Artikel over Axiome

Het forum van Axiome in Pecq
Richman

Bericht door Richman »

Niet gevraagd hoor ze waren daar voor te feesten...
zzillezz

Bericht door zzillezz »

Mja, in de verhuis ben ik blijkbaar m'n oude edities van Sono Magazine kwijtgeraakt :(

Wat ik met het zoeken wel tegengekomen ben: foto's van de studio's van Emmanuel Top :) Interesse?

'k Zal ze dan wel in een andere post zetten :)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ja zalle, smijt het er maar op !!!
Richman

Bericht door Richman »

Axiome related :?:
sTarLighT

Bericht door sTarLighT »

Goh axiome, ik ben er ni zoveel keer geweest omdat het vrij ver rijden is. Maar als we naar LaGoa of LaBush gingen reden we zeker ni naar huis voor we in Axiome geweest waren. Ik heb nog cassetjes van kevin, TE GOE! Echt ni normaal!!! Kunt ge het u voorstellen? Ge zit daar, twas keidonker en ineens speelt Kevin zo het deuntje met tekst van de Teletubbies!!!! Ni te doen!!
Del@y

Bericht door Del@y »

gevolgd door chris raven ... ver vervlogen tijden :cry:
Richman

Bericht door Richman »

Ik heb die tape ook FLIPPEN!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Del@y

Bericht door Del@y »

yes indeed, goosebumps all the way

again ... words r unneccesary :shock:
Mroizo

Re: Artikel over Axiome

Bericht door Mroizo »

zzillezz schreef:In het Franse tijdschrift "Sono Magazine" stond er ooit een interview met de uitbater van Axiome, kort voor de brand. 't Was redelijk kort en het ging voornamelijk over het verschil in papierwinkel tussen een club openhouden in Frankrijk tov België. Maar 'k zal toch m'n best doen om het eens op te sporen.

Zeker is dat die Franse journalisten geen flauw idee hadden van wat er zich in Axiome allemaal afspeelde :)
ok merci m8 kijk er al naar uit ,naar dat artikel ... greetz 8)
Richman

Bericht door Richman »

't Komt er gelijk ni van!

:?
puree

Bericht door puree »

ik heb een supercassette van jerome ... Die gast kon toch ook een stukske draaien zulle ! Eerst zweven à volonté op den kevin om dan den avond op den dansvloer af te sluiten met wa lekkere grooves ... zalig !!
puree

Bericht door puree »

ik heb een supercassette van jerome ... Die gast kon toch ook een stukske draaien zulle ! Eerst zweven à volonté op den kevin om dan den avond op den dansvloer af te sluiten met wa lekkere grooves ... zalig !!

PS : kan er eens iemand een cassette posten waar de Teletubbies opstaan. Ik herinner mij niet da ik da ergens staan heb op mijn tapes. Merci
Richman

Bericht door Richman »

Ja kerel ik heb er hier ook een paar liggen!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

artikel please :(
puree

Bericht door puree »

ja da wil ik ook wel eens weten. Kvond em echt een waardige afsluiter voor de zondagavond den jerom !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast