatrisch verpleger terug ging opnemen, :shock: :shock: !

Geflipt man.
LunatiK

Bericht door LunatiK »

Is da die flipper da steeds int Doornikse vertoefde?Zag hem heel vaak in LaBush met helm en allerlei ander attributen.Dat die psychiatrisch verpleger is geloof ik nix van.Het tegenovergestelde zou ik eerder geloven.Wel een true partyhead :!:
Richman

Bericht door Richman »

Tis wel waar dude hij was vroeger verpleger!

Hij is redelijk kort, spitse kop met altijd lang gekruld haar is van Valenciennes afkomstig heeft 3 kinderen kan meer zijn ook en is 43 jaar!
LunatiK

Bericht door LunatiK »

Als het die p is da kik bedoel dan ist echt wel :shock:
Khad steeds het gedacht dat die wa psychisch gestoord was ma iedereen kende die en liet die gewoon van den een na den ander gaan en die moedigde u aan tot feesten.Echt ne partyfreak :twisted:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

LunatiK schreef:Als het die p is da kik bedoel dan ist echt wel :shock:
Khad steeds het gedacht dat die wa psychisch gestoord was ma iedereen kende die en liet die gewoon van den een na den ander gaan en die moedigde u aan tot feesten.Echt ne partyfreak :twisted:
Als het echt waar is da ie verpleger is en dan in de psychiatrische brance wel dan heeft em veel van z'n patiënten overgenomen als ik de verhalen zo lees :?
Richman

Bericht door Richman »

Den Jacques is the craziest motherfucker I know!

:shock:
puree

Bericht door puree »

JAAAA, als die beschrijving klopt ken ik hem ook !
Hij zat ook ELKE maandag in den Extreme (als het toch over diene gast is die we klappen).
Richman

Bericht door Richman »

Ja hoor hij zat veel in Extreme!

:)
Richman

Bericht door Richman »

Lagoas schreef:
Del@y schreef:Natuurlijk ook niet te vergeten de zondagavonden de rit huiswaarts, twas zo erg dat we altijd rood moesten roepen want anders stopte mijne maat niet, zo een uur rijden

godver ik mis dat ongeremd gedrag wel eens :lol:
Tja ik weet wat je bedoelt het was wel heel zwaar daar! In mijn opinie zelfs zwaarder dan dan de Balmoral en da wil al veel zeggen!

Oja die rit huiswaarsts da was altijd flippen gelijk de beesten jong!

:arrow: :arrow:
Del@y

Bericht door Del@y »

doordat we altijd laat toekwamen in labush (rond de vieren) was de nacht meestal nog jong, zo ben ik eind 97 met een vriendin voor de eerste keer meegeweest naar axiome, voor mij toen de eerst after en al meteen na een paar uur kwam er een gast een vijftal minuten stokstijf voor me staan met een wit masker op , had dat in begin nog niet goed door maar na tweede of derde bezoek begon dat louche sfeertje pas door te dringen

dat heeft een indruk nagelaten hoor !!! .... khad de smaak dan ook meteen te pakken kwas ne laatbloeier maar heb stukken van het axiome tijdperk gelukkig nog even kunnen meepakken
Richman

Bericht door Richman »

Dan moet je me daar zeker tegengekomen hebben hoor ik zat daar bijna ieder weekend vanaf dat het open was! Meestal aan de zijkant links als je binnekwam bij de bende van Oostende!

8)
Del@y

Bericht door Del@y »

Richman schreef:Dan moet je me daar zeker tegengekomen hebben hoor ik zat daar bijna ieder weekend vanaf dat het open was! Meestal aan de zijkant links als je binnekwam bij de bende van Oostende!

8)
we gingen daar af en toe met mensen van aalst en gentse uit; namen ontglippen me (tony en peter oa) , af en toe met een vriendin van dendermonde en hebben daar wat mensen van valenciennes leren kennen (oa blonde gast van wie de naam mij ontglipt met rood peugeotje 306) zaten meestal achteraan rechts van dj-booth aan nooddeur in beginperiode 97-98

kon dat uitgaanstempo echter niet volhouden hebben nog een periode overwogen om zondag op te staan en dan te gaan maar de vrienden en mijn vriendin vertrouwden het niet echt vanwege onze straffe verhalen :)

We hebben na axiome het een periode wat kalmer aan gedaan en dat bleek geen slecht idee voor onze gezondheid, andere vrienden die wel aan dat tempo bleven uitgaan zijn er op één of andere manier aan ten onder gegaan if you know what i mean .... het was kort de die-hard periode van 2 jaar maar het zal me steeds bijblijven, als ik men tapekes speel in de wagen krijg ik af en toe flash-backs :mrgreen:
Richman

Bericht door Richman »

kon dat uitgaanstempo echter niet volhouden hebben nog een periode overwogen om zondag op te staan en dan te gaan maar de vrienden en mijn vriendin vertrouwden het niet echt vanwege onze straffe verhalen Smile
Ik heb da veel gedaan 'smorgens opstaan en dan uitgaan veel zo naar La Bush geweest en zo juist na 6 uur toekomen en dan doorsteken 's namiddags naar Axiome! Dan was da niet zo zwaar als heel de nacht doorgaan!

Ik ken die hoek wel die je beschrijft maar denk toch niet dat ik je ken!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten